Stiekem masturberen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Orange

Stiekem masturberen

Berichtdoor Orange » wo 08 januari 2003, 17:03

Mijn vriend en ik hebben het tijdens het vrijen allebei ontzettend naar ons zin, alleen kom ik nooit klaar. Het rare is, dat ik daar eigenlijk helemaal niet mee zit.
Ik masturbeer af en toe wel door de douche straal op mijn clitoris te richten en krijg dan wel een orgasme. Dat vind ik heerlijk, maar om de een of andere reden houd ik dit liever als iets voor mezelf, wat ik niet perse met hem hoef te delen.
Herkent iemand dit of vinden jullie het raar?

Orange

cavia11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 08 januari 2003, 2:01
Locatie: suburbia

Berichtdoor cavia11 » wo 08 januari 2003, 19:10

Het is niet raar hoor Orange, ik heb het zelf ook jaren zo gedaan maar op den duur breekt het je op.
Toen de relatie tussen mijn man en mij op een dieptepunt was en ik op het punt stond om mijn koffers te pakken heb ik hem dat ook voor de voeten gegooid! Ik ben gebleven en sindsdien doet hij heel erg z'n best (en ik ook). We hebben nu een veel beter sexleven, het is best griezelig in het begin om je te laten gaan maar het is veel lekkerder als masturberen(doe ik evengoed nog hoor).

Sam
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 04 december 2002, 2:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Sam » wo 08 januari 2003, 20:30

Hoi!

Ik snap ongeveer wat je bedoelt. Ik mastrubeer mezelf ook wel eens als mijn vriend er niet bij is. En dan kom ik heerlijk klaar. Als ik klaarkom tijdens het vrijen met mijn vriend, dan is dat nooit zo lekker als dat ik het alleen doe en het duurt dan maar heel even, veel te kort eigenlijk. Mijn vriend weet dat ik niet vaak klaarkom en als ik dat wel kom dat het dan maar heel kort is. Heel veel vrouwen hebben dit, naar mijn idee. We hebben al 2,5 jaar met elkaar en vrijen 2 jaar samen. Wij waren de eerste voor elkaar.
Misschien dat er mensen op deze site ons adviezen kunnen geven?

Groetjes,

Samantha.

spannend

Berichtdoor spannend » wo 08 januari 2003, 20:39

Naar mijn gevoel zijn er twee manieren van klaarkomen, diep van binnen (door de penis) of via de clitoris. Het is anders, maar of het éne beter is dan het andere. Als je masturbatie verkiest moet je missch je vriend vragen je te vingeren?

Orange

Berichtdoor Orange » wo 08 januari 2003, 20:42

Ik vraag mijn vriend ook meestal om mijn clitoris aan te raken omdat ik daar het meeste van geniet, maar hij kan me daar toch niet hetzelfde gevoel mee geven als met de douche straal. Maar, vinden jullie het raar dat ik het niet erg vind om geen orgasme te bereiken als mijn vriend me verwent?

Orange

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » wo 08 januari 2003, 23:07

Ach nee! Helemaal niet!!!
Bij mijn eerste vriendjes kwam ik bijna nooit klaar!!! En ik vond het helemaal niet erg, want de sex op zich was wel heel fijn...
Nu heb ik al wat meer "geoefend" en lukt het steeds meer... Maar ik geef er nog altijd niet zo om!
Echt niet raar hoor!
Het is trouwens ook normaal dat je bij je vriend niet hetzelfde voelt dan als je masturbeert... Je moet denken: je vriend voelt niet wat jij voelt. Als je masturbeert kun je dat perfect regelen, met je vriend niet zo...
Dikke kus!
Just a Princess


[This message has been edited by Just a Princess (edited 08-01-2003).]

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 09 januari 2003, 10:41

Ik altijd maar denken dat mannen zo erg op "Het Orgasme" gericht waren.

iemand

Berichtdoor iemand » do 09 januari 2003, 10:51

hey,
ook ik kom alleen klaar als ik masturbeer. De seks met mijn vriend is heerlijk maar klaarkomen doe ik niet. Ik geniet wel ongelooflijk maar HET orgasme komt niet. Mijn vriend doet dan altijd heel veel moeite zodat ik ook klaar zou komen, maar het hoeft voor mij niet. Hij snapt dit precies niet en voelt zich dan niet zo goed als ik niet klaarkom. Hij kan zijn orgasme erg lang uitstellen en soms fake ik dan maar om hem het gevoel te geven dat het goed was. (Het is ook altijd goed hé, alleen kom ik niet klaar, wat ook niet hoeft voor mij) Faken is geen goed idee, ik weet het.
Nu heeft hij wel veel ervaring en is hij mijn eerste vriendje. Misschien komt het nog wel.
Iemand die dit herkent? Of een oplossing kent?
Groetjes,

boyke827
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 juli 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor boyke827 » do 09 januari 2003, 12:51

Ik kan mijn vriendin niet laten klaarkomen tijdens het vrijen,maar kan ze wel laten klaarkomen als ik haar clitoris stimuleer

yora

Berichtdoor yora » do 09 januari 2003, 13:40

tuurlijk is dat niet raar maar weet je wel zeker dat je klaarkomen liever alleen doet? Is er niet een soort angst je volledig te kunnen geven aan je vriend? Volgens mij kan alleen masturberen heel spannend en leuk zijn, maar is het ook wel een toegevoegde waarde aan je sexleven als tijdens de sex met je vriend een orgasme kan krijgen (als je dat wilt)
Je zou tijdens de sex jezelf kunnen stimuleren of vragen of hij je clitoris meer stimuleert. Ik zelf kom ook niet klaar van alleen neuken zonder clitorale bevrediging maar vind het tegelijkertijd heerlijk! succes! Yora

Mikarella

Berichtdoor Mikarella » do 09 januari 2003, 21:30

Ik kom ook niet klaar wanneer ik vrij met mijn vriend. Het is niet zo dat ik niet wil klaarkomen, ik wil juist wel heel graag. Maar dat komt op een gegeven moment vanzelf wel denk ik. Ik heb nog niet veel ervaring en het hartstikke leuk en lekker om op onderzoek uit te gaan! Ik wil heel graag klaarkomen maar ik merk dat als ik te hard mijn best doe een orgasme te krijgen dat het dan juist niet lukt, dus fixeer ik me niet op een orgasme en wacht ik wel tot het vanzelf komt. En ondertussen vrij ik vroluk verder Afbeelding!

Balameke

Berichtdoor Balameke » do 09 januari 2003, 22:16

ik denk dat dat bij veel meer zaken is, dat je je gewoon moet laten gaan en genieten van het ding op zich dan enkel maar te denken en te concentreren op wat je wil bereiken.

Ik merk dat bij mezelf ook wel, soms op een niet echt leuke manier, maar wel nodig.

ana

Berichtdoor ana » do 09 januari 2003, 23:50

zucht...... ik wou dat ik kon klaarkomen ZONDER mijn vriend!

en euh.... waarom masturbeer je niet eens waar je vriend bij is, dan is hij er toch nog betrokken en ik denk dat hij het helemaal niet erg vind om te zien hoe jij jezelf tot een hoogte punt brengt.

Orange

Berichtdoor Orange » vr 10 januari 2003, 0:41

Ja, nou, dat is eigenlijk precies waar het omgaat. Als ik klaarkom door de douchestraal- als ik mezelf vinger lukt het niet- vind ik dat iets heel intiems en geniet ik ervan. Om de een of andere reden wil ik dit liever persoonlijk houden, als iets speciaals voor mezelf, en ik mis het helemaal niet tijdens het vrijen met mijn vriend. Herkenbaar?

Orange

saskia.m
Berichten: 135
Lid geworden op: di 05 november 2002, 2:01
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor saskia.m » vr 10 januari 2003, 1:19

Ana,

als dat zo is dan vrees ik dat je me niet geloven zal als ik zeg dat ik (en samen met mij vele anderen) zonder speciaal veel moeite bij elke vingerbeurt (op m'n eentje) klaarkom (soms korte hevige masturbaties maak vaker langdurig vingeren naar een lang aanhoudend plateau met frequente zenith-momenten).

Nogmaals, ik zeg dit niet om te pochen maar ik kijk er van op dat het je niet lukt (en ik lees tussen de regels dat je flink probeert en graag zou willen dat het anders gaat). Zou dit graag begrijpen....

Voor zij die door neuken niet klaarkomen (en dat is meer de regel dan de uitzondering) : ok, het hoeft niet steeds ! Maar wat mij betreft helpt het vrijwel steeds het neuken te combineren met zelf je te klitje vingeren. Werkt prima voor mij en geeft een neukbeurt uiteindelijk een wel heel speciaal tintje... Zal zeker wel te maken hebben met 'oefening baart kunst' ?!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 29 gasten