Grootte doet er niet toe ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Grootte doet er niet toe ?!

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 10 juli 2006, 17:25

Het is wat er mee gedaan wordt en niet hoe groot de man in kwestie geschapen is ?!
Ik ben benieuwd of echt iedereen het daar mee eens is.
Mijn ervaring is toch dat een grote penis (dan denk ik aan ca. 20 cm) veel lekkerder is. Natuurlijk moet het "gereedschap" wel op de juiste manier gebruikt worden. Maar hetzelfde standje met een penis van bijv. 10-15 cm is vaak stukken minder lekker.
Ben ik de enige die dat zo ervaart ?! :oops:

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 10 juli 2006, 19:49

Hi Tinkerbell1975, je eerste posting en nòg geen reacties.
Centimeters zeggen mij nooit wat, maar groot, kleiner, kleinst wel. Ik heb ervaring met verschillende maten; van echt klein (geweldige minnaar overigens) tot middelgroot (huidge vriend) tot errug groot (pijnlijk, niet leuk!). En nog wat er tussen in
Het was inderdaad zo dat het penetreren anders voelde met die man met de hele kleine penis, maar ik heb zo'n pret in bed met hem gehad, het was 'm vergeven.
De man met de megapenis heb ik hartelijk uitgezwaaid, de relatie was niet geweldig, maar van de sex was en bleef te pijnlijk.
Mijn vriend heeft een middelgrote, niets mis mee, in tegendeel.
ik zou geen van allen in centimeters kunnen uitdrukken.
Dus maat/groote in cm... zeg me niets zo veel.
eL

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » ma 10 juli 2006, 21:24

De vraag blijft interessant natuurlijk; feit is evenwel dat je als man weinig kunt doen aan de lengte (wat die twintig spam-mailtjes per dag ook mogen beweren) maar wel aan hoe je 'm gebruikt...

havand
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 20:21
Locatie: Dordrecht -

Berichtdoor havand » ma 10 juli 2006, 21:34

Het zal ook in dit geval afhangen wat de partners lekker en belangrijk vinden. Het formaat is niet te wijzigen, maar de manier van inzet zal bijdragen tot het al dan niet succesvol vrijen.
Kom ik van Mars?

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 10 juli 2006, 21:38

grootte vind ik voor mijzelf niet echt belangrijk wel hoe hij zijn **gereedschap** gebruikt en hoe hij verder is in bed,

sfinxs
@ welkom havand :kiss:

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » ma 10 juli 2006, 21:56

Ik hoor ook wel eens wat over de vorm,
dat dat nogal kan schelen...
Je kan nooit genoeg oefenen.

Biba
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 28 januari 2005, 14:21

Berichtdoor Biba » di 11 juli 2006, 12:32

Tinkerbell ik ben het helemaal met je eens !
Het is gewoon zalig om gepenetreerd te worden door een heerlijke grote dikke pik ..
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het met een kleine niet lekker is, maar het voelt toch anders hè een rietje of een komkommer :wink:

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » di 11 juli 2006, 12:47

ik heb liever niet zo'n grote, dan voel ik mn spiraaltje zitten...

"het hangt er vanaf hoe het gereedschap gebruikt wordt..."
beetje stomme vraag misschien, maar hoe bedoelen jullie dat: als je het ff heel letterlijk neemt!
ik heb verschillende maten gehad, nou de grootste hoeven voor mij dus niet , maar heb op 1 ervaring na (maar dat was echt formaat/dikte knakworst) helemaal niet gemerkt dat de piemel kleiner was...

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » di 11 juli 2006, 16:47

Ik persoonlijk hoef geen mega-piemel in me. Super size kan ik niet van genieten, ik krijg kramp bij het pijpen en de penetratie voelt ook niet zo lekker.
Ik ga voor het middelmaatje, denk ik. Dan blijft alles toch het leukst.
Ik heb wel een minnaar gehad met een uitzonderlijk kleine penis, en hoewel de seks prima was (een man met een kleine piemel heeft misschien het idee dmv andere dingen te compenseren??) mistte ik wel het 'gevulde' gevoel, dat een middelmaat penis mij geeft. Daartegenover staat dat de seks met 'mister mini' veel beter was dan seks die ik heb gehad met middelmaat penissen. (Wat een omschrijvingen....) Toch denk ik dat dit kwam door alles eromheen, en niet de penetratie op zich, want eerlijk gezegd stelde dat niet zo veel voor...
Maar mocht ik nou reddeloos verliefd worden op een man met een kleine piemel...Ach, geen ramp.

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » wo 19 juli 2006, 10:04

voor mij maakt het wel degelijk uit, hoor... maar niet zozeer de lengte, als wel de omvang: mijn vriendje heeft een 'lekkere dikke' en toevallig ook nog een lange, maar mijn vorige minnaar had een korter model dat echter ook aardig in omvang was: dat was net zo heerlijk!

overigens heeft het een poos geduurd voordat mijn lichaam gewend was aan de forsgeschapen piemel van mjn huidige liefde... ik ben zelf niet erg ruim bemeten en had in het begin heel erg veel moeite met de penetratie. we moesten dan eerst heel lang vrijen en zoenen en heel voorzichtig doen, maar het ging steeds makkelijker. blijkbaar kan je lichaam zich geweldig goed aanpassen! het is geen kwestie van 'uitrekken', want alles is bij mij zoals het was, maar het lijkt wel alsof je lichaam de maten van je partner opslaat en onthoudt.

iemand anders dat ook ervaren?

love16
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 19 juli 2006, 12:33

Berichtdoor love16 » wo 19 juli 2006, 17:07

Mijn Man heeft niet echt een grote penis, mijn minnaar wel en ik moet zeggen dat de grootte er toch wel iets toe doet.

precious
Berichten: 9
Lid geworden op: di 25 juli 2006, 16:23

Berichtdoor precious » di 25 juli 2006, 16:28

mijn exvriend was nogal groot geschapen (dit zeiden ook zijn vrienden...) en ik had er echt last van, het deed pijn. mijn huidige lievie is kleiner geschapen, het nadeel daarvan is dat hij er bij sommige standjes zeg maar uitfloept ;) size does matters... maar goed, ik ben allang blij dat het niet zoveel pijn meer doet

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 25 juli 2006, 16:32

..Ik ben even nieuwsgierig Precious,
hoe de vrienden van je vriend wisten dat
hij zo'n grote had.. Ik heb nog nooit erecties
vergeleken met mijn vrienden namelijk.. :lol:
Je kan nooit genoeg oefenen.

precious
Berichten: 9
Lid geworden op: di 25 juli 2006, 16:23

Berichtdoor precious » di 25 juli 2006, 16:38

proest, laat het hem maar niet lezen dat ik dit hier allemaal neerkrabbel, haha! nou, tegelijkertijd naar de wc (zo'n angding) en een strakke spijkerbroek, dat soort zaken eigenlijk... wat ze verder uitspookten weet ik ook niet hoor... misschien een vergelijkend warenonderzoek? ;)

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 25 juli 2006, 21:44

Een vriend van ons zegt altijd, 'Het gaat om de tovenaar, niet om de staf.'

Zelf heb ik niet echt veel vergelijkingsmateriaal. Mannetje heeft gewoon een middelmaat. Kan ik prima mee leven.

Kan me wél voorstellen dat te klein niet fijn is.... dat je zo weinig voelt.
Maar te groot ook niet. Pfff, duwt overal tegenaan, auw...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten