verschil man vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

wifeth
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 juni 2003, 20:36
Locatie: Nederland

verschil man vrouw

Berichtdoor wifeth » zo 22 januari 2006, 22:42

Afgelopen week, hen ik een eind aan een relatie tussen mij en een " gelukkig" getrouwde man gemaakt. Waarom, omdat hij de ene keer dit zei en de andere keer dat. Nu weet ik dat hij meer voor mij voelt dan wat hij zegt, is hij dan eerlijk ten opzichte van zijn vrouw en zijn lange relatie?????/ of is hij gewoon bang?
groot geheim

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » ma 23 januari 2006, 1:31

hallo wifeth

UHm.. wanneer iemand iets niet eerlijk vertelt tegen zijn partner.. lijkt me dat oneerlijk :)

Die verantwoording ligt bij hem, hij slaapt in het bed dat hij zelf opmaakt.

Men kan gevoelens krijgen voor een ander .. meestal zijn die niet genoeg om de bestaande relatie op te geven, althans zo werkt dat in de praktijk.

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

simply
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 17:35
Locatie: belgië

Berichtdoor simply » ma 23 januari 2006, 15:38

Hey Wifeth,

Volgens mij heb je de juiste beslissing genomen. Wat hij denkt en voelt heeft in mijn ogen weinig met liefde te maken. Hij heeft iemand nodig om zijn eigen gebreken en frustraties in te vullen. :(

Misschien leer jij nu pas kennen wat liefde betekent want eigenliefde daar begint alles mee. :love: Je bent het waard om exclusief de liefde te beleven met een ander. Wanneer die persoon daar niet toe in staat is dan is het volgens mij een wijze beslissing om voorlopig alleen verder te gaan. Zelfrespect is een aantrekkelijke eigenschap en trekt de juiste mensen aan. :)

Groetjes :wink:

bruinoogje
Berichten: 73
Lid geworden op: za 15 oktober 2005, 21:03
Locatie: ontdekkingsreizigster

Berichtdoor bruinoogje » ma 23 januari 2006, 20:00

Hij zegt de ene keer dit, de andere keer dat, schrijf je. Is dat niet gewoon rechtstreeks liegen?

Ik ben zeer allergisch voor liegen... ik ben recentelijk geconfronteerd met een nieuwe lover die getrouwd bleek te zijn. Achteraf heeft hij zowel zijn vrouw als mij vierkant voorgelogen. Ik was verliefd en in bed was het een god, maar toen ik dit ontdekte (zijn vrouw belde me) heb ik hem laten vallen als een hete aardappel.

Wifeth, jij en ik verdienen veel beter dan draaikonten! Wij verdienen een vent die echt voor je gaat en niet iemand die zich in allerlei bochten wringt! Iemand die liegt, deugt niet!!!
Je hebt de juiste beslissing genomen!
Kusje van Bruinoogje ;)

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » ma 23 januari 2006, 23:48

Niet meer wachten tot ie belt ... heerlijk ... nu nog even niet maar strakjes wel hoor.
Sterkte!

wifeth
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 juni 2003, 20:36
Locatie: Nederland

Berichtdoor wifeth » di 24 januari 2006, 14:58

En dit is weer zo dubbel, afgelopen weekend heeft hij voor mij een cd gebrand met allerlei leuke muziek en deze heb ik gisteren gekregen. Dit is weer zo lief van hem, en dat ik dus nog steeds het gevoel heb dat hij nog steeds met me bezig is ( en eerlijk is eerlijk, dit voelt goed), anders doe je dit toch niet.. Dit is zo dubbel... :oops:
groot geheim

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » di 24 januari 2006, 15:14

het is alleen maar dubbel, als jij voor jezelf (en daarmee voor hem) geen heldere grenzen stelt, gebaseerd op wat voor jou "gezond" is.

chocolade, bloemen en zelfgemaakte cd's zijn niet alleen heel romantisch - ze kunnen ook "smeergeld" worden.

bruinoogje
Berichten: 73
Lid geworden op: za 15 oktober 2005, 21:03
Locatie: ontdekkingsreizigster

Berichtdoor bruinoogje » di 24 januari 2006, 15:38

En dit is weer zo dubbel, afgelopen weekend heeft hij voor mij een cd gebrand met allerlei leuke muziek en deze heb ik gisteren gekregen. Dit is weer zo lief van hem, en dat ik dus nog steeds het gevoel heb dat hij nog steeds met me bezig is ( en eerlijk is eerlijk, dit voelt goed), anders doe je dit toch niet.. Dit is zo dubbel... :oops:
Ja, hij is met je bezig... misschien in de zin van "de lasten bij zijn vrouw, de lusten bij jou". Kadootjes zijn daarbij een handig hulpmiddel om hem te paaien.
Weet zijn vrouw van jouw bestaan?

Ik denk dat je beter verdient, namelijk iemand die voor 100% voor jóu gaat, en niet alleen wanneer het hem uitkomt!
Kusje van Bruinoogje ;)

wifeth
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 juni 2003, 20:36
Locatie: Nederland

Berichtdoor wifeth » di 24 januari 2006, 16:22

Zijn er ook mensen die het samen met mij lief vinden wat hij heeft gedaan en dat er niet gelijk iets achterweg hoeft te komen? We hebben toch wel veel met elkaar gedeeld en delen nog steeds dingen.....
groot geheim

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » di 24 januari 2006, 16:56

manipulator is het enige woord wat in mij opkomt..... :? ik denk niet dat ik dit lief bedoel :~)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

bruinoogje
Berichten: 73
Lid geworden op: za 15 oktober 2005, 21:03
Locatie: ontdekkingsreizigster

Berichtdoor bruinoogje » di 24 januari 2006, 16:58

Zijn er ook mensen die het samen met mij lief vinden wat hij heeft gedaan en dat er niet gelijk iets achterweg hoeft te komen? We hebben toch wel veel met elkaar gedeeld en delen nog steeds dingen.....
Als je dat wil blijven geloven, moet je dat zeker doen. Alleen kan ik het niet met je eens zijn... Sorry, maar ik hou er niet van je gelijk te geven terwijl ik het niet met je eens ben...

Sterkte!
Kusje van Bruinoogje ;)

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

Berichtdoor patrick » di 24 januari 2006, 17:15

Wifeth, als het voor jou positief was en jij het zo gevoeld hebt, laat het dan gewoon zo bestaan.
Jij bent degene geweest, die met hem wat deelde en weet hoe dat zat.
Als ik jouw posting lees ga ik er vanuit dat hij het ook positief met jou bedoelt. Alleen is zijn positie een wezenlijk andere dan die van jou.
Hij is gebonden en zal misschien op en neer geslingerd worden tussen jou en zijn vrouw.
Misschien wilt hij jullie beiden niet kwijtraken en reageert hij daardoor ook tegenstrijdig naar jou toe.
Vaak schept dat vaak veel onduidelijkheid en verwarring en dat is ook wat jij blijkbaar voelt.
De enige helderheid die je daar zelf in kan aanbrengen is zelf een standpunt in te nemen en dat heb je gedaan door er een punt achter te zetten.
Gevoelens zijn daardoor echter nog niet over. Bij jou niet en bij hem niet.
En dat merk je ook.
Dat heeft gewoon tijd nodig.

sterkte
AANRAKEN........raakt je

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 24 januari 2006, 17:16

je kan beter vragen is hij eerlijk tegen over zichzelf en zijn eigen gevoel

ik denk dat hij zich zelf ook erg veel tekort doet in de vorm van pure liefde en de brede zin van hetwoord...

en niet het 1 op 1 liefde want is dat liefde of heet dat beperking????

en nu naar jouw wifeth

kan je net zo weg zwijmelen wanneer je voor jezelf de mooiste muziek brand met leuke liedjes waar jij van houd, kan je als een huppelend kind net zo overgelukkig blij zijn met het kleinood dat chocolade heet...

ok het is heerlijk om gewaardeerd en lief gevonden te worden door een ander hee me too... maar wees eens eerlijk naar jezelf ... en kom achter je eigen waarheid in jezelf...

sfinxs
ondanks rugbeperking kon ik niet laten te posten hierop
Laatst gewijzigd door Sfinxs op di 24 januari 2006, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 24 januari 2006, 17:16

Ja het is heus fijn dat hij nog een poging doet, dat hij nog wat 'openstaande' eindjes afhandeld, en iig laat blijken nog om je te geven ipv dat hij denk dat stuk verdriet zet me aan de kant dus laat ze de tuut krijgen.

Maar laat je dat niet laten twijfelen aan je besluit ajb.
Tweede viool kan je alleen spelen als je het bijv. alleen voor de sex doet (en zelfs dan .. )
In alle andere gevallen doe je jezelf tekort, hoe leuk/lief/geweldig etc. hij ook is.

Houd vol !

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » di 24 januari 2006, 17:45

Wifeth, ook ik heb in zo'n situatie gezeten, al was ik hier dan de gebonden vrouw die gevoelens had voor een vrijgezelle man.
Ik zat dus in die positie, waar nu jouw lover in zit.
Bij mij is het overigens niet tot een verhouding gekomen, daarvoor ben ik te trouw aan mijn partner.
Maar wat ik zeggen wil, is dat ik mij in zijn positie kan verplaatsen.
Gevoelens kunnen zo overweldigend zijn, waarschijnlijk is dit voor hem net zo verwarrend als voor jou.
Ik ken hem natuurlijk niet, dus ik weet niet of hij werkelijk zo lief is als jij denkt !!

Misschien wil hij door jou met kadootjes te overladen aan jou kenbaar maken dat hij om je geeft, of hij wil gewoon een achterdeurtje open houden vanwege de fijne seks !!
Jij kent hem, dus je zult het zelf wel aanvoelen wat er achter zit.

Desalniettemin is het wel lekker, hè, die aandacht, en wil je graag geloven dat hij het uit liefde doet.
Maar ik ben het wel met de anderen eens dat je jezelf tekort doet. Contact houden met hem leidt nergens toe !!
En zolang hij bij zijn vrouw blijft verandert er niks.

Dat is pijnlijk, ja.
Ik denk dat je het juiste besluit hebt genomen, sterkte.

@ Sfinxs, beterschap met je rug.....
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 51 gasten