wil een man met een erectie seks ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mysty Myra
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 15 september 2003, 21:42
Locatie: Belgie

Berichtdoor Mysty Myra » di 04 november 2003, 14:03

hoe komt een penis in erectie in een vrouwenhoofd over: Ik heb dan zo iets van 'kom hier dat ik hem eens goed vastpak'. Ik vind het alleszins een ongelooflijk lekker zicht. Ik zou hem dadelijk willen bespringen.
sex altijd maar sex, vraag eens liever iets over het weer. Wanneer doen we het weer?

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Re: Dat wapen

Berichtdoor Jeanne » di 04 november 2003, 14:35

Enfin, de kernvraag: hoe komt een penis in erectie in het vrouwenhoofd over?
Dat hangt maar helemaal af van mijn relatie met de betreffende eigenaar......... :o

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Soort eigenaar.

Berichtdoor thisWaltz » di 04 november 2003, 18:01

In het geval van een relatie met laat ons zeggen de geliefde eigenaar... en in het geval van een voor de eigenaar gênante situatie: vb.erectie in een sauna.
Ik weet wel hoe ik (onwillekeurig) een vrouwenboezem bekijk (soms met een bijgedachte die tot fantasie beperkt blijft) en vroeg me af of vrouwen des mans wapen/penseel van de liefde ook zo bekijken. Het zal wel weer van relatie, ervaring met dat penseel en eigen achtergrond afhangen, maar toch... nieuwsgierig als ik ben...

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » di 04 november 2003, 20:07

Als ik een erectie heb wil ik graag schaken!

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » di 04 november 2003, 21:22

TUFKAC.....een vrouw schaken neem ik dan aan? :)

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 04 november 2003, 21:40

Als ik een erectie heb, dan betekent dat, dat mijn lichaam en geest in zijn voor seksuele daden met een vrouw.

Ook bij een ochtenderectie komt de geest direct met een pleziergevoel en de wens te vrijen.
Dat dat niet altijd kan of gewenst wordt, is iets anders.

Susanne
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 04 augustus 2003, 19:12
Locatie: Zuiden des lands

Re: Dat wapen

Berichtdoor Susanne » di 04 november 2003, 22:47

Een vroegere vriendin noemde de penis in erectie: "dat wapen".
Enfin, de kernvraag: hoe komt een penis in erectie in het vrouwenhoofd over?
Als de penis in erectie van mijn minnaar is vind ik dat een heel mooi gezicht en nodigt dat uit om hem te "proeven", maar alle andere varianten trekken me niet echt aan. Maar het ligt er natuurlijk wel aan in wat voor stemming ik ben. :wink: Als je een hele mooie man ziet met een stijve penis, kan dat best erotisch zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik er iets mee zou willen

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Negatieve connotatie

Berichtdoor thisWaltz » wo 05 november 2003, 9:37

Wegens de term "dat wapen" (negatieve connotatie) dacht ik dat een penis in erectie in een vrouwenhoofd niet goed overkwam of het nu van de minaar is of niet. Indien van vriend, minnaar, man blijkbaar dus wel. Zoveel te beter :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten