vrouw 'neemt' man

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Polop
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 31 december 2003, 2:13
Locatie: Amsterdam

vrouw 'neemt' man

Berichtdoor Polop » wo 31 december 2003, 2:18

Wat vinden jullie van mannen die door een vrouw 'genomen' wordt met een strap-on. Is er iemand die daar ervaring mee heeft. Ik ben zelf volledig hetero en werd onlangs gepolst hoe ik hier tegenover zou staan. Was even slikken.

sarah
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 15 december 2003, 12:18
Locatie: noord holland

Berichtdoor sarah » wo 31 december 2003, 8:52

Het is al een flinke tijd een fantasie van mij. Heb meerdere malen aan mijn ex gevraagd of ik het bij hem zou mogen. Helaas was het niet iets waar hij open voor stond.

Het lijkt me echt geweldig om te doen.. Ben overigens een vrouwtje.

Debby
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 december 2003, 13:34

Berichtdoor Debby » wo 31 december 2003, 9:11

dat lijkt mij nou ook geweldig! heb de rollen wel eens eerder omgedraaid, was erg leuk, maar mijn huidige vriend is al huiverig als ik een vinger in zijn anus breng.........jammer hoor :roll:

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » wo 31 december 2003, 10:50

Het is mij nooit gevraagd maar het zou mij wel leuk lijken om de rollen eens om te draaien. Ik ben alleen wel bang dat het een beetje nep voelt.

Archangel
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 1:01
Locatie: lelystad

Berichtdoor Archangel » wo 31 december 2003, 11:13

ook dit is een vorm van Dominantie *mijn topic over andersom denk ik*

maar toevallig had ik gisteren ook een pabo in mijn handen,.... en waren we er door heen aan het bladeren,.. en ik weet niet of ik er voor ben.... maar voor alles is een eerste keer :D :D :D :twisted:

*WWWhelp*
Warrior of dreamworlds, slayer of pillows.

Debby
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 december 2003, 13:34

Berichtdoor Debby » wo 31 december 2003, 11:30

@ frans, als je opgaat in het spel, de passie en je laat leiden door het gevoel, dan maakt het toch niet uit of iets nep is, dan is toch niks meer nep! je gevoel is echt! anders zouden vrouwen geen echt gevoel kunnen hebben bij vibrators.......en er is niks mis mee lijkt me om als man zijnde eens te ervaren hoe een vrouw zich voelt......hoe beperkt ook, maar een indruk in een andere belevingswereld lijkt mij een verrijking. Maar ik snap je huiver
:wink: debby die er overal wel een goede wending aan vind zitten...

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 31 december 2003, 11:38

Ik moet bekennen dat deze fantasie ook wel eens door mijn hoofd geschoten is.
De eerste keer gebeurde dat 's-avonds in bed. Voor we inslapen liggen mijn vrouw en ik meestal eventjes als "lepeltjes", dus ik met mijn achterwerk in haar schoot. Op een keer welde toen de gedachte bij me op dat zij me in deze positie zou kunnen penetreren en dat was eigenlijk best een spannende en opwindende gedachte...
Eerlijk gezegd ben ik er nog nooit toe gekomen om die gedachte ook werkelijk tegen haar uit te spreken :oops:
Terug van (nooit echt) weggeweest

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

daad bij woord gevoegd

Berichtdoor bikinigirl.nl » wo 31 december 2003, 15:29

wat grappig; mijn stoere chtgenoot, die altijd heel vrij en open over sex praat, ook met anderen, begon er een maand of 2 geleden over.... dat hij het wel eens wilde proberen. wat bleek...bij een of ander dansfeest werden gay condooms met extra glijmiddel uitgedeeld, hij had er ook een gekregen, en sindsdien fantaseerde hij erover.

heel verlegen vertelde hij het me eens toen ik hem aftrok....we hadden heel erg zin om intiem te zijn, maar ik was te moe om te vrijen. ik vond het zo lief, waardoor hij alleen maar meer verlegen werd..... het leek altijd of ik over mijn angsten heen moest...nu bleek hij ook te twijfelen.

een dunne vibrator, die ik niet fijn vond, heeft hij met dat glijmiddel, in het donker bij zich in gebracht, en hij genoot er heeeel erg van. hij zegt dat als hij goed zit, het een heel fijn plekje raakt ..... de prostaat denk ik als ik aan anatomie lessen denk.

we hebben sindsdien af en toe gevreëen, terwijl hij die vibrator in heeft, en hij is dan zo hard, zo geil, en de trilling voel ik ook een beetje....mmmm zalig, van mij zou het altijd wel mogen, maar hij heeft er niet altijd zin in.

enkele dagen geleden heb ik hem voor het eerst echt genomen....eerst hem ingesmeerd met lotion... en "daar" (hij durft het nog geen naam te geven) met glijmiddel. ik heb hem genomen "op zijn hondjes", en beiden genoten heeeel erg.... hij gaat er heel erg in op, geeft zich heel erg over op dat moment....zoals ik ook wel eens kan doen van pure opwinding.....
dat vind ik een fijn gevoel dat hij me zo vertrouwt en zich zo overgeeft.

wij genieten er heel erg van en ik denk dat het een definiteve plaats heeft verworven in ons liefdesleven. we hebben al afgesproken dat we samen eens op internet, of misschien wel bij christine le duc in de winkel als we durven???? een strap on kopen, misschien wel zo'n dubbel variant, dat ik ook iets in me heb.

mensen die erover fantaseren..ik denk dat ik het namens mijn man wel mag aanraden, en ik, als "gevende partij", raad het zeker aan.

(hoewel ik "daar"" nog zeer maagdelijk ben..... dat boeit me toch minder)

bikinigirl.nl
die laatste maand toch haar liedesleven heel erg aan het verrijken is.....misschien binnenkort daar meer over

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 31 december 2003, 15:32

WOW
Terug van (nooit echt) weggeweest

Archangel
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 1:01
Locatie: lelystad

Re: daad bij woord gevoegd

Berichtdoor Archangel » wo 31 december 2003, 16:42

die laatste maand toch haar liedesleven heel erg aan het verrijken is.....misschien binnenkort daar meer over
en bij is is het begonnen met vastbinden......
ik vrees dat ik hier binnen kort ook aan meot :S :oops:
:D :D

lol

bikinigirl.nl, dank je voor deze informatie.

-X-
Angel
Warrior of dreamworlds, slayer of pillows.

Polop
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 31 december 2003, 2:13
Locatie: Amsterdam

Re: vrouw 'neemt' man

Berichtdoor Polop » wo 31 december 2003, 19:41

Opvallende reacties moet ik zeggen vooral van de dames, had niet verwacht dat zij hier zo positief tegenover stonden. Ik ben er nog niet uit. Aan de ene kant lijkt het me wel spannend maar aan de andere kant ....

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » wo 31 december 2003, 19:58

vergis je niet in het lekkere gevoel die je als man daardoor ervaart, voorwaarde is wel dat de man al goed opgewonden moet zijn
zoals al eerder werd gezegd drukt het tegen de prostaat aan
en als vrouw zijnde vind ik het ook supergeil om te doen
kortom, als je het aandurft gewoon proberen!

Polop
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 31 december 2003, 2:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Polop » wo 31 december 2003, 20:03

:shock: Kennelijk leeft dit onderwerp nogal sterk bij dames en hebben jullie er meer ervaring mee dan ik dacht. Het overwegen waard dus ...

Peyterv
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 21 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Peyterv » do 01 januari 2004, 9:19

Ik hoop maar dat als ik mijn vertrouwen in vrouwen weer terug heb en het aandurf om weer op zoek te gaan naar een leuke meid ik tegen een meid aanloop die hier ook wel voor in is. En er ook echt van kan genieten.

Dat het fijn is om anaal gestimuleerd te worden weet ik allang van de speeltjes. Maar genomen worden door de vrouw waar je van houdt lijkt me helemaal super.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » do 01 januari 2004, 16:53

Het is in één woord: ZAAAALIGG
Aan te raden voor paren die graag experimenteren.
Maar niet in één keer dat ding erin floepen. Dat doet een beetje zeer. Maar dat hoef ik toch niet te vertellen?

Mark


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten