Penis

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Penis

Berichtdoor Chester » za 08 oktober 2005, 12:12

Hey,

Het gaat vaak over vrouwen om die rede het volgende:

Hoe moet er voor jou de ideale piemel eruitzien als je zou mogen kiezen uit een hele rij mannen of in jou stoutste dromen. ( grote,eikel,besneden,geschoren,enz....... )

Groetjes

S

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » za 08 oktober 2005, 12:14

schoon vind ik het allerbelangrijkst. En geschoren is zeker een pré. Vorm, lengte, dikte, dat doet er voor mijn allemaal niet toe.
Hygiëne vind ik het allerbelangrijkst.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » za 08 oktober 2005, 13:46

Wie er aan vast zit daar gaat het om :)

Penis an sich is niet veel aan.

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » za 08 oktober 2005, 13:53

hehe deFine, da's ook weer erg waar!

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » za 08 oktober 2005, 18:11

Een penis "an sich" is nix aan :shock:
Ik vind "an sich" al prachtig dat zo'n klein stompje zo enorm hard, groot en smekend :wink: kan zijn. Ik vind het net zo mooi wonder als een embryo dat groeit tot een mens. Is dat raar? :? :?:

Ik vind een penis dus wel mooi en ik heb ook wel een ideaal beeld. En als ik een penis mooi vind kan me dat ook wel opwinden. Maar ik vind het moeilijk te omschrijven wat ik mooi vind en plaatjes heb ik niet bij de hand. Ik zal het eens proberen, misschien dat iemand anders dan wel een plaatje heeft :)
Dik [maar ook niet te] en een eikel er boven op die niet heel veel dikker is. Niet te lang [hoeft niet de navel te halen :P ] graag wel haar maar dan wel gekapt, kale ballen of kort en besneden of niet maakt mij niets uit.

Ik ben denk ik wel een penis fan :lol: ! Bestaat er al een fanclub?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 08 oktober 2005, 18:24

Ja tuurlijk gaat het om de man erachter. Kan wel voorkeuren hebben maar geen haar op mijn hoofd die er verder over nadenkt als ik met de man zelf ben. Als ik hem leuk, lekker, lief vind, vind ik zijn penis ook super! -mits schoon natuurlijk ja, das waar.

Toch... als we het dan puur estetisch over de penis hebben... Of naga wat ik inbeeld in mijn fantasie, weet ik wel wat ik het mooiste en lekkerste vind;

Zo'n 20-22 cm, met redelijke omvang, kaal geschoren ballen (en schacht), een nette bos erboven... en tja.. besneden vind ik toch echt mooier.

En als ik zo kijk.... heb ik het ook daarmee helemaal getroffen met mijn vriend :lol: (dus kan je je afvragen; vind ik dit nu het mooiste omdat ik die van mijn vriend het lekkerst vind? of heb ik gewoon mazzel? :wink: )

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » za 08 oktober 2005, 20:24

Hmm grappig topic. Dit is eigenlijk iets waar ik nog nooit zo over heb nagedacht. Toch maar eens doen...

Het eerste wat bij me opkomt is dat het natuurlijk om de man gaat die eraan vast zit. Als die man leuk is tja dan maakt de rest niet zo heel veel meer uit.
Verder niet te groot en niet te klein. Maar wel een beetje dik. Dat ziet er "steviger" uit. Vind ik iets stoerder dan alleen zo'n lang en redelijk dun ding. Ohja en de eikel mag ook wel een beetje dik zijn. Dat ie echt opvalt zegmaar :wink:
Ooohjaaah en wat ik echt wel mooi vind is als er zo'n dikke ader overheen loopt. Heb echt geen idee waarom maar dat heeft gewoon iets. :lol:
Verder vind ik het toch iets lekkerder als er geen haar bij in de buurt zit. Dat lijkt gewoon wat schoner op de een of andere manier.

Goed dat was het wel zo'n beetje. En nu maar wachten op het "Wat is jouw ideale vagina" topic!! :P
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » za 08 oktober 2005, 21:53

[quote="Zij"]Een penis "an sich" is nix aan :shock:


uhm.. tjah voor mij is het nou eenmaal niet zo, dat indien er op een markt een kraam vol met piemels ligt , ik bij mezelf denk .. " hm. laat ik eens een lekker e uitzoeken"
8)


deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » za 08 oktober 2005, 22:00

ik visualiseer nu dus een marktkraam met penissen....


dankjewel deFine!!

Afbeelding

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » za 08 oktober 2005, 22:09

Waar komt die marktkraam te staan, Pipje?
Thomas zoekt nog een nieuwe, en aangezien dat een uitstekend Sinterklaaskadeautje voor in z'n schoen is........ :lol: :lol: :lol:

Ik ben prima tevreden met wat hij nu heeft, hij zelf alleen niet helaas.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Zonnestraal
Berichten: 7
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 23:46

Berichtdoor Zonnestraal » zo 09 oktober 2005, 0:04

Inderdaad de man die erbij hoort is het belangrijkste!! Als je hem lief, leuk, knap, ... vindt. Dan is de rest ook lekker en mooi!
Zolang alles maar hygiënisch is. Met haar of zonder haar maakt niet uit, al zou ik het zelf mss wel lekker vinden zonder haar.

Maar toch, het is de man waar het om gaat vind ik...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 09 oktober 2005, 0:15

En nu maar wachten op het "Wat is jouw ideale vagina" topic!! :P
Nee, das vrouwonvriendelijk! Afbeelding

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » zo 09 oktober 2005, 10:54

schoon, kale ballen en de rest ongeschoren 8)
Qua maten gewoon exact die van mijn vriend :P

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 09 oktober 2005, 11:20

Kijk een penis kan heel mooi zij. Puur visueel gezien dan.
Maar de penis zelf vrijt natuurlijk niet en daar is het poppetje voor nodig waar de meeste dames het hier over hebben. En dan ligt het er ook nog aan hoe diegenen vrij. En dan hebben we het over wat iedereen zo bezig houdt op deze aardkloot: SEKS!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » zo 09 oktober 2005, 11:41

Hey,

Er zijn al mooie reacties,maar het zou niet fair zijn van mij,ook geen beschrijving te geven.

Ik ben zeer tevreden van mijn ventje maar in mijn dromen zou het volgende zijn.

- Zwaar geschapen +/- 22 cm.

- Brons kleurige piemel.

- Dikte ( doormeter van min. +/- 5 cm )

- Besneden.

- Kaal geschoren van boven tot onder.

- Een flinke ader op zijn schacht.

- Een zware paarse eikel,met een ferme eikelrand dat een ferm stuk groter is dan zijn schacht.

- Gebogen zoals een G_Spot verwenner.

- Stevig en hard.

- Een lekker groot spuitgaatje.

- Zeer potent en een ferme zaad prestatie ( meermaals ) maar dat komt hier niet ter zaken.

- Je weet ons favoriete spel is MVM maar al deze punten bij één persoon zijn wij nog niet tegengekomen :(

- Mijn ventje zijn piemel is ook mooi en goed :P ,dit was een fantasie.

Groetjes

Suzy


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 25 gasten