beffen en smaak...vertel je ervaring

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

beffen en smaak...vertel je ervaring

Berichtdoor NachtVlinder » za 08 juli 2006, 0:55

ok...er is een topic geopend over piemels en wat vrouwen ervan vinden..dit triggerde een gedachte bij me...

ik vraag me al een tijdje af hoe de mannen vinden dat de vrouwen smaken met beffen...is de smaak onderling verschillend?kan je de smaak omschrijven?..wat vind je lekker smaken en wat niet?...
Ikzelf heb altijd t idee dat ik wat lichtzoetig smaak..maar mn schatje was t daar niet mee eens ;)
Kortom ik ben op zoek naar ervaringen van mannen...VERTEL!!
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » za 08 juli 2006, 1:27

Lichtzoetig kan heel goed, vaak ook wat ziltig. Hoewel het per vrouw wat verschilt komt de smaak normaal gesproken redelijk overeen. De een 'proeft' wellicht wat krachtiger dan de ander, maar eigelijk altijd goed. Althans, dat is mijn ervaring :)

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » za 08 juli 2006, 1:31

NV
er zit redelijk verschil in.
smaak, geur, is moeilijk te omschrijven. de smaak is vrij uiteenlopend van idd zoetig tot zilt maar zeer neurtaal kan ook

Het is zelfs zo dat het bij dezelfde vrouw sterk kan verschillen

eric
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

KRULLEBOL
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 september 2005, 1:03
Locatie: gelderland

Berichtdoor KRULLEBOL » za 08 juli 2006, 8:31

idd vaak iets zoutig, maar eerlijk gezegd proef ik niet zoveel op zo'n moment ben dat veel te druk met andere dingen, ieder kutje tot nu toe vond ik zalig!!!!

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » za 08 juli 2006, 10:10

Nachtvlinder,

:D Heerlijk onderwerp.
Ik proef wel zeker wat tijdens het beffen. De smaak verschilt wel per keer.
Soms weinig smaak (ik denk vlak na het wassen), maar het kan ook
zacht romig, en of zoutig zijn.
En dan het vocht, dat komt wel een beetje overeen met sperma. Maar het is alleen veel dunner.

Misschien is dit onderzoek beter als er één proefpersoon is, die een
vergeli(j)kkend onderzoek doet en dan zijn ervaring post.

(ik offer me wel op). :lol:

nIK
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » za 08 juli 2006, 11:34

Ik herken zeker verschillen.. van zoutig en muskus-achtig
tot bijna geur- en smaakloos.. maar het is mij ook opgevallen,
dat het niet alleen tussen vrouwen kan verschillen, maar ook
'binnen' één vrouw op verschillende moment..

Misschien heeft dat ook iets met voeding te maken,
net zoals sperma van smaak verschilt al naar gelang
de man's eetgewoonten..

Maar ik ben het me altijd bewust, want ik lik altijd
met veel overgave, simpelweg omdat ik het zelf heerlijk vind
om te doen.. en dan geniet van alle details.. :P
Je kan nooit genoeg oefenen.

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » za 08 juli 2006, 16:47

Mag ik de mening van mijn lief ook hier neer zetten. :)
Hij zegt dat hij mij heel lekker vind smaken. En ik vind dat zelf eigenlijk ook wel. Vind bij mezelf dat het niet echt zout smaakt, meer zoetig eigenlijk.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » zo 09 juli 2006, 1:56

@nikki-wear: FOEI ;)

en wat leuk om de reacties te lezen....ik als vrouw en zo hetero als ze ze maar maken heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar vraag me zulke dingen wel af... thank god for shespot :D
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » zo 09 juli 2006, 1:58

Overigens kan ik er dit nog wel op aanvullen....ik vind hoe geiler ik ben hoe zoeter ik ga smaken....en dat romige komt me ook bekend voor dat word dan ook sterker
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » zo 09 juli 2006, 2:40

Misschien is dit onderzoek beter als er één proefpersoon is, die een
vergeli(j)kkend onderzoek doet en dan zijn ervaring post.


(ik offer me wel op). :lol:

nIK
Ik zou bij deze eerder een jury willen voorstellen om tot een onafhankelijk maar uiteindelijk finaal oordeel te komen. Hoef zelf niet in de jury te zitten, zolang ik maar de rechter mag zijn. :)

Jura, met zijn 'it's a dirty job, but someone's got to do it' attitude

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Berichtdoor Pol Kapitein » ma 10 juli 2006, 15:45

Ik kan wel wat vergelijken... en er zit wel aardig wat verschil in (natuurlijk). Het eerste vriendinnetje dat ik een likje gaf... Oei... Dat was een erg sterke smaak. Zuur en een beetje zweet-achtig. Mijn huidige vriendin is het andere uiterste. Héérlijk zoetig, heel subtiel. Jippie!

Trident
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 16:15
Locatie: Midden van de Randstad

Berichtdoor Trident » ma 10 juli 2006, 16:53

De smaakjes zijn inderdaad erg verschillend, soms wat zurig soms zoet, maar wat mij betreft heeeerlijk. Maar wat natuurlijk er het heerlijkst aan is is effect op de dame.
Waar ik zelf (onbewust?) zeer opgewonden van raak is ook het luchtje. Dat zit natuurlijk ook heel dicht tegen de smaak aan.
Ik kan me nog als de dag van gisteren het luchtje herinneren van een vriendinntje van 30 jaar terug. Beetje dierlijk, een soort oerluchtje waar ik helemaal van uit mijn dak ging.

Luchtjes dus! Ben benieuwd wat anderen daar over te melden hebben.

Suzy
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 03 juli 2006, 9:13
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy » ma 10 juli 2006, 19:09

Hoi,

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik merk bij mezelf verschillen. Wat je eet heeft veel invloed volgens mij (helaas gek op knoflook en eet veel vis tegenwoordig, wel gezond, maar invloed hierop?), dan wordt het wat sterker volgende dag...maar ook in de ochtend, voor het douchen is het sterker volgens mij. En idd, net na douchen en opgewonden is het redelijk geur-en smaakloos.

in mijn relatie wou ik dan ook altijd eerst ff schoon zijn van tevoren, dat leek me wel zo prettig voor hem, maar als ik het hier zo lees is dat dus niet altijd zo en kan juist smaak/geur ook een heel opwindend iets zijn??
je bent namelijk ook niet altijd in de gelegenheid om eerst ff te douchen of zo, bijv na het werk afspreken of spontane vrijpartij?
Lieve groetjes, Suzy

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » ma 10 juli 2006, 19:22

De meer smaak en geur de beter :) Volgens mij komt er eigenlijk altijd wel meer smaak als je een tijdje bezig bent en ze alleen maar natter wordt, heerlijk. Maar ik kan natuurlijk moeillijk voor anderen spreken :)

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 10 juli 2006, 22:30

De smaak is niet goed uit te leggen. Want niets smaakt als... kut. De smaak is wel heerlijk. Hemels. Vind ik.

Ik moet altijd aan 3 dingen denken. De eerste is dat stuk water in Zeeland dat Roompot heet. Bij beffen denk ik altijd aan Roompot. Het tweede is dat tiramisu het op-een-na lekkerste gerecht ter wereld is. Tiramisu is een heerlijk nagerecht. Maar er is nog 1 gerecht lekkerder. De derde is oesters. Beffen smaakt nog het meest naar oesters. En dat is een overheerlijk gerecht, zeker in combinatie met witte wijn of champagne.

Het meisje heeft 2 smaken. Bij de eerste smaak is ze net onder de douche geweest en heeft ze zich van onderen met de douche gewassen. Dan smaakt ze heerlijk en fris, vrij neutraal. Als ze opgewonden raakt wordt de smaak duidelijker. Die smaak is heel lastig te omschrijven. 't Is roze, nat, opgewonden, smeuiig. De beste omschrijving: het smaakt naar kut.

De tweede smaak is ze niet gewassen. Dat is meer 'musk', meer donkerder, meer heftig. Als ze naar het toilet is geweest, ruik ik nog een klein restje urine. Maar na een beetje likken en als ze nat raakt, is dat weg. Dan is de beste omschrijving 'musk', zwaar en stevig.

In beider geval kun je het vocht op je gezicht laten zitten. Uren later ruik je haar nog. Maar da's wel erg heftig. Beter is het om na afloop te wassen en een mondspoelmiddel te gebruiken. Hee, dat klinkt wel erg praktisch. :lol:

Geniet er van.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten