Spannend met vrouwen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Zelda
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 19:48

Spannend met vrouwen

Berichtdoor Zelda » zo 05 juni 2005, 20:04

Haai,

Ik lees graag de erotische lesbische verhalen. Ik vind ze erg spannend en vooral opwindend. Ik heb zelf geen lesbische ervaring maar ik zou het erg spannend vinden om bericht(en) te lezen die aan mij gericht zijn. Die ook opwindend zijn, misschien zijn er meer vrouwen die dit spannend vinden?

Hoop dat er iemand reageert.....


Zelda

lucienne
Berichten: 17
Lid geworden op: di 09 november 2004, 16:18
Locatie: Utrecht, Studente
Contacteer:

Berichtdoor lucienne » zo 05 juni 2005, 20:15

Hey Zelda.

Bij 'lezen' staan heel goeie :wink: erotische verhalen, ook lesbische. Uit je berichtje werd niet helemaal duidelijk of je nu wel of niet lesbisch bent (of bi) of dat je het alleen maar spannend vind. Vertel eens wat meer over jezelf!!!

Wie weet.....
XXX Lucienne

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » zo 05 juni 2005, 20:30

hee zelda ..
het is heerlijk om spannende ero(vr-vr) verhalen te schrijven en vooral wanneer je weet als iemand daar opgewonden van kan raken... en ook is het waanziing ze te ontvangen en dan te lezen

sfinxs

Zelda
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 19:48

Berichtdoor Zelda » zo 05 juni 2005, 20:44

Bedankt voor jullie (snelle) reacties,

Ik ben niet lesbisch, en of ik bi ben...eerlijk gezegd geen idee.
Maar het lezen van vr-vr verhalen windt me op. Ik lees de verhalen en zie de beelden voor me. Ik heb zelf nog nooit een erotisch verhaal geschreven, het is misschien het proberen waard...met mezelf in de hoofdrol dan. Als ik eraan denk dat ik een verhaal zou lezen waarin ik zelf voorkom, dan prikkelt me dat enorm

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 06 juni 2005, 2:28

(waarom hier? ik was niet van plan dit te schrijven.. maar telkens als ik het kopje zie; "spannend met vrouwen' moet ik hieraan denken... en, hey, er wordt gevraagd naar erotische verhalen :wink: )

Ver gereden... tot het uiterste van een smal landweggetje omgeven door bossen...
Waar ga ik heen? Zit ik goed? Die klote wegwijzer via internet, daar klopt namelijk geen zak van. Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal op het goede pad zit...

In het algemeen trouwens ook... doe ik er goed aan hierheen te gaan? Ik ken er nauwelijks iemand, behalve de gastvrouw waarvan ik niets wist toen ik haar een paar weken terug versierde... Wist ik veel dat zij me dezelfde week nog zou bellen met een uitnodiging...

Een uitnodiging.. waarheen? Naar ‘haar’ villa... alleen vrouwen mochten komen, en ik moest wel mijn bikini meenemen....

Maar dat kan toch niet zomaar? Ik pas op mezelf, en zomaar gaan zou enigszins onverantwoord zijn. Toch voelde ik dat ik deze kans niet mocht missen... zoals onze avond daarvoor geweest was, met zoveel plezier.. zoveel lol... zo’n goed gevoel.... Dit zat goed.. (na enige voorzorgsmaatregelen :wink: )

En daar reed ik dan.. langs de villa’s... niet wetende wat me te wachten stond... Auto geparkeerd tussen enkele anderen... enigszins huiverend aangebeld.

En ze deed open. Wat een heerlijke mooie vrouw. Na een intense knuffel, nam me bij de hand en toonde mij de ruimte... overal stonden verse rozen... het dieprode kwam overal terug in het interieur... De keuken alleen al was een walhalla voor de ware keukenprinses.. en ook hier stonden rozen.. en schalen aardbeien..
Ik stelde me voor aan anderen... ik hielp haar met drankjes uitdelen , prikkers in de schalen aardbeien te doen, en ja op een gegeven moment stond ik aan haar zijde om nieuwe gasten te verwelkomen.

Iedereen was relaxed aan haar drankje... kennismaken en praten over van alles en nog wat. Stuk voor stuk leuke intelligente vrouwen, met respect voor elkaar.... Ik kon me toch niet ontdoen van beelden die ik voor me had; "Zou dit een vrouw zijn waarmee ik later in innige omhelzing sta te zoenen? Is die andere vrouw, waarmee ik zojuist een leuk gesprek had over reizen, de vrouw waarbij ik later beter fysiek contact maak, en die ik misschien zelfs zou proeven? Een gesprek over siliconenborsten... zou ik die later voelen dan?"

Na een tijdje vroeg mijn gastvrouwe of ik mijn hoge hakken bij me had, en natuurlijk had ik eea meegenomen; ook mijn ‘befaamde’ zwarte hoge hakken met strass...
Weer nam ze me bij de hand, en liep met mij naar haar slaapkamer. Ze had een inloopkast, vol prachtige jurken. Ze bekeek me even nauwkeurig en toverde twee mooie exemplaren uit kast.
“Probeer eerst deze eerst, ik denk dat deze je prachtig zou staan”
“Maar daar kan ik geen beha onder aan”
“Dat heb je toch niet nodig? Schaam je niet hoor, ik denk dat vele vrouwen hier met je willen ruilen, en we zijn hier ten slotte alleen onder vrouwen :wink: ”
“Mwah oke geef maar, ik wil eerst kijken” :)

Zij kleedde zich ook om in een nog spannendere jurk. Maar halverwege, ging ze nog even op haar bed liggen om te keuren of de jurk bij mij wel goedstond... Ze was naakt, en haar mooie borsten vielen me gelijk op. Natuurlijk ogend maar toch pront. Harde tepels die vroegen om aandacht.. haar mooie donkere lichaam.. afstekend tegen het witte beddengoed.. Haar prachtig krullende lokken, die haar gezicht ZO siert... haar meisjesachtige accentueert, maar door die ene lok die zo mooi zijn weg langs haar borst leek te vinden, ook haar overweldigende vrouwelijkheid accentueert...
Deze vrouw is een en al tegenstrijdigheid; zo meisjesachtig en toch zo vrouwelijk, zo onschuldig en tegelijker tijd zo uitdagend, zo sereen en toch zo wild...

Ondeugend keek ze me aan.. en ik bloosde... terwijl ik zelf ook naakt voor haar stond...

Was dit nou dezelfde vrouw die ik -op ‘mijn’ terrein zo versierd had, haar verlegenheid had overwonnen? Op HAAR terrein was ze zo zelfverzekerd.. en ze lag daar, pronkend met haar lichaam.. voor mij.. als een onaantastbare godin.. eigenlijk..

Nu was ik verlegen...

Wordt vervolgd :)

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » ma 06 juni 2005, 13:16

....kan niet wachten op t vervolg Jessebel :D

liefs, Lila
live and enjoy

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 07 juni 2005, 3:06

Maar ze stond op .. en hielp me in haar ‘tube-dress’ (een heel mooi sexy exemplaar overigens, met doorzichtige horizontale banden die steeds breder werd naar de onderkant toe). Voorzichtig maar oh zo sensueel legde ze mijn borsten op hun plaats in haar jurk. Ze keek uitgebreid hoe het me stond, terwijl ik uitgebreid naar haar nog naakte lichaam keek...

“het staat je heel sexy.. maar dat is ook makkelijk; je bent een sexy dame..”
“..zei de naakte, prachtige sexy dame die voor me staat”

Ze giechelde even.. en zei dat ik haar overschatte, en mezelf onderschat... weer dat spelletje, van aantrekken en afstoten.. van lef tonen en daarna verlegen zijn... of doet ze enkel zo? Ik ken het zelf al te goed, en weet dat het lang niet altijd gespeelde onschuld is.. maar deze vrouw... is een mysterie voor mij...

Ze deed op haar beurt ook een andere jurk aan, diep gesneden decolleteé... valt dat als een decolleté te noemen, als het tot op je navel gesneden is?

Ze merkt mijn schoenen op en vindt ze prachtig.. er volgt een gesprekje over schoenen... waar we welke kopen...

Ja het is een meiden-onderonsje, dat zeker.. maar wel eentje overgoten met een grote lading erotische spanning, maar dat zou later misschien nog benadrukt worden...

Er was werk aan de winkel want er kwamen nieuwe gasten binnen die op zoek waren naar de hostess... dat wisten we.. we moesten weer verder... we maakten aanstalten de slaapkamer uit te gaan.. maar dan toch.. nog even.. kwam zij dichterbij, en ik dichterbij haar lippen, en er volgde een korte, maar zo’n intense kus. Heel even ontmoette onze tongen elkaar... een zachte kreun.. en met een afscheid van onze zoen, gaven we elkaar nog even een zachte zuigzoen op elkaars lippen.. zij op mijn onderlip.. zo zacht en teder.. ik op haar zachte nog vers geglosste-bovenlip... met een kus op haar wang stapte we de deur uit naar de woonkamer...

We kwamen uit de slaapkamer en gelijk waren we de middelpunt van de belangstelling met onze sexy galajurken.. er werden foto’s gemaakt, ja ook van ons samen... suggererend, zij in ondeugend in de lens kijkend terwijl ik mijn aandacht op een van haar mooi gevormde borsten richt die duidelijk zichtbaar waren door haar transparante jurk, alsof ik haar zo vast wilde pakken en intens wilde bespelen... dat ik eigenlijk ook wilde...

Maar de avond ging verder... ik heb nog goed geconverseerd met nog wat nieuwe vrouwen, aardbeien geproefd die er in overvloed waren... van champagne gedronken en gedeeld... met al die tijd lonkende blikken van haar, heel stiekem tussendoor, terwijl zij ook dieper in gesprekken geraakte.
Ook andere vrouwen toonden hun interesse en ik in hen... tussen de op zich zo algemene gesprekken door was er heel wat te leiden uit lichaamstaal en blikken...

Wat een droom.. is dit werkelijkheid? zoveel vrouwen die hier eigenlijk om dezelfde reden kwamen... Een ware walhalla van stuk voor stuk, ieder op hun eigen manier, beeldschone vrouwen.. ieder met hun eigen aantrekkingskracht...

Wat een spanning.. *zucht*

Op een gegeven moment zag ik uit mijn ooghoek hoe ze naar me toe kwam.. en ja, haar hand was alweer naar mij utgereikt.. ze wilde me weer iets nieuws tonen dat me weer op een andere manier zou verbazen....

Ze vroeg of ik die bikini had meegenomen.. en ik zei dat het weer er nou niet bepaald voor was, maar ja, ik had m mee...
Ze gaf me een stoute blik en huppelde zowat met mij in de arm door het huis... ik voelde een vochtige lucht op mijn huid.. en ja.. toen ik het trappetje afliep zag ik een binnenbad voor me.. omgeven door alleen kaarslicht... De lucht van chloor werd verdreven door de lucht van heerlijk wierrook. Er stond zelfs een aparte bar.. en ook hier waren de schalen vers fruit klaargezet als lichte versnapering...

Lichte versnapering... ja en het was een heerlijke... speels ‘danste’ ik naar een van de schalen.. pakte er een stukje watermeloen uit... en maakte er ons eigen lichte versnapering van... tussen duim en middelvinger nam ik het stukje meloen.. en bracht het naar haar mond..
ze nam er sensueel een hapje van.. nét zodat haar lippen zachtjes mijn vingers aanraakten... Ze pakte het stukje vast en deed het zelfde bij mij... alleen was ik íets gulziger, en nam ik meer van haar elegant gevormde vingers mee in mijn mond.. heel even zoog ik erop.. een zachte lik tussen haar twee vingers... en legde daarna haar hand op mijn borst.. die zij vervolgens stevig beetnam...

En weer volgde er een een intense tongzoen... terwijl ik met een hand langs haar welgevormde billen streelde..


Wordt vervolgd >>>

(laat het duidelijk zijn dat dit dus niet een puur fictief verhaal is.. :wink: )

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » di 07 juni 2005, 18:48

niet puur fictief zeg je.........zucht.

liefs, lila
live and enjoy

Zelda
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 19:48

Berichtdoor Zelda » di 07 juni 2005, 18:50

Wat een heerlijk verhaal...met een spannende opbouw!
Dat het niet puur fictief is.....waanzinnig

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » di 07 juni 2005, 18:57

Ik kan dit verhaal maar met 1 woord omschrijven.

Woowwwwwwwwwwwwwwwwwwww




...... zucht
ik ben benieuwd naar het vervolg


Phoebs
die nu aan het zwijmelen is geraakt.
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 08 juni 2005, 3:08

Haar grip werd weer tederder... met haar vingers ging ze zachtjes langs het zachte stof... over mijn tepel, waarvan ik voelde dat die knoerthard werd.. Haar andere hand ging langzaam naar beneden, langs de welvingen van mijn lichaam.. zocht haar weg.. maar niet dáárheen (“God, ga dáárheen!” dacht ik bij mezelf).. maar langs mijn heup, strelend, met haar nagels, naar mijn blote rug..

Mijn lichaam schokte er even van... waarna ze me tegen haar aandrukte... haar hoofd even in mijn hals legde.. en me erna aankeek.. ik zag een twinkeling in haar ogen.. of was dat een toevallige lichtreflectie van het zwembad achter ons?

Ik veegde de lokken uit haar gezicht.. en nam haar hoofd in mijn handen... en weer ontmoette onze tongen elkaar... mijn duimen zachtjes drukkend aan weerszijden van haar gezicht.. maar steeds steviger weer.. totdat ik haar haar naar achter hield, zachtjes trok.. haar hoofd naar achteren.... mijn lippen in haar hals... ze slaakte een zucht van genot.. mijn tong, vochtig, langzaam draaiend... richting oorlel.. een kus op haar kin... die beantwoord werd door een kus op mijn voorhoofd...

