Orgasme uitstellen.. Tips???

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss J.
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 21 november 2004, 23:36
Locatie: Noord-Brabant

Orgasme uitstellen.. Tips???

Berichtdoor Miss J. » zo 21 november 2004, 23:45

Hallo allemaal,

mn vriend heeft een paar maanden antidepressiva geslikt, ik kende hem niet echt voordat hij eraan begon. De sex was altijd geweldig, hij kon ook lekker lang doorgaan. Maar sinds een paar weken is hij gestopt met de medicijnen, hij zei wel es voor de grap: als ik stop met die troep ben ik heel slecht in bed hoor!! Ik had wel wat verandering verwacht natuurlijk, maar dat t zo erg zou zijn... hij komt vreselijk snel klaar!! Echt al na een paar keer stoten!! Heeft iemand tips om zijn orgasme uit te stellen?? Want stoppen tussendoor heeft weinig zin, dan zijn we meer aan t stoppen dan aan t neuken.. En dat is voor mij juist t hoogtepunt van sex!

Alvast bedankt!!

Nyck
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 27 september 2004, 17:32
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Nyck » ma 22 november 2004, 0:27

Trek hem een keer af voordat je gaat neuken

Het zal langer duren voordat ie komt :roll:

Simpel maar doeltreffend......
Afbeelding

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » ma 22 november 2004, 10:21

Condoom om?
Dan neemt de gevoeligheid af.

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » ma 22 november 2004, 10:23

cockring?

pinky_34
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 19 november 2004, 18:53
Locatie: Utrecht

Berichtdoor pinky_34 » ma 22 november 2004, 10:51

Een prima tip is inderdaad wat Nyck suggereert.
Je trekt of pijpt hem eerst een keer af.
Dan is het zijn beurt om jouw te verwennen.
Tegen de tijd dat jij een keer of drie bent klaargekomen is zijn jongeheer vast wel weer in de mood voor een lekkere lange neukbeurt !
Klein maar fijn !

merlijn
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 19:16
Locatie: kempen

Berichtdoor merlijn » do 25 november 2004, 17:50

Koop een speenzalf waar een plaatselijk verdovingsmiddel inzit (zoals bijvoorbeeld lidocaine), beetje op de eikel en niet klaar is kees.

angel40
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 november 2004, 20:32

Berichtdoor angel40 » vr 26 november 2004, 21:37

Waarom is ie gestopt met zijn medicijnen?
liefs,
Angel

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » vr 26 november 2004, 21:39

waar koop je speenzalf ;)
music was my first love, and it will be my last :)


Miss J.
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 21 november 2004, 23:36
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Miss J. » ma 29 november 2004, 21:43

Waarom is ie gestopt met zijn medicijnen?


Nou, omdat ie die 8 maanden had geslikt en dat dat de standaard termijn was.. en hij begint dr ook echt nooit meer mee!! mensen die dat slikken lijken wel emotieloos.. (waarschijnlijk is dat ook de bedoeling, maar echt leuk is t niet dus..) t enige nadeel nu is dus dat ie ineens supersnel klaarkomt, zo erg is t nog nooit geweest.. en eigenlijk heb ik ook niet echt ervaring daarmee, mn vorige vriendjes hadden daar eigenlijk nooit echt last van..

en idd,waar koop je speenzalf?? of is dat echt een domme vraag? klinkt ouderwets.. :?

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » wo 01 december 2004, 18:58

Ik ben geen arts, dus mogelijk moet je daar gewoon echt eens vragen, wat medische kant aangaat.

Mogelijk is het een inhaaleffect in zijn gevoeligheid, zowel lichamelijk als psychisch.

In zijn algemeenheid is er echter best wat aan te doen tegen voortijdige ejaculatie.
Maar dat betekent zowel een geestelijke benadering als een lichamelijke.

Wat ook wel helpt is hem voor dat jullie neuken hem juist op het uiterste randje te zetten, maar NIET verder gaan.
Hij krijgt dan zowel psychisch als lichamelijk een oplopende spanning en daarna een ontspanning, als je stopt.
Die ontspanning en de in tijd aandurende spanning doet een gewenning optreden.
Als hij dan echt in je komt is het ook wwer een spanning, maar hij kan daar dan beter mee omgaan.

Zie het als spel.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 06 december 2004, 23:43

Helaas is het echt lastig iets tegen vroegtijdig klaarkomen te doen, net als bij vrouwen. Het enige wat echt helpt is gewenning en concentratie. Dus ja, degenen die zeggen dat het 'tussen de oren' zit, hebben gelijk. Tijdens het masturberen kunnen de meeste jongens het nog uitstellen, maar eenmaal aan het neuken valt het niet mee voor velen. Dat vergt ervaring en gewoon ouder worden!

Natuurlijk kun je hem eerst aftrekken en dan kijken wat er overblijft, maar de vraag is of dat echt werkt. Veel jongens hebben helemaal geen zin meer als ze zijn klaargekomen - ik in elk geval niet, Dat duurt echt een tijdje. Veel beter is het om het 'voorspel' (ik zou zeggen: de echt lekkere seks) net zo lang te rekken tot je zelf bent klaargekomen, of als je wilt een paar keer, en dan hem in je te laten komen. Het is maar een idee.

Frank

Miss J.
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 21 november 2004, 23:36
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Miss J. » di 07 december 2004, 23:49

Ja, als ie klaar is gekomen, is de zin inderdaad meestal ook voor een groot deel verdwenen.. eerst aftrekken of pijpen is dus ook niet echt een optie. Maar t gaat gelukkig al een stuk beter, hij heeft zelf ook al een beetje geoefend om t onder controle te krijgen. Want ik vind t wel echt belangrijk, op een of andere manier kom ik niet zo lekker klaar als we niet echt neuken.. met de handen of tong is bij mij nogal een langdurige oefening (ja, raar he?)

Maarja, dr zit in ieder geval al verbetering in.. en dan bewaar ik de echt lange neukbeurten maar voor t weekend.. (een beetje alcohol doet wonderen.. :wink: )

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

Berichtdoor Marc » zo 12 december 2004, 23:18

tja ik snap dat niet hoor dat de zin na 1 x klaarkomen alweer verdwenen is bij sommige mannen...heb ik geen last van, heb altijd zin. Maar goed mocht dit niet het geval zijn dan tja lijkt het me de zin wel weer terug komt als je maar blijft zoenen..hij moet zijn aandacht dan wel even naar jou toe verleggen dus niet meer met zichzelf bezig zijn maar puur met jou..lekker strelen, masseren en zoenen...steeds intiemer..en mss wel met speeltjes...als jij je dan lekker laat gaan..dan kan het bijna niet anders dan dat hij weer opgewonden raakt...dus lekker jou laten verwennen...hij heeft heeft ook nog vingers, een mond en een tong....nou als ik mijn vriendin zo lekker zie genieten en hoor kreunen ben ik gelijk alweer in de juiste stemming zeg maar(als ik dat al niet de hele tijd was hihi)
gewoon een gentleman zijn en ook je vriendin heerlijk verwennen zeg ik altijd maar....andere tip...de tafel van 13 opzeggen INJE HOOFD anders ook weer zo een afknapper als hij hardop zegt wat is 7 x 13 ook alweer. haha

merlijn
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 19:16
Locatie: kempen

Berichtdoor merlijn » do 16 december 2004, 12:34

Een nederlands farmaceutisch onderzoeksbureau uit Utrecht zoekt 80 mannen die te snel klaarkomen, zij willen een geneesmiddel ontwikkelen dat te snelle zaadlozingen moet tegegaan.
De vergoeding bedraagt 525 euro.

Van de nood een deugd maken ? :)

meer informatie op www.kendle.be

laat iets weten :wink:

vuurvliegje
Berichten: 5
Lid geworden op: za 18 december 2004, 13:05
Locatie: Den Helder

ad en sex

Berichtdoor vuurvliegje » zo 19 december 2004, 23:38

Het is van antidepresiva bekend dat het de sexuele lusten zeg maar behoorlijk reduceerd. Dus als jouw vriend stopt met medicatie is het wellogisch dat hij sneller klaarkomt en het met medicatie behoorlijk lang duurde. Veel mensen komen helemaal niet meer klaar als ze ad slikken.
Ik heb wel eens wat gehoord over het trainen van de bodembekkenspieren, ja het schijnt dat mannen die ook hebben. Google er eens op!
En succes :lol:
Meervoud van lef is leven
Loesje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten