vrijen met een man

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

vrijen met een man

Berichtdoor Oceann » do 30 januari 2003, 14:35

Op de één of andere wijze is een topic van Schorpioen, getiteld "vrijen met een man", welke ik hierheen wilde verhuizen, kwijt geraakt of per ongeluk gewist. Ik kan 'm in ieder geval niet meer vinden.
In ieder geval is deze topic niet met opzet gewist, beschouw dit als een mislukte topicverhuizing.

Oceann

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 30 januari 2003, 14:41

Gelukkig had ik 'm voor het verzenden even gekopieerd.

De ENIGE fantasie die ik heb is dat ik graag eens een man wil pijpen of aftrekken tot hij klaarkomt.
Niet zoenen of verdere aanrakingen, gewoon pijpen of aftrekken.

De mazzel

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » do 30 januari 2003, 14:43

In the ghetto....

Just a Princess -een beetje misnoegd over hokjesdenken Afbeelding

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 30 januari 2003, 14:44

*Zucht* Afbeelding Nieuwe poging dan maar weer...

In aansluiting op het topic "vrijen met een vrouw" (Forum praten over erotiek), vraag ik me af hoeveel mannen wel eens fantaseren over vrijen met een man, en of dat fantaseren zo ver gaat dat je er eigenlijk ook wel naar verlangt. Praten we ook over "bijna alle" mannen (zoals bij vrouwen het geval zou zijn) of zijn het uitzonderingen.

Schorpioen, die wel eens fantaseert

Magnolia

Berichtdoor Magnolia » do 30 januari 2003, 14:55

Nee Prinses.
De mensen die hier al langer zijn weten heel goed wat ze doen.
Dit is een vrouwensite, met een forum voor mannen.
Het is heel goed dat de moderators dit topic verhuizen naar de mannenrubriek.
De vraag is namelijk voor mannen bedoeld.
Het is van groot belang dat de vrouwen het gevoel blijven houden dat dit een vrouwensite is, waar mannen God zij dank welkom zijn.

Magnolia



[This message has been edited by Magnolia (edited 30-01-2003).]

fries
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 17 januari 2003, 2:01

Berichtdoor fries » do 30 januari 2003, 15:08

OK, ik probeer het opniewu: ja, ik fantaseer er wel eens over om aan het geslacht van een andere man te zitten, maar wel altijd met een participerende of zelfs alleen toekijkende vrouw in de buurt.

Rogier

Berichtdoor Rogier » do 30 januari 2003, 17:47

Ja, daar fantaseer ik weleens over, en zou het in principe ook in de praktijk willen brengen. Het probleem is alleen dat ik mannen erg zelden aantrekkelijk vind. Dat is gewoon iets wat me ervan zou kunnen weerhouden.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » do 30 januari 2003, 18:05

Da's nou ook niet aardig, Rogier ;-)

Rogier

Berichtdoor Rogier » do 30 januari 2003, 19:33

@Bitter Moon,

Wat is niet aardig?

Sorry, maar ik vind veel mannen niet echt aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten.

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » vr 31 januari 2003, 11:13

Ik fantaseer daar niet alleen over; ik heb het ook wel meermalen gedaan. In een gay sauna, niet anaal, wel strelen en aftrekken. En ik vind het zeker opwindend, al is het in de verste verte niet vergelijkbaar met vrijen met een vrouw. Op een man zal ik nooit verliefd worden.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 31 januari 2003, 12:23

Ik zie mezelf nog niet zo gauw naar een gay sauna gaan. Lijkt me trouwens ook wel erg opgefokt. Je gaat er dan toch tenslotte met een vooropgesteld doel voor ogen naar toe.

Ik kan wel fantaseren over dat "het" spontaan gebeurd. Dat je bijvoorbeeld een leuke avond met een vriend hebt en dat de sfeer ertoe bijdraagt dat t steeds intiemer wordt. Niet dat ik het nou direct ook in werkelijkheid zie gebeuren, maar op die manier lijkt het me heel mooi.

marck-

Berichtdoor marck- » za 01 februari 2003, 10:41

ook ik fantaseer/droom vaak van vrijen met een man. ik heb het nooit echt meegemaakt, of pogingen ondernomen, want, zoals hierboven ook al werd opgemerkt: ik vind mannen totaal niet aantrekkelijk. ik zou heel graag een man pijpen en genomen worden door een man, maar heb nog nooit een man gezien met wie ik dat wel zou willen doen, ik val gewoon op vrouwen :-)
Maar wie weet, als het spontaan gebeurt, met mijn vrouw erbij, met een man die we allebei leuk vinden..... (mijn vrouw weet van mijn fantasieen)

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » za 01 februari 2003, 11:07

nope zou eigenlijk niet doen. Ik weet niet waaraan het ligt, geen aantrekking ofwel aan maatschappelijke bullshit. Zou toch moeilijk gaan vrees ik, ik kom niet goed overeen met mannen. Kweet niet. Denk van niet. Lijkt me niet aantrekkelijk zo'n penis.

man48

Berichtdoor man48 » za 01 februari 2003, 11:26

keb de juiste plek gevonden. Ik fantaseer er erg vaak over om met en man te vrijen. Ik wil erg graag door een man gepenetreerd worden.Vaak bestaat mijn fantasie eruit dat ik op bed op mijn knieen en handen zit, al dan niet vastgebonden, en door een man genomen wordt en een andere man pijp. Graag zou ik deze fantasie in praktijk brengen maar weet niet hoe ik aan de juiste contacten kom. Een darkroom en gay-cinema heb ik wel bezocht maar vind daar niet de juiste types, om het maar netjes te zeggen.

shaved46

Berichtdoor shaved46 » vr 14 februari 2003, 12:01

Man 48, wat voor type zoek je dan, ga eens op een chatbox!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 56 gasten