En toen brak het moment weer.. we omhelsden elkaar...
Diep in elkaars ogen aankijkend.. namen we een stap van elkaar.. er volgde een ondeugende glimlach tussen ons beiden...

Arm in arm zochten we weer onze weg naar de woonkamer....
'Ik ben zo blij dat je hier bent"zei ze nog.. terwijl we naar het muziek toeliepen..
"IK ben zo blij dat ik hier ben"antwoordde ik, gevolgd door een knipoog, met een stralende glimlach

Het feest was in de tussentijd goed op gang gekomen... het Salsa muziek galmde door de kamer.. en de meeste van de aanwezige vrouwen hadden blijkbaar wel eens lessen gehad..

Een van de vrouwen waarmee ik eerder die avond gesproken had (een kleinere vrouw met een erg vrolijke, meisjesachtige uitstraling), nam mijn beide handen, en begon met me te dansen. Al lachend en pratend dansten we de kamer rond.. blikken over en weer tussen iedereen.. sommigen waren al wat intiemer tegen elkaar aan gaan dansen, anderen zaten aan de bar.. mee te genieten van de overheersende vreugdevolle, maar ook erotische sfeer op de dansvloer.

Een andere dame nam het over van mijn ‘danspartner’.. en ging wat dieper in op de pasjes.. “Nee zo moet je het doen! Heupen los, laat je benen vrij en volg die met je heupen...” Terwijl ze dit zei overdreef ze haar eigen danspassen, en liet haar ‘heupen’ inderdaad los.. haar gehele onderlichaam leek wel los te staan van haar bovenlichaam, die naar mij gewend bleef... Haar heupen.. prachtige volle heupen gingen perfect heen en weer op het ritme.. haar volle billen meedeinend..

Eigenlijk stond ik hier meer ‘mesmorized’ naar te kijken in plaats van dat ik volgde wat ze zei.. Maar dat deerde niet. Spoedig legde zij haar handen op mijn heupen en forceerde me mee met haar bewegingen...

We lachten, en telden de maat... en toen was het nummer over en begon het volgende... maar dat moment merkte ik niet eens.. want ik stond met mijn ogen dicht.. te genieten van haar intiatief mij te zoenen...

maar we bewogen verder.. onze heupen bleven meebewegen op het volgende ritme.. onze lippen scheidden weer... en we dansten verder.. alsof er niets gebeurd was..

De enige man in het huis, een typisch vrouwelijke homo, maakte van onze dans een triosalsa... lachend, dansten we door, hij griste een van de vele rozen uit een van de vasen en legde die tussen zijn tanden, en plotseling nam hij me in de armen, en gooide me, met zijn arm onder mijn rug.. klassiek naar achter... indraaien.. uitdraaien.. indraaien.. uitdraaien... en ik draaide zo weer.. pardoes uit voor mijn gastvrouw... die haar handen vervolgens weer op mijn heupen legde.. en rustig met me voortbewoog op de muziek...

“Kom je mee liefie, het is tijd voor de zwembadronde! Trek maar vast je bikini aan!”

wordt vervolgd
(jaja dit is een gedetailleerd verhaal :wink: )

zwarte panter
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 juni 2005, 21:48
Locatie: waar het vuur brand

Berichtdoor zwarte panter » wo 08 juni 2005, 7:33

:D :D

geweldig !

wacht in spanning af!

ggrgr poot van zwarte panter

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » vr 10 juni 2005, 20:59

wow ben nu al verslaafd aan dit verhaal!
Kan niet wachten tot het vervolg er is!!!!
heel mooi! :lol:

happyLuck
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 08 juni 2005, 21:58
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor happyLuck » za 11 juni 2005, 22:54

Tjee, wat een verhaal!!! Dan te bedenken dat het echt is gebeurt. Wat een ervaring, Jessebel, wel byzonder dat je zoiets mooi/geil hebt meegemaakt!!! Wat heerlijk voor je!!! :D :wink:

enne ik ben zooooooooooo nieuwsgierig, hoe gaat t nou verder???

Oh en Zelda, wat fijn toch dat je zo geil wordt van dit soort verhalen! Met mij is het niet anders, hoor!!! :P

happy
Als je de sprong niet waagt,
kom je nooit verder.

Loesje

Zelda
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 19:48

Berichtdoor Zelda » zo 12 juni 2005, 19:52

Wat je zegt Happy, dat is inderdaad fijn.
Grappig, vaak lees je dat het de mannen zijn die visueel zijn ingesteld.
Maar ook vrouwen zijn dit, althans ik wel.
Dat vind ik het heerlijke van het lezen, de beelden die ik dan voor me zie


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten