vertrouwd met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Karin
Berichten: 3
Lid geworden op: do 22 juli 2004, 12:28

vertrouwd met een vrouw

Berichtdoor Karin » do 22 juli 2004, 12:34

Hoi,

Als nieuweling hier zal ik maar meteen met de deur in huis vallen.

Het lijkt me geweldig om een vriendin te hebben om alles (!) mee te kunnen delen. De leuke dingen, minder leuke dingen, maar ook intimiteit zoals zoenen, strelen en vrijen.

Wie herkent dit? Regelmatig lees je er over, maar het vreemde is dan dat het er bij bijna niemand ooit van gekomen is.

Alvast bedankt voor jullie reakties!

Groetjes,
Karin

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » do 22 juli 2004, 12:41

Hoe bedoel je?
Klinkt als een lesbische relatie, en die bestaan wel degelijk...

Waarschijnlijk begrijp ik je verkeerd?

O, en welkom hier :wink:
Star

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » do 22 juli 2004, 13:32

Tsja...het is idd moeilijk om iemand te vinden waar je echt ALLES mee kunt delen. Ben ook altijd in voor nieuwe vriendinnen, om te kletsen, lachen, huilen, maar idd ook voor het sexuele gedeelte. Maar vaste relatie hoeft voor mij niet wat dat betreft. Ben gezegend met een lieve vriend.. :)
*** Don't you just love life?!***

Karin
Berichten: 3
Lid geworden op: do 22 juli 2004, 12:28

Berichtdoor Karin » do 22 juli 2004, 13:56

Tsja...het is idd moeilijk om iemand te vinden waar je echt ALLES mee kunt delen. Ben ook altijd in voor nieuwe vriendinnen, om te kletsen, lachen, huilen, maar idd ook voor het sexuele gedeelte. Maar vaste relatie hoeft voor mij niet wat dat betreft. Ben gezegend met een lieve vriend.. :)
Ja! Dat bedoel ik dus!!

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » vr 23 juli 2004, 10:10

Sorry, snap je even niet. Bedoel je dat niemand een relatie wil, of bedoel je dat je juist ook iemand zoekt die geen relatie wil???

Mellie - little confused
*** Don't you just love life?!***

Venusvrouw
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 23 juli 2004, 12:50

Berichtdoor Venusvrouw » vr 23 juli 2004, 14:02

Eerst: Ik ben nieuw hier, maar vindt het een mooie site. Ik ben vrouw, getrouwd en bi (-curious).
Nu ik hier zelf meer mee bezig ben heb ik het gevoel dat er een soort bi-virus rondgaat. De vraag is alleen hoe je een vrouw vindt waar het mee klikt, als vriendin en iets verder.
Alleen sex is gemakkelijk te vinden, maar als het op andere niveau's ook moet kloppen wordt het lastiger.
Je hart is waar je schat is.
En je moet je schat vinden opdat alles zin kan hebben.

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » vr 23 juli 2004, 14:06

Hier bijvoorbeeld, of op het viva forum. Internet is een geschikte plek om iemand te vinden waar het mee klikt. Ikzelf zit te twijfelen over het gaan naar een Ladiesnight in een parenclub. Goede plek om gelijkgestemden te ontmoeten.

Op het viva forum ook al gezegd: het is geen hype, er durven alleen meer mensen voor uit te komen dat ze bi zijn.
*** Don't you just love life?!***

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 23 juli 2004, 14:41

:) alleerst venusvrouw welkom op she..

en een virus hmm denk het niet.. meer en meer komen vrouwen in de openheid er mee ..

sfinxs

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 23 juli 2004, 15:44

Ik geloof wel dat het een hype is.. waardoor ook veel echte bi-vrouwen ermee in de openheid komen. Maar negen op de tien vrouwen die ik elkaar zie zoenen zijn echt nooit verliefd op een vrouw geweest geloof ik.
Meestal gaat het om een fantasietje, en vaak 'zijn' fantasietje.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » vr 23 juli 2004, 15:48

verschuiving van onderwerp :)

ik heb het ook gemerkt dat het een "trend" is geworden... vooral bij jonge meiden lijkt het soms gewoon "stoerigheid"dan iets anders, maar dat terzijde

ik ken dit soort vriendschappen wel, het is alleen mijn ervaring dat het niet voor altijd is.. de een of de ander krijgt een relatie.. je wilt niet meer zo "vreemdgaan" (voor mij is met een vrouw gaan net zo intens als met een man en dus zeker ook vreemdgaan.. ) of wat dan ook..

ik heb wel 1 vriendin met wie ik kleding deel, tot aan lingerie aantoe, bij wie ik gewoon lekker in bed kruip als ik bij der blijf slapen en die ik wel es een lekkere zoen geef.. das ook al erg leuk.
nothing will kill me except a silver bullet

Chatlover
Berichten: 48
Lid geworden op: do 04 juli 2002, 1:01
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Chatlover » zo 25 juli 2004, 13:22

Ik denk dat er best wel vrouwen nieuwsgierig zijn, het is alleen moeilijk gelijk gestemde te vinden. Op een dating site is het zo snel "plat" gaat het alleen om de seks. Terwijl het bij mij gaat om het vinden van een vriendin "met wat meer" ;-)

Dus Karin, ik herken zeker je gevoel.

Groeten

amazone10
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 16:39
Locatie: overal...en nergens

Berichtdoor amazone10 » zo 25 juli 2004, 13:32

Wat ik wel interessant vind is hoe er gedacht wordt over het bi-schierig zijn en het hebben van een contact met een vrouw(als vrouw zijnde) naast je "basis" relatie met een man. Ik zou als ik een relatie met een man zou hebben er geen contact(wat seksueel is) met een andere man of vrouw op na houden en als ik een relatie met een vrouw zou hebben ook geen contact met een andere man/vrouw. Het verbaast me dat veel mannen dit klaarblijkelijk als niet bedreigend voor hun relatie zien. Heeft dat wat te maken met de "waarde"die wordt toegekend aan een lesbische relatie of wordt een seksueel iets met een vrouw niet als lesbisch gezien maar als bi-schierig en dan is het niet de moeite van het vernoemen waard, zo lijkt het. Hoe zouden vrouwen het vinden als hun vent in ene bi-schierig zou zijn....net zo makkelijk? is wel wat off topic maar kon het niet laten te noemen naar aanleiding van alles wat ik in dit topic lees. :roll:

groetjes,

amazone10

Chatlover
Berichten: 48
Lid geworden op: do 04 juli 2002, 1:01
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Chatlover » zo 25 juli 2004, 14:17

Als mijn mans behoefte aan iets dat ik hem niet kan geven zo groot is dat het ten koste zou gaan van onze relatie, zou ik hem ""toestaan"" om dat buiten de deur te zoeken. En of dat nou om SM gaat of een relatie met een man. En dat lijkt me heel moeilijk maar ik zou ook niet willen dat hij dingen voor mij opgeeft.

veerlecal
Berichten: 1
Lid geworden op: di 13 juli 2004, 9:57

Berichtdoor veerlecal » ma 26 juli 2004, 14:26

Bij mij is het eerder het omgekeerde, ik zoek eerder een onbekende vrouw om gewoon eens mee te vrijen, meer niet. Ik zou het niet kunnen of durven vragen aan mijn goede vriendinnen uit angst om ze kwijt te raken moest het tegenvallen.

ik heb ook een vaste vriend die minder creatief is dan mij in bed, dus dat missend stukje kan ik ergens anders zoeken, liefst bij iemand waar geen vriendschap of dergelijke aan te pas moet komen, helemaal vrijblijvend ... :wink:

sadie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 15:51

Berichtdoor sadie » ma 26 juli 2004, 16:09

Hallo Karin,
ik heb jarenlang hetzelfde gevoel gehad als jij.
een paar maanden geleden zat ik bij ons in het winkelcentrum in een lunchroom een broodje te eten
Twee tafels naast mij zat ook een vrouw alleen, we keken af en toe naar elkaar en op een bepaald moment glimlachte zij.
Hoe het kwam weet ik nog steeds niet, maar er ging een warm gevoel door mij heen.
Ik lachte wat onwennig terug en zij vroeg of ik iets van haar wilde drinken.
Tot mijn verbazing vond ik dat echt leuk en ik ging bij haar zitten.
We hebben ontzettend gezellig zitten praten en het leek of we elkaar al jaren kende.
Zij vroeg mijn telefoonnummer en vroeg of zij mij een keer mocht bellen.
Ik gaf mijn nummer en dacht dat zal wel niet gebeuren.
Maar 2 dagen later belde zij al.
Zij nodigde mij uit om bij haar thuis iets te komen drinken, en ik zei dat ik dat leuk zou vinden.
Ik de andere dag best nerveus naar haar huis.
Het was meteen weer hartstikke gezellig.
Na een poosje kwam zij naast mij zitten en sloeg haar armen om mij heen.
Ik, die nog nooit enige ervaring met een vrouw had gehad, bloosde , genoot toen zij mij kuste en over mijn haren en rug wreef.
We hebben een fantastische middag gehad, elkaar langdurig gekust en gestreeld.
Ik heb zo genoten, maar ik geniet gelukkig ook nog met volle teugen van sex met mijn man.
Sindsdien zijn we goede vriendinnen en kan ik met veel liefde met haar zoenen, strelen en elkaar fijn verwennen.
Als je mij een paar maanden gelden had gevraagd of ik dat zou kunnen, had ik volmondig nee gezegd.
Het gaat absoluut niet ten koste van ons huwelijk, dat gaat alleen maar beter.
Liefs x x x


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 54 gasten