eerste reacties als je het uitmaakte

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

eerste reacties als je het uitmaakte

Berichtdoor brunetteke » zo 26 februari 2006, 23:14

als ik het uitmaakte met mannen (zeg wel in een seksrelatie), zag ik altijd hetzelfde stramien bij mannen, mn uitmaken was altijd om een goede reden
(leugens,bedrog,...)

de heren in kwestie bedienden me dan onmiddelijk met uitlatingen als
"slet, hoer, enzomeer"

wie heeft dat nog al meegemaakt, is dat nu de manier voor mannen om hun gekwetste ego op te krikken nadat ze zelf iemand bedonderden :roll:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » zo 26 februari 2006, 23:51

Wel meegemaakt maar ik ben nog nooit voor slet of hoer uitgemaakt.

Heb alleen nog maar gehoord dat ze het zo vreselijk jammer vonden omdat ik zo'n lieve geduldige meid was..

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 27 februari 2006, 0:05

één keer meegemaakt, met bedreigingen aan toe.
Maar toen was ik 16 ofzo.

Kan er met mijn pet niet bij dat volwassen mannen (en vrouwen?) zo triest zijn blijkbaar. Verbaasde die uitspraken je? Het zijn toch wel bepaalde type mensen die ineens zo losschieten lijkt me....

flamoes
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 maart 2005, 22:27

Berichtdoor flamoes » ma 27 februari 2006, 15:51

Dus door hun eigen stomme fout nog eens iemand gaan uitschelden ook... Beetje onvolwassen vind ik dat. Bij mij was het andersom, ik had een ex die al een tijdje een andere gast leuk vond en dus totaal geen reet meer aan onze relatie (2 jaar) wou doen. Wist ik niet toen ze het kwam uitmaken, anders had ik haar meteen de deur uit geschopt.
Maar mijn reactie was toen iets van: "o aha, nou ehm, dusss... als je daar voor kwam... MAAR WAAROM ZO INENE??"
Nou ja, een week later werd het wel schelden, omdat ze in de kroeg me liep te negeren. Een week daarna weer goedgemaakt, uit eten geweest.
Toen hoorde ik van iemand dat ze een ander leuk vond, kwam haar weer tegen met carnaval, eerst weer negeren, minachtend doen, laten merken dat ik onbelangrijk was. Tot ze me zag zoenen met nu mijn huidige vriendin.. was ze he-le-maal overstuur en kwaad op mij en haar!! Maar zelf had ze al een nieuwe vriend... Toen was ik er klaar mee, optiefen dan maar; alle contact verbroken, nummers gewist, email geblokt en altijd gedaan of ze lucht was.
Nu precies 4 jaar later kunnen we weer even vluchtig "hoi" zeggen...
Pffff wat een gelul heb ik daarmee gehad. Ik wou dat ik het anders had gedaan. Gewoon meteen optiefen dus... niks goed maken, niks vrienden blijven.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » ma 27 februari 2006, 18:27

Heb ik nog niet meegemaakt maar wie weet gaat dat nog komen, hihi. (Dit n.a.v. mijn post eerlijk of toch maar niet). Sinds ik er achter gekomen ben dat er van zijn kant allemaal leugens zijn verteld, is het fair gegaan, niet schelden of wat dan ook. Eerder mak zelfs, mss een beetje bang ook dat het uit gaat komen.
Zulke types vinden zichzelf niet verantwoordelijk voor hun gedrag en schuiven dat af op de ander.

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 28 februari 2006, 11:32

Hoi,

Ik denk dat bij uitmaken niemand zich van zijn mooiste kant laat zien.

Zeker niet als de schok groot is.

Hoe daarna met elkaar om te gaan ... tja ... is daar een 'goede' manier voor, vast wel maar da's niet makkelijk.

Het blijven vaak pijnlijke toestanden.

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » di 28 februari 2006, 12:17

De reactie van mijn ex was : Kwaad worden, opstaan en naar buiten stormen met een harde zwaai aan de deur... Heb toen toch wel efkes gewacht om terug naar buiten te gaan :lol: . In de komende maanden toch wel een paar verschrikkelijke mails gekregen, dat ik een 'klootwijf' was, dat ik de enige schuldige was, dat ik hem eigenlijk moest helpen om eruit te komen want ik was er de oorzaak van... enzoverder... Heb mij dan toch wel efkes slecht gevoeld, ik had idd iemand anders leren kennen, maar ik was nog maar 3 weken samen met mijn ex en heb het eigenlijk nooit als een serieuze relatie gezien en dat toch wel dikwijls proberen duidelijk maken aan hem. Maar hij was blijkbaar hals over kop verliefd op mij en zag ons al een ganse toekomst hebben samen... Dan uit noodzaak moeten afspreken want had nog iets van mij en toen terug de volle laag gehad van hem, dat was voor mij voldoende om hem te negeren! Ondertussen al 2 jaar gepasseerd, en ik hoor hem wel af en toe via de MSN, maar ik blijf voorzichtig :D ...
kwiet kwiet


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 30 gasten