Waarom daag je andere mannen uit ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Waarom daag je andere mannen uit ?

Berichtdoor Spot the difference » wo 21 januari 2004, 12:22

Afgelopen weekend kreeg een vriend van me zin in een feestje en nodigde wat vrienden bij hem thuis uit. Waaronder ik. Er was ook een koppel, waarvan de vrouw van om en bij de dertig er geweldig sexy uitzag. Ik ga niet in detail beschrijven hoe ze eruit zag, maar ik kan je vertellen dat ze haar best deed om haar overigens sowieso al zeer geslaagde vrouwelijke vormen extra te doen uitkomen. Via een blouse die strak rond haar borsten spande, met halfopen schouders, en een rokje met sexy naadkousen (of hoe noemt dat ook alweer?). Ze zag er vreselijk sexy én stijlvol uit, zeker met haar lange zwarte haren strak tegen haar hoofd naar achter in een staartje gebonden, en haar sensuele blik en mond. Ik kan je verzekeren: ik werd het gewaar tot in mijn slip. Ik stond al op scherp gisteren, maar door haar was het onmogelijk om nadien zonder meer in slaap te vallen. Ik had op bepaalde momenten ook moeite om me te concentreren op de gesprekken.

Nu zou ik nooit met een andere vrouw vrijen als mijn vriendin er niet bij zou zijn, maar als je zo’n vrouwen tegenkomt kan ik me voorstellen dat het vlees van sommige mannen toch wel zwakjes wordt.

Zo’n sexy vrouw is een lust voor het oog, maar toch behoorlijk frustrerend ook. “You can look, but you can’t touch”. Stel je maar eens voor dat je vrijgezel bent en al maanden of jaren op droog zaad zit! Om je nagels te verslinden!

Op zo’n moment denk ik van: Alsjeblief, hou ermee op, ik kan er niet meer tegen. Kleed je gewoon en straal niet zoveel uit, want ik krijg op slag een erectie van je, en ik verlies alle zin voor realiteit.

Mijn vraag aan de mannen: know the feeling?

Mijn vraag aan de vrouwen: waarom maken sommige vrouwen, die in een relatie zitten en gesteld dat ze geen zin hebben in een tweede relatie, zich zo verschrikkelijk sexy? Het brengt andere mannen in verleiding, terwijl deze mannen thuis misschien niemand hebben waarmee ze kunnen vrijen en terwijl de sexy vrouw zelf hoegenaamd niet van plan is om met iemand anders te vrijden dan haar vriend. Waarom dan zo uitdagend zijn?

Spot – redelijk in de war want ziet graag sexy vrouwen, maar heeft er blijkbaar soms ook moeite mee.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 21 januari 2004, 12:26

Misschien voor haar eigen man?

Ik weet iig dat ik het zelf heel leuk vind als we naar een feestje gaan, dat mijn vrouw zich vrouwelijk en sexy kleedt. Dat ze er stralend uitziet. Omgekeerd doe ik dat ook voor haar. Draag de kleren die ze me graag ziet dragen, etc.
We doen dat niet voor een ander. We doen dat voor elkaar.
Terug van (nooit echt) weggeweest

sproetje
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 11 augustus 2003, 16:23

Berichtdoor sproetje » wo 21 januari 2004, 12:39

waarom ... allereerst voor mijzelf... de vrouw die jij qua kleding beschrijf ..

draag ik zelf het liefst ik voel mij hier ook super vrouwelijk door en in... voel mij op mijn gemak.. mijzelf zoals ik ben...en ja mijn partner vind de kleding die ik dan draag ook een lust voor zijn oog...

ja ik kan begrijpen spot dat het soms wat doet bij andere mannen.uhhe dat word mij dan ook wel gezegd door de bekende mannen om mij heen...en zijn daarin erg eerlijk... van ooohhh kan je geen zonnebril opzetten of zo... je hebt het weer..of doe toch maar een broek en trui aan...maar dan nog heb je het ......maar wanneer ik die dag niet Die uitstraling heb... en ik kleed mij zo .. dan is er nix je ziet dan alleen een verzorgde vrouw met een tikkeltje sexy kleding aan meer niet....kan zelfs zakelijk overkomen dan..

de Uitstraling van haar ogen haar houding haar bodylanguage zeggen veeel meer .. en met de kleding die ze aan heeft is het plaatje compleet..


Sproetje

die van die dagen heeft ..

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 21 januari 2004, 12:44

Overigens moet ik bekennen dat ik het stiekem errrug leuk vind als ik andere mannen bewonderend naar mijn vrouw zie kijken :wink: :mrgreen:
Terug van (nooit echt) weggeweest

Susanne
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 04 augustus 2003, 19:12
Locatie: Zuiden des lands

Berichtdoor Susanne » wo 21 januari 2004, 12:54

Je kleed je en straalt uit hoe je jezelf voelt op dat moment en dat pikken andere mensen dan op. Dat geld niet alleen voor vrouwen, maar ook voor mannen. Als jij je sexy en aantrekkelijk voelt op een bepaald moment, dan kleed je je daarnaar, bv door het dragen van een sexy slip, een strakke broek of t-shirt of zo en ook al zien anderen dat dan misschien niet, je uitstraling geeft je dan wat extra's. De week erop heb je misschien dezelfde outfit aan maar staat het je anders doordat je je anders voelt. Okay, moet toegeven dat het bij vrouwen meer opvalt en wij daar meerdere soorten kleding voor hebben dan mannen, maar het effect van die uitstraling kan hetzelfde zijn hoor ... :oops:

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 21 januari 2004, 13:02

Ik vind het errug leuk als mijn lief zich sexy en vrouwelijk aankleedt voor een feestje. Ik kan haar dan trots aan de goegemeente tonen ("trophy wife"), de aanwezige mannen zijn dan jaloers op mij ("die gast heeft een lekker wijf"), het maakt indruk ("dat die gast zo'n lekker wijf heeft, hij zal wel een gouden pik hebben") en het is leuk voor mij ("dat is mijn knapperd, wat ben ik toch trots op haar, wat val ik toch op haar, wat hou ik toch van haar, wat is het fijn dat ze van mij houdt en niet van een ander"). En last but not least, de opwinding bij haar en mij leidt vaak tot een hele leuke afloop.
Laatst gewijzigd door Flippo op wo 21 januari 2004, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 21 januari 2004, 13:05

Hihi Suzanne,

Leuk dat je dat meldt, ik voel me ook wel vereerd als mijn vriendin zo eens een een brul van een tijger nabootst en klauwende bewegingen doet in de lucht als ze me bekijkt. Maar dan heb ik toch zo iets van: een vrouw meent dat niet echt, er zit een stukje knipoog in.

Waar ik over praat, is dat er vrouwen zijn die in staat zijn om me tegen wil en dank te reduceren tot een op drift geslagen dekhengst, die spontaan en onbedwingbaar wilde neukscènes voor zijn ogen ziet afspelen.

Ik heb het geluk dat ik heel goeie en vaak heftige sex heb met mijn vriendin, maar ik zou knettergek worden als vrijgezel, denk ik.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 21 januari 2004, 13:08

Ja en mannen, ik begrijp jullie wel, ik ben ook fier op mijn vrouwtje en we vinden het ook leuk om mekaar hier en daar even aan te raken stiekem. Maar gaat het enkel op de opwinding voor mekaar? Of genieten we met z'n allen als we zien dat anderen geil worden en ze toch lekker niet aan ons mogen komen? Dat is eigenlijk niet zo lief, als je weet dat er frustraties mee worden gekweekt.

Spot - nog goed in de war, merkend dat hij halveling een pleidooi aan het houden is tegen sexy vrouwen en er tegelijk verzot op is.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 21 januari 2004, 13:14

Ik kick er zeker niet op dat anderen zich aan mijn vrouw zitten op te geilen. Bewondering, okee. Een lichtelijke afgunst jegens mij: ook prima. Maar opgeilen gaat me wat te ver.
Nu is t ook weer zo dat mijn vrouw zich nooit zodanig kleedt dat dat (denk ik) aanleiding zou geven tot opgeilen. Wel stijlvol sexy.
En ja, als er dan mannen zijn die zich wél opgeilen, en die dan vervolgens met die geilheid nergens heenkunnen, daartegen zeg ik dan botweg: Dat is jouw probleem. Als we daar rekening mee moeten houden, dan moeten we ook alle Playboy's uit de schappen halen, suggestieve reclame-uitingen verbieden, etc. Kortom: alle mogelijke sexuele prikkels uit de samenleving bannen.
Terug van (nooit echt) weggeweest

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 21 januari 2004, 13:16

Er is ook een andere kant...

Je doet alsof die vrouw zich ervan bewust is dat ze die uitwerking heeft op je, maar is ze dat wel?

De laatste tijd moet ik steeds meer ervaren dat ik ook een bepaalde uitwerking heb op mannen, een uitwerking waar ik zelf eigenlijk geen benul van had. Alleen hebben een paar mannen de stoute schoenen aangetrokken om vervolgens keihard op hun bek te gaan :).

Ok, ik maak graag grapjes, ben wel eens dubbelzinnig, onbewust uitdagend. Maar ik aanzag mezelf meer als "one of the guys", bleek dus dat dat meestal niet zo wordt bekeken door de mannen zelf... en ik zelfs prikkelend en erotisch overkom.

Dat is met kledij ook wel zo, denk ik. Gewoon dragen omdat je dat lekker vindt en iemand anders beschouwt het als uitdagend.... erotisch.

groetjes

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 21 januari 2004, 13:19

Zoiets noemen ze "projecteren".

Je ziet een vrouw die je erg aantrekkelijk en sexy vindt, en vervolgens ga je jezelf steeds meer overtuigen dat ze je aan t uitdagen is.
In feite gebruik je haar alleen maar om jouw fantasie, waarin ze je uitdaagt, te projecteren.
Terug van (nooit echt) weggeweest

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » wo 21 januari 2004, 13:21

Ik moet zeggen dat het wel erg goed is voor mijn ego als andere mannen naar mij kijken. Ik ben ook wel zo eerlijk om toe te geven dat ik het erom doe. Als mannen me uitgebreid bekijken ga ik soms expres flirten en uitdagen, puur voor de kick. Ik heb er nooit bij nagedacht dat jullie daar "last" van zouden hebben.

Maar luister...er zijn ook mannen (en vrouwen ook in mijn geval) waar ik ontzettend opgewonden van raak zonder dat ze zich zo kleden of gedragen. Het is dus niet altijd te voorkomen. Ik zou zeggen, geniet er gewoon van, beter naar iets moois kijken dan naar iets wat je niet mooi vindt! Bovendien kun je altijd nog de andere kant op kijken :wink:
*** Don't you just love life?!***

Djengiz
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Djengiz » wo 21 januari 2004, 14:58

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Djengiz op za 19 november 2005, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 21 januari 2004, 15:03

Stel dat het die vraag is. Kan je mij dan helpen een zinnig antwoord te geven ?

Djengiz
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Djengiz » wo 21 januari 2004, 15:07

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Djengiz op za 19 november 2005, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 13 gasten