Vreemde voorwerpen.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

shyman
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 16 december 2002, 2:01
Locatie: 072
Contacteer:

Vreemde voorwerpen.

Berichtdoor shyman » do 09 januari 2003, 15:28

Na de topics: "Vreemde plaatsen", nu de topic vreemde voorwerpen. Maak van je hart geen moordkuil, en breng anderen ook eens op een idee.
Waarmee heb jij "het" wel eens gedaan (of doe je het nog), en is dat voor herhaling vatbaar?

[This message has been edited by shyman (edited 09-01-2003).]

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » do 09 januari 2003, 15:48

Eh... Ik durf het bijna niet zeggen, het schaamrood stijgt me naar de wangen, maar:
een barbiepop! Benen voorop!!!
Gaat behoorlijk goed hoor... Afbeelding

Voor de rest weinig abnormaals...
Alhoewel... Ik ben ooit met een kerel geweest die zijn schaamhaar afschoor en zo zonder schaamhaar is een lul toch ook wel een behoorlijk "vreemd voorwerp" hoor! Afbeelding

En Shyman... Bedoel je niet hart met een t ipv hard?

shyman
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 16 december 2002, 2:01
Locatie: 072
Contacteer:

Berichtdoor shyman » do 09 januari 2003, 15:53

Het schaamrood stijgt me naar de kaken Afbeelding.

fasteddy
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30 december 2002, 2:01

Berichtdoor fasteddy » do 09 januari 2003, 15:56

Ik heb ooit een vriendin gehad die het lekker vond om een bus haarlak in zich te krijgen (ja, die grote Afbeelding ).
Tip: hou de dop buiten het lijf, kan los schieten en die heb je niet een-twee eruit.

Gr.

P.S. Shyman, je start de topic maar hebt zelf geen bijdrage????

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 09 januari 2003, 16:09

Mmmm, en dan leegdrinken!

shyman
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 16 december 2002, 2:01
Locatie: 072
Contacteer:

Berichtdoor shyman » do 09 januari 2003, 16:25

Ik heb het een keer met een knijpportemonnee gedaan, tussen de benen van een teddybeer, met een elektrische tandenborstel (ok, deze is niet zo vreemd)en tussen 2 tegen elkaar geschoven matrassen. Misschien nog wel meer, maar dat schiet me nu even niet binnen.

woody

Berichtdoor woody » do 09 januari 2003, 16:34

een stofzuiger Afbeelding

isabella
Berichten: 160
Lid geworden op: ma 02 december 2002, 2:01

Berichtdoor isabella » do 09 januari 2003, 16:41

mijn man een heerlijke pijpbeurt gegeven met een slok champagne in mijn mond,moet een heel vreemde,frisse gewaarwording geweest zijn voor hem....... Afbeelding

Josje
Berichten: 537
Lid geworden op: wo 07 augustus 2002, 1:01
Locatie: op een eiland, enne... activiteit, moet dat???

Berichtdoor Josje » do 09 januari 2003, 17:17

Ik heb ook al van alles geprobeerd. Komkommer, heel koud uit de koelkast gaf mij echt een kick, ik kick zowiezo op koude bij en in mijn kutje, ijsklontjes is ook heel lekker over je schaamstreek. Maar ook die champagne die hier genoemd werd is een bijzonder gevoel en dan wel als de fles met kracht wordt geschud en dan wordt leeggespoten in je doosje. Enne... pijpen terwijl je net een slok van iets bruisends in je mond hebt genomen schijnt idd een aparte sensatie te zijn.

Liefs en kus van Josje

[This message has been edited by Josje (edited 09-01-2003).]

saraz22

Berichtdoor saraz22 » do 09 januari 2003, 18:02

hoihoi!

nou de hele inhoud van mijn etui in ieder geval...verder ook eens een ijsklontje (auw) ook een bus haarlak ja, deodorant etc. you name it. Ook ik vraag me af hoe dat toch mogelijk is...twee handen naar binnen. Ik kan niet eens gefist worden! (jammer......) Trouwens ik ben het niet mee eens, een geschoren pik is zo veel lekkerder..en netter en hygienischer...al dat haar. Ik haal het allemaal weg en mijn partner ook gelukkig. Maar every man to his taste zullen we maar zeggen. O ja..ook een keer de staart van een knuffelbeest..hahahahaha...

ana

Berichtdoor ana » vr 10 januari 2003, 0:11

oke...mischien een saai voorwerp, maar voor mij is geen kaars in mijn huis veilig, want als ik geil en alleen ben ga ik driftig opzoek naar een ding met penisvorm en ik loop al tijd het eerste tegen een kaars, want daar heb ik er genoeg van in allerlei maten, ik krijg alleen een beetje raar gevoel als ik de kaarsen later opbrand in een woonkamer vol visite, net of ze weten dat het in me is geweest.
veder de achterkant van een borstel heeft vaak lekker vormen.

boyke827
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 juli 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor boyke827 » vr 10 januari 2003, 1:34

Ik weet ni of een kaars zo gezond is voor je vagina.
Met dat kaarsvet kan je nooit weten.

Always
Berichten: 39
Lid geworden op: di 14 mei 2002, 1:01
Locatie: Lelystad

Berichtdoor Always » vr 10 januari 2003, 17:05

@ana,
Dat die kaarsen recht blijven bij jou .... bij mij werden ze door de wrijving toch echt wel wat krom en niet meer brandbaar (brandgevaar).

Verder, humm ff denken, de 8erkant van een pleeborstel (steel dus), schroevendraaier(s)spijl(knop) van een bed ... verder zou ik het zo ff niet meer weten.

[This message has been edited by Always (edited 10-01-2003).]

nicksway

Berichtdoor nicksway » vr 10 januari 2003, 17:07

Heerlijk dit onderwerp.
Ik vind vrouwen die het met 'aparte' voorwerpen doen erg opwindend.Ik zie de kaarsen dan ook direct voor me van 'ana'en de koude komkommer en champagne van 'josje'lijkt me superopwindend om te zien. Heerlijk toch al deze experimenten. Zelf heb wat dit betreft niet zoveel te melden. DE vrouwelijke openingen of handen zijn voor mij toch het meest opwindend in eigen activiteit. Maar om te zien van de ander zijn komkommers, vuisten, wortels en vooral flessen erg spannend. Het liefste natuurlijk wel een glad geschoren kutje.

isabel

Berichtdoor isabel » vr 10 januari 2003, 19:15

ik vind dit wel een grappig onderwerp dus ik doe gewoon mee...cola fles vullen met heel heet water.en nee dit krijg ik er niet in maar het is wel heerlijk om over de gl(r)ij(d)enmmmmm ooit in keer snoepjes in zo'n buisje gekocht,snoepjes opgegeten>> mooi maatje dus ook met gloeiheet water gevuld, heel bijzonder eeuhh een gezichtmassageding, borstel, dikke stift en dat is even op dit moment


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 0 gasten