de push-up BH

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

de push-up BH

Berichtdoor eL04 » do 08 juni 2006, 17:52

Ik kocht laatst voor een feestje een heeel mooi bloesje en daar wou ik een mooie bh onder.
Gepast, gepast en gepast, overal was wel wat mee. Uiteindelijk kwam de verkoopster met een push-up BH aan.
Geen tepels zichtbaar door de wat dikkere stof èn een kussentje waardoor de borsten meer decolleté vormen. Inderdaad heel mooi onder het nieuwe bloesje. Een leuk feestje, een enkele blik in mijn decolleté... ook leuk voor een keer.
Maar het voel toch nep. Ik lijk veel grotere borsten te hebben dan ik in werkelijkheid heb, ik heb cup B en dit is een duidelijke cup C.
Het gaf me toch te denken:
hoe doen andere vrouwen dat met dit soort BH's?
Draag je die?
Heb je dan ook last van de 'nepperigheid'?
Hoe reageren mensen als er uiteindelijk toch sprake van vulling is?

Zomaar wat vragen n.a.v. een mooi bloesje met opvul-, nep-, grotere-borsten-dan-ik-heb-bh.... :roll:
eL

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 08 juni 2006, 20:15

Als je het puur nuchter bekijkt is elke bh in feite nepperij. Zoals de borst in een bh zit, zal ie van nature nooit zitten.
Ik heb geen push ups, wel mooie bh's, vaak met dikkere stof zodat de tepel niet zichtbaar is. Heb nog nooit een mooie push up bh gevonden in mijn maat. Als ik die ooit tegenkom zal ik hem zeker kopen. Als ie lekker zit natuurlijk.
Wat ik belangrijk vind is dat de bh prettig zit, dat ik geen last heb van de beugels en dat mijn borsten er mooi in uitzien. (en de steun uiteraard)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

engel
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 22:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor engel » do 08 juni 2006, 21:56

Ik draag veel push-up beha's en beha's van dikkere (stevige) stof waar je je tepels niet doorheen ziet (daar heb ik een vreselijke hekel aan namelijk :? ). Ik heb nooit echt het gevoel dat het nep is en dat iemand dat raar zou kunnen vinden. Mijn borsten worden er gewoon mooier van. :D
Afbeelding

Ayana
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 07 juni 2006, 22:19

Berichtdoor Ayana » do 08 juni 2006, 22:47

Ik draag altijd push-up bh's, ik durf de straat niet meer op zonder :oops:
Ik heb amper cup A namelijk, dus zonder opvulling lijk ik met kleding aan (vooral strakzittende kleding die alles nog wat platter duwt) gewoon vrijwel geen borsten te hebben en dat vind ik vervelend.
In het begin vond ik het inderdaad wel een beetje de boel neppen, maar ik voel me er beter bij dus waarom zou ik het dan niet doen? Mijn kleding staat zo veel beter :)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 09 juni 2006, 0:28

Ik heb alleen maar push-up bh's oftewel voorgevormde. Als ik ga stappen dan doen ik wel eens pushup erin maar overdag dan vind ik een voorgevormde bh al heel erg mooi. Bh's die alleen maar uit een stofje en een beugel bestaan die zie je niet in mijn kast liggen, ik vind de vorm ook altijd een beetje ouderwets.
Vorgevormde bh zorgen gewoon voor mooie ronde borsten. Maar ik voel me absoluut niet nep. En mij is vroeger altijd geleerd laat zien wat je in huis hebt..

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 09 juni 2006, 0:54

hoe minder stof hoe beter. dat soms mn tepels iets zichtbaar zijn interesseert me vrij weinig.
ik heb wel een paar voorgevormde maar die draag ik alleen als de rest in de was zit. 't valt me op dat bh's van dunne stof steeds minder in de winkel liggen. niet dat ik het nep vind verder. En voor een mooi decollete hoef ik het ook niet te doen, dat is met of zonder een voorgevormde of pushup nog steeds niet echt een gevulde decollete :)

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » vr 09 juni 2006, 14:21

ik heb twee voorgevormde bh's en mijn vriend heeft er een gruwelijke hekel aan... dus met een push-up zal ik al zeker niet moeten afkomen...
maar het is wel zo dat je met zo een voorgevormde bh net iets meer "vorm" hebt
vooral onder wintertruien valt het me op dat met die voorgevormde bh's mijn borsten nog duidelijk te zien zijn terwijl dat met een gewone bh toch minder is

maar het is ook wel warmer in de zomer zo voorgevormd, dus misscheind at ik die nu weer wat minder ga aan doen
maar idd ik heb ook wle de indruk dat voorgevormd erg opgang maakt en dat je niet bij alle modellen kan kiezen tussen dunne stof of voorgevormd

edit typfout
Laatst gewijzigd door satine op vr 09 juni 2006, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 09 juni 2006, 15:12

Ja ik begrijp het wel.. ik vind het ook een beetje nep..
arme mannen :twisted:

Alleen bij de decolleteés vind ik een voorgevormde (heb ik het niet eens over push-up) mooi.. anders vind ik dunne echt veel mooier staan.
Soms zie je het naadje bij vrouwen ook rechtop staan terwijl de borst er verder achter ligt zeg maar... of juist dat ze eroverheen hupsen omdat de voorgevormde cup net wat anders is.. (ik heb daar zelf ook wel eens last van.. zoo irritant)
Dat krijg je al snel met die dingen..

Push-ups... iew ik kan het nooit laten even in de siliconen/gel bh's te knijpen en ik krijg er echt een rilling van... Kipfiletje in een bh.. :lol: Dan vind ik die 'pads' toch een stukje minder 'nep' (tis maar hoe je het bekijkt)

@Baby ; ik heb dunne bh's die mijn voorgevormde overtreffen qua 'rondheid'... ook bij dunne heb je zoveel verschillende modellen (en ja, dan duurt het langer voor je de mooie ronde vindt)

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 09 juni 2006, 15:12

Ik heb nog één push-up BH liggen uit een grijs verleden. Vond het toen wel leuk staan. Zou ik er nu eentje aandoen, dan ben ik bang dat ik nog het meest op Dolly Parton ga lijken... dat wil ik de wereld niet aandoen.

Wat die tepels betreft: snap ik niet zo goed. Volgens mij heeft elk mens tepels... dus wat is er op tegen als die te zien zijn? Als ik het koud krijg, zie je ze. So what?

Chick
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 18:20

Berichtdoor Chick » vr 09 juni 2006, 15:27

Ik draag zowel "gewone" BHs als dunne voorgevormde en push-up.
In het begin is het wel een beetje wennen, het lijkt net alsof er een kussen zit :P maar ik vind het mooi, zeker onder een wat bloter truitje of strakker shirtje...
Ik heb cup C maar het lijkt niet echt of ze groter zijn, wel voller.
Heb er van nog geen enkele man klachten over gehad ;)

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 09 juni 2006, 22:32

Wat die tepels betreft: snap ik niet zo goed. Volgens mij heeft elk mens tepels... dus wat is er op tegen als die te zien zijn? Als ik het koud krijg, zie je ze. So what?

Inderdaad Damsel.......
Mijn "teckelneuzen" laten zich regelmatig zien...zelfs in een sportbeha!!!

Ikzelf draag naar mijn werk gewone BH's en thuis en privé voel ik me het prettigst .......zonder.....

kus

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » vr 09 juni 2006, 22:57

Ja ik begrijp het wel.. ik vind het ook een beetje nep..
arme mannen :twisted:
Ach, zulke streken daar zijn wij mannen wel aan gewend hoor ;-)

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » za 10 juni 2006, 17:44

Nee, ik heb geen push-up beha's. Ik heb een dubbel D-cup, en om dan nog de boel 'up te pushen', lijkt me wat overbodig.

Maar dat ook gewone beha's nepperig zijn eigenlijk, daar zit wel wat in.
Want zonder beha zitten mijn borsten toch wel op een ietsiepietsie lagere plaats dan met beha !! :D :oops:

O en dan heb je ook nog van die zogenaamde 'minimizer-beha's'..... over nep gesproken !!
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » zo 11 juni 2006, 16:12

Push-up? Nee, bedankt! Ik draag op m'n werk van die oncharmante sportbeha's (dan heb ik tenminste geen last van m'n d-cup als ik een keer moet rennen) en privé het liefst een dunne beugelbeha van een goed merk. Ik heb meer dan genoeg in huis, daar hoef ik echt niets bij te smokkelen.

Ja, en wat Janny zegt: Met een beha bedonder je de boel altijd. Mijn borsten zijn op hun allermooist als ik niets draag, maar onder een shirtje ziet dat er gelijk nogal 'hangerig' uit en bovendien kan ik me dan amper bewegen zonder dat ik er last van heb. Leve de nep, dus! :mrgreen:

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

als we toch bezig zijn, hoeveel durf jij uit te geven ?

Berichtdoor taitai » ma 12 juni 2006, 8:44

leuk topic, lekker even bh-kletsen....:)
Ik ben dol op mijn nieuwe siliconenkipfilet pushupbh!!! Het is de eerste push up die echt goed zit en waar je borsten niet uitvallen als je een beetje voorover buigt. En natuurlijk 'nep' ik de boel, ze lijken niet alleen groter (ik heb een middelmaatje c) maar je stuwt ze op waardoor je zo'n mooi decolletee krijgt voor in een laag uitgesneden truitje. Bv mijn zwarte strakke V-hals truitje....beetje shimmerpoeder boven het borstbeen, en wow... supersexy. Mijn man kijkt wel af en toe zo van: huh??? hoe komen ze zo groot? laat hem maar gewoon genieten van het effect...zegt hij, het geeft niet of het echt of nep is, zolang het maar mooi is om te zien...:)
Inderdaad niet voor elke dag, maar als de kleding erom vraagt:):)

Verder zou ik willen dat er een dunne bh wordt uitgevonden die geen tepels toont. Ik heb bijna altijd gevoelige dus harde tepels, van die priktepels en ik vind het niet mooi staan als ik buiten ben. Thuis is weer een ander verhaal, dat maakt niet uit, maar ik heb een representatief uiterlijk nodig voor mijn werk en daar horen geen duidelijk zichtbare tepels bij.

Maar het is zo warm, zeker in de zomer, zo'n voorgevormde BH.
Als ik een hele dikke katoensoort of een trui aanheb maakt het niet uit, dan zie je ze niet. En dan kan ik lekker mijn lievelings dunne stof bh aan.
Maar als ik die kleren aanheb is het meestal juist weer van dat weer waarvan je zegt: doe mij een bh met verwarming!

ofwel: ik heb van alles wat in de kast. Een probleem: ik ben gewend aan dure bh's (afwijking, koop alleen maar dure....weet ook niet waarom, zelfs als ik geen geld heb koop ik nog niets van lingerie onder de vijftig euro) en als je dan eens een goedkope probeert....die zitten niet lekker, gaat eerder stuk of worden lelijk....
geven jullie ook zoveel geld uit aan een BH, en schamen jullie je ervoor? Ik wel, ik verstop altijd het prijskaartje voor mijn man. Als hij wist dat zo'n stukkie stof met beugels ZOveel geld kan kosten.....hij zou me er ontzettend mee pesten.
love = 4ever


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mieketje en 6 gasten