wil een man met een erectie seks ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

wil een man met een erectie seks ?

Berichtdoor Goldengirl » wo 26 maart 2003, 17:59

Als een man een erectie heeft, denken veel mannen én vrouwen dat dat komt doordat hij seksueel opgewonden is, dat zal in veel gevallen dan ook wel zo zijn, maar is dat altijd zo is mijn vraag: een erectie is een zuiver lichamelijk verschijnsel, de zwellichamen in de penis worden met bloed gevuld, waardoor de penis stijf wordt. Een erectie kán het gevolg zijn van lichamelijke seksuele opwinding, maar dat hoeft dus niet...
wat is jullie mening hierover?

Ferdi

Berichtdoor Ferdi » wo 26 maart 2003, 20:09

Dat is heel juist.
Ochtenderectie is een goed voorbeeld.

Micha

Berichtdoor Micha » wo 26 maart 2003, 20:18

Ik heb dit probleem regelmatig, ben 29 en heb er zelfs last mee. Ongewild krijg ik een erectie, als ik een knappe meid zie, een sexy stemmetje hoor aan de telefoon, mijn vriendin zie, hoor, schrijf of gewoon aan haar denk,enz...
Bij de sex is dit wel aangenaam vanwege de duurende erectie maar in het dagelijkse leven, soms wel echt pijnlijk.

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » wo 26 maart 2003, 22:28

Ik vind erecties eigenlijk altijd wel prettig, of het nou ochtenderecties zijn of opwindingserecties. Maar om nou te zeggen dat ik altijd meteen sex zou willen als ik een stijve heb, nee hoor, alleen als de omstandigheden het toe laten. In alle andere gevallen is het gewoon een warm gevoel.

flip
Berichten: 170
Lid geworden op: di 03 september 2002, 1:01
Locatie: België / m 42j

Berichtdoor flip » wo 26 maart 2003, 22:41

quote:
"Een erectie kán het gevolg zijn van lichamelijke seksuele opwinding, maar dat hoeft dus niet..."
Klopt.
Maar het kan ook andersom:
Bijv. als ik een ochtend-erectie heb, kan het dat ik daarbij gemakkelijker opgewonden geraak, en dat een 'fysiche' erectie overgaat in een opwindingserectie ...
Flip

Rob17

Berichtdoor Rob17 » do 27 maart 2003, 1:35

Ik krijg weleens een erctie op het naaktstrand. Dit komt bij mij meestal door al dat bloot om me heen. En vooral mooie aantrekkelijke vrouwenlichamen. Maar dat wil niet zeggen dat ik gelijk aan sex denk of aan sex wilt doen? Het is een gezonde reactie van me. Ik ga meestal wel terug naar mijn ligstoel. Ik wil niemand bewust ermee conftonteren.

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor panter » do 27 maart 2003, 12:13

Denk toch dat in 99% van de gevallen mijn erecties betekenen dat ik wel zin in sex heb.

(of moet ik zeggen dat ik sowieso 99% van de tijd in mijn leven zin heb? Afbeelding )

Wat ik me wel voor kan stellen zijn situaties waarin je het bij voorbaat totaal niet ziet zitten - omdat je te moe bent, er publiek is, geen geschikte partner, ...

Ook als er niet een duidelijk aanwijzbare oorzaak voor m'n erecties is ('s ochtends, of zomaar als ik toch echt niet aan het fantaseren was Afbeelding ) moet ik zeggen dat het gevoel wat die gezwollen penis geeft me er dan vanzelf naar doet verlangen.

Dat ik dat verlangen niet altijd durf / wil tonen is een ander verhaal. Ik kan me de situatie in het openbaar (zwembad, strand) goed voorstellen (ervaring :O ), en zou dan best zin hebben, maar ja, dat kan dan gewoon niet..... helaas ... misschien in een "ideale wereld" kun je zonder jaloersheid en verbazing gewoon de eerste beste vrouw aanspreken dan.. "ik heb zin, jij ook? dan doen we t hier en nu" lijkt me fantastisch !!! Afbeelding

Ferdi

Berichtdoor Ferdi » do 27 maart 2003, 14:14

Vreemd, ik kom al 20 jaar op naaktstranden en heb daar nooit een erectie gekregen. In de sauna trouwens evenmin. Het bloot komt mij daar eigenlijk heel weinig prikkelend over.
Op een gewoon strand daarentegen, een heel klein bikini'tje, of beter nog, een string... dan is 't me wel al overkomen.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 27 maart 2003, 15:17

Op het textielstrand heb je zelf ook wat aan neem ik aan dus een erectie kun je de vrije loop laten Afbeelding

wil
Berichten: 1049
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 1:01
Locatie: Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan...

Berichtdoor wil » do 27 maart 2003, 17:44

Nou Mazzel... dat ziet ook best confronterend uit, zo'n paal boven water Afbeelding Ik ga liever dan eventjes met mijn buik op mijn handdoek liggen. Maar om eerlijk te zijn heb ik hoogst zelden een erectie op het strand. In de sauna en op naaktstranden helemaal nooit.

wil

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 27 maart 2003, 17:50

Hé Wil, je moet het textiel aanpassen aan het formaat Afbeelding dan is er niks aan de hand

(de flauwerikken die gaan zeggen dat ze dan een zwembroek moeten kopen die reikt tot aan hun tepels ben ik bij deze voor Afbeelding)

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » vr 28 maart 2003, 18:03

bedankt voor jullie reakties :-)

moo29m
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor moo29m » za 29 maart 2003, 17:26

Vaak als ik een stijve heb dan kan ik er haast niet vanaf blijven en wil ik wel sex ja..

Kus Moo29m

Marc Vermeer
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Marc Vermeer » vr 04 april 2003, 15:50

Als al mijn erecties tot sex hadden geleid lag ik nu tussen 6 plankies Afbeelding
Als puber was een erectie in de klas wel eens een probleem als je voor de klas geroepen werd. Ik ben nu 40+ en als ik b.v. lekker relaxed in de zon lig krijg ik vaak spontaan erecties, die niet onprettig zijn, maar die niet altijd met een geil gevoel samen gaan.

Ries

Berichtdoor Ries » vr 13 juni 2003, 16:43

Ik heb zelf erg vaak last van "ongewenste" erecties. Het is dan echt niet zo dat ik dan seks wil. Het gebeurt vaak op de gekste momenten en het is niet altijd te verbergen. Mijn vrienden hebben me als bijnaam Hinderpaal gegeven...
Maar ik kan er goed mee leven want ik weet eigenlijk niet beter.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 46 gasten