1e keer anaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Chiel

Berichtdoor Chiel » di 04 februari 2003, 1:27

oh jasha, je hebt een vrouw én een vriendin, of begrijp ik je nu verkeerd!??

Chiel

Berichtdoor Chiel » di 04 februari 2003, 1:29

wat ik trouwens nog steeds niet begrijp is dat er heel veel vrouwen zijn, die het absoluut niet prettig vinden om anaal geslachtsverkeer te hebben, maar het toch doen? hoe kan dat?

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 04 februari 2003, 17:20

Wat Jasha zegt kan ik volmondig beamen.
Mijn vrouw komt zo heerlijk klaar, als ze er via de andere manieren niet over het randje kan komen.
Ze wil ook wel, dat ik haar penetreer met mijn lid, maar die krijg ik er niet in. Te sterke anus-spier of zo.
Ik zou MissJulez dus raden om het op een langzame manier te laten groeien, dit gevoel en er de krentjes van plezier uit te halen.
De kunst dus ontwikkelen om hiervan te kunnen genieten.

jasha

Berichtdoor jasha » di 04 februari 2003, 22:42

Chiel,
Ja inderdaad vrouw en vriendin, zie mijn tussenkomst in Mannenzaken en .... onder Vreemd gaan op zakenreis, dan weet je meteen waarom. Groetjes

ashrai
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 februari 2003, 2:01

Berichtdoor ashrai » wo 05 februari 2003, 1:42

MissJulez,

Bij mij heeft het in het begin ook een paar keer pijn gedaan, vooral als het die keer daarvoor lekker gemakkelijk ging. Dan denk je snel dat je niet meer zo voorzichtig moet zijn. Ik heb op zo'n moment wel eens bijna moeten huilen van de pijn, mijn vriend zat er toen echt mee in en dacht effe om het niet meer te doen. Maar eens de pijn wegwas hebben we het gewoon nog eens geprobeerd.

Bij ons is het ondertussen echt wel een makkie geworden, het hoort er nu gewoon altijd bij en ik kom bijna elke keer anaal klaar.

Die sluitspier moet je echt trainen hoor en je moet niet denken dat het direct allemaal gemakkelijk gaat gaan.

Keep on trying en vooral niet na 1 keer opgeven

Liefs
Ashrai

Juliette
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 1:01
Locatie: Brabant

Berichtdoor Juliette » ma 10 februari 2003, 14:37

Voorzichtig aan. Veel glijmiddel, veel.
Bij mij gaat het het lekkerst als ik op m'n zij lig, lekker ontspannen en alles onder controle. Voorzichtig een klein stukje erin, wees ontspannen. Het kan pijn doen nu, maar dan moet je gewoon even stoppen, wachten, tot je wat meer gewend bent aan de situatie. Bij mij verschilt het enorm, soms geen centje pijn en soms toch weer een rottig gevoel. Maar het gaat weg als je een lieve beheerste partner bij je hebt. Langzaam verder, bij mij gaat de pijn dan na het "wennen" weg en kan het genieten beginnen... vooral heerlijk als er nog een vibrator in de buurt is. Succes.

felevostel
Berichten: 34
Lid geworden op: di 28 januari 2003, 2:01
Locatie: Flevoland

Berichtdoor felevostel » wo 12 februari 2003, 17:20

Waarom alleen bij vrouwen Afbeelding als mannen het ook lekker vinden? Afbeelding

Morna
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: 1e keer anaal

Berichtdoor Morna » di 19 maart 2024, 18:03

Ik ben momenteel aan het experimenteren , wat ik daar lekker aan vind, nog geen man maar wel met speeltjes, de volgende speeltje is al onderweg met de post. Ik ben benieuwd wat het gaat doen met mij lekker of absoluut een no go. mmm we zien het wel morgen tot latersssssssssss
Go with the flow :wink:

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: 1e keer anaal

Berichtdoor SGleuven » do 21 maart 2024, 9:35

Als man kan ik geweldig genieten van m'n plugje, waar dan ook nog een penisring aan hangt. Dikke aanrader. Ik gebruik het niet vaak, moet echt in de mood zijn en ontspannen, maar dan...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten