klaarkomen in dromen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Anastacia
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: aan de Waddenzee een boek aan t schrijven
Contacteer:

klaarkomen in dromen

Berichtdoor Anastacia » zo 04 april 2004, 22:43

Hebben jullie dat ook weleens: je wordt wakker terwijl je klaarkomt...het gebeurt mij niet vaak (paar keer per jaar), maar tjee...geweldig is het wel :lol:

Wat mij altijd verwonderd is de kracht van de geest: je droomt iets en zonder fysieke manipulatie kom je klaar...wonderlijk toch?


Anast

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » zo 04 april 2004, 22:50

Een oude wijsheid zegt tenslotte "seks zit tussen je oren" dus het is misschien minder wonderlijk dan we wonderlijk vinden.

Ik ervaar incidenteel heel sterk langdurende erotsiche dromen die heel duidelijk in beeld en activiteit zijn. Met stevige fysieke reactie uiteraard.....echter zonder de 'ongeholpen' ontlading.....
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 05 april 2004, 10:35

Met 'slechts... een paar keer per jaar' maak je me toch wel een beetje jaloers hoor, Anastacia :-) Mij is het maar een keer gebeurd, terwijl mijn dromen heel vervoerend en heerlijk verwarrend kunnen zijn.
Ben benieuwd: herinner jij je die droom dan ook?

'Murielleke' (voorlopig ga ik die streepjes toch maar weer invullen :-) )
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

AdamplusEva
Berichten: 36
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 7:19

Berichtdoor AdamplusEva » ma 05 april 2004, 12:31

In dromen heb ik het niet echt, maar ik kan best een mini-orgasme (of hoe omschrijf je dat) hebben bij de bakker of op tijdstippen die ik niet onder controle heb.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » ma 05 april 2004, 14:25

'k Zou niet weten of er ik bij droom, maar die paar keer per jaar weet ik wél wat ik voel, in bed of bij de bakker ... mmmm

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » ma 05 april 2004, 15:21

Ja Anast, ik heb het ooit eens mee mogen meemaken en zal het ook nooit meer vergeten.
Wat ik droomde weet ik niet maar dat ik wakker werd en met de laatste "schokjes" bezig was, was zo ontzettend heerlijk om mee te maken.

Maar ja .... hoe wek ik het weer op?

Giz, back to the past. :?
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » ma 05 april 2004, 15:49

In vroeger tijden heb ik wel gehad, dat ik wakker werd en merkte, dat ik een zaadlozing gehad heb. De heleboel nat en plakkerig. Maar ik kan mij niet herinneren dan gedroomd te hebben. Ik kan mij zo wie zo weinig dromen herinneren.

Op internet op een niet-erotische spirituele site heb ik een dame gekend, waar ik een tijd intensief mee gemaild en gechat heb.
Deze dame was in staat om alleen met visualisaties zich een orgasme te bezorgen. Het ging ook zover, dat ze iemands hand op afstand kon voelen alsof diegene op dat moment haar fysiek aanraakte.
Dat was voor haar vervelend, want zij is zeer trouw aan haar echtgenoot en voelde zich echt aangerand door een bepaalde lastiger wordende man, die toegang had tot de geestelijke verbinding en de visualisatie in haar lichaam.

Na het volledig verbreken van het kontakt met die man was het voorbij.

Maar ook de dame, die mij Shespot wees en nog hier op Shespot af en toe post, kan die visualisatie op afstand voelen, als ze wil.

De geest kan dus heel veel, blijkt dus maar.
Dus ook je droom kan dat orgasme bewerkstelligen.
Laatst gewijzigd door Ryan op ma 05 april 2004, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » ma 05 april 2004, 15:49

Ik herken wat jullie schrijven niet van dromen, maar ik noem dat een spontaan orgasme... het overkomt me soms tijdens een telefoongesprek met mijn lief. Dat lijkt dan overigens geenszins op telefoonseks o.i.d. maar een lieve opmerking of emtionele uitspraak van mijn lief wekt soms heel heftige fysieke reacties bij me op. En af en toe zo heftig dat ik gewoon klaarkom, zonder welke vorm van stimulatie dan ook.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » ma 05 april 2004, 16:43

ik kan het me van een keer herinneren.
was wat verbaast, kon me niets van een droom oid herinneren.

jammer, maar helaas.
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

amazone10
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 16:39
Locatie: overal...en nergens

Berichtdoor amazone10 » ma 05 april 2004, 17:20

edit
Laatst gewijzigd door amazone10 op vr 15 juli 2005, 9:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 05 april 2004, 19:54

Je komt met heel leuke dingen vandaag Ryan (op andere dagen ook wel hoor :-) ), maar om er op te reageren... dan gaat het teveel off topic denk ik. De essenties van dromen boeien me heel erg (er gaat geen nacht voorbij of ik...) en 'visualisaties op afstand' is ook al zoiets! 'k Ga maar eens een topic over een van beide openen, of doe jij dat? Ook goed hoor.

'Murielleke'
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

Ginger
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 19 maart 2004, 15:05
Locatie: België

Berichtdoor Ginger » ma 05 april 2004, 20:19

En fantasieën Murielleke ?

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 05 april 2004, 20:39

Eh... dat lijkt me hier ook een beetje off-topic, Ginger.
Maar jawel, op fantasieen ga ik vast nog komen/reageren. Er is een ander nieuw topic waar ik een heel klein opzetje gaf; ik kom dus nog wel en misschien heb je extra nieuwgierigheid n.a.v. mijn 'status'? :-) :-)

'Murielleke'
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

werdandi
Berichten: 167
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: aan de voet van Ygdrasil
Contacteer:

Berichtdoor werdandi » ma 05 april 2004, 20:44

Ja, ook ik beleef ik het gevoel letterlijk..droom zowel als genot.

@Ryan: wat jij beschrijft is me niet onbekend... vanuit een diepe verbinding ook op afstand, alsof het 'direct' is, de fysieke sensatie van aanraking ondergaan, handen over je lichaam, een heel sterk gevoel/'voelen', een intense beleving in contact...erg plezierig en compleet:). Maar dan wel met iemand waar ik me voor opengesteld heb in zo'n verbinding van voelen, en niet zoals in jouw stukje waarin het ongewenst was, wanneer het zo'n inbreuk is zou ik me toch (trachten) afsluiten.
Boeiend..... dromen, visualisaties, voelen...

werðandi

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 06 april 2004, 12:41

@Werdandi,

In de spirituele wereld tussen levnde mensen is er dus ook erotiek, omdat beide verschijnselen even veel onderdeel zijn van het menszijn.
De spiritueel gevoeligen hebben daarbij meer belevenissen en ervaringen, goede, maar dus ook vervelende. Net als in de ons bekende communicatie tussen mensen.
Die meer nare belevenissen kun je echter ook afweren en buitensluiten.
Voor mij is spiritualiteit en erotiek dus best een verbondenheid.

@Murielleke,
Jij mag altijd zelf een topic starten. Ik doe dat zelden, omdat ik soms dagen niet op Shespot verschijn en echt gaatjes moet zoeken om te reageren.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 9 gasten