lief dier

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sidam
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 november 2003, 15:00
Locatie: elverdinge

lief dier

Berichtdoor sidam » wo 19 november 2003, 16:03

Ik weet dat ik hier bakken kritiek mee kan verdienen, maar, toch schrijf ik het, ...
Ik vond in de bib het boek "lief dier" van Midas Dekkers. het handelt over bestialiteit (sex met dieren). Hij verruimt het begrip tot liefde voor dieren met als hoogtepunt "grenzeloze dierenliefde" sex
met, in de mate van het mogelijke, onderling goedvinden.
Het zou me te ver leiden om het hele boek samen te vatten, maar, ...
en nu komt de vraag
Hij noemt onwaarschijnlijk (voor mij) hoge cijfers van mensen die wel eens iets met een dier hebben gedaan, gaande van laten likken tot ...,
Als dat zo is, zijn er dan onder de lezers mensen die het durven bekennen? Ik weet dat sommigen dit een taboe vinden en deze mensen aan de schandpaal zullen spijkeren, maar, ... de waarheid heeft ook zijn rechten en die cijfers komen van ergens, ...
Ikzelf heb nooit iets met een dier gehad en er ook nooit bij stilgestaan tot ik het boek las, ..., het spreekt me niet direct aan, maar ik kan me voorstellen dat echte dierenvrienden alles voor hun dier over hebben en dus ook dat!
niets is wat het lijkt, zelfs dit niet

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 19 november 2003, 16:08

Met cijfers kan altijd gegoocheld worden en met statistieken kan je alles bewijzen. Er bestaat interesse, dat is zeker, gezien er een aanbod van filmen en plaatjes te krijgen is. Maar "hoge cijfers", I don't know.
Overigens zou ik er niets op tegen hebben als pakweg een vrouw zich eens zou willen laten likken door haar hond. (Als't mijn vrouw maar niet is :lol: )

maya
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 02 juni 2002, 1:01

Berichtdoor maya » wo 19 november 2003, 16:17

Ooit is hier iemand geweest die het toegaf... het topic was in no time gesloten maar misschien nog te vinden in het archief.

Ik kan het me nog niet eens inbeelden en was drie dagen is shok toe ik "perongeluk" een foto in mijn mailbox kreeg.

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Seks met dieren is géén seks

Berichtdoor binkie » wo 19 november 2003, 16:44

Bij "seks" met dieren is er sprake van machtsongelijkheid zoals dat ook geldt voor seks met kinderen of (geestelijk) gehandicapten. Dit is dus nooit goed ook niet als een dier er zelf geen last van heeft of lijkt te hebben.
Dat het meer gebeurd dan je zou denken zal ongetwijfeld kloppen zoals dat voor alle (terechte) taboe's geldt.

Wat mij betreft mag het hier bij blijven.

take care
Laatst gewijzigd door binkie op wo 19 november 2003, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 19 november 2003, 16:58

Ik heb "lief dier" in huis, een vermakelijk boek om te lezen. De liefde van mensen voor een dier is groot en daarbij is de (n)aaibaarheidsfactor van groot belang.
Wanneer is er sprake van bestialiteit?

Wat Binkie zegt over de machtspositie en het misbruik daarvan is een belangrijk gegeven. Je machtspositie misbruiken t.o.v. mens of dier keur is ten stelligste af.
LeAvEr DeA aS sLeAf

Djengiz
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Djengiz » wo 19 november 2003, 17:00

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Djengiz op za 19 november 2005, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Djengiz
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Djengiz » wo 19 november 2003, 17:05

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Djengiz op za 19 november 2005, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » wo 19 november 2003, 17:26

waarom dit topic uitgerekend hier staat, dat vind ik ook wat vreemd. maar om te vragen om iemand anders z'n topic te verwijderen, dat is er nou weer helemaal naast. als je je er aan stoort, niet lezen (dat moet je vast bekend voorkomen) of vragen of het ergens anders ondergebracht kan worden. niet dat het zoveel uitmaakt, laten we eerlijk wezen.

zanna
Berichten: 737
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor zanna » wo 19 november 2003, 17:31

"Ikzelf heb nooit iets met een dier gehad en er ook nooit bij stilgestaan tot ik het boek las, ..., het spreekt me niet direct aan, maar ik kan me voorstellen dat echte dierenvrienden alles voor hun dier over hebben en dus ook dat!"

Als het je niet interesseert en je er niks aan vindt waarom stel je dan de vraag en waarom koos je dan dát boek?

zanna

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 19 november 2003, 17:43

Ik vrij veel en uitgebreid met een dier.
Ik heb een heel lief konijntje en dat heeft een heel hoog aaibaarbeidsgehalte.
Met mijn lief vrij ik ook, ik aai haar ook heel innig....

Dus seks ik ook een beetje met mijn konijntje. Ahum...
Nee, niet dattum.... Ik ben niet echt helemaal van de pot gerukt...

Lijkt me niks. Een volwassen vrouw is lekkerder dan welk dier dan ook....

Maar toch: ik leg toch wel veel liefde in het aaien van mijn konijntje en niet te vergeten onze kat....

Mark

sidam
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 november 2003, 15:00
Locatie: elverdinge

Berichtdoor sidam » wo 19 november 2003, 18:55

Dus toch zo'n reacties (grof vuil) terwijl ik door dat boek enkel interesse heb naar mensen die het wel deden, dankzij dit soort reacties hoef ik nu natuurlijk geen echt antwoord meer te verwachten!
Dank :(
niets is wat het lijkt, zelfs dit niet

Moon Goddess
Berichten: 72
Lid geworden op: za 08 november 2003, 19:58
Locatie: high in the sky:)

Berichtdoor Moon Goddess » wo 19 november 2003, 19:12

dan lees je niet goed, sidam

en als je even in het archief kijkt: er is genoeg over te vinden, naar ik me meen te herinneren een zelfde topic als dit maar dan enkele pagina's lang

Groet!
Selene

zanna
Berichten: 737
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor zanna » wo 19 november 2003, 19:43

hoef ik nu natuurlijk geen echt antwoord meer te verwachten! (
Misschien kan je ´ns proberen een paar oprechte vragen te beantwoorden... :P
zanna

sidam
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 november 2003, 15:00
Locatie: elverdinge

Berichtdoor sidam » wo 19 november 2003, 20:35

@Zanna,

Het is niet omdat ik niet aan anale seks doe dat ik er niet in geïnterresseerd kan zijn. Het onderwerp houdt me bezig, ook al is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om het zelf te doen. Het overkwam mij ook al met andere onderwerpen hier.

Ik heb zitten zoeken in het archief maar vind geen blz terug, een tip?
niets is wat het lijkt, zelfs dit niet

flip
Berichten: 170
Lid geworden op: di 03 september 2002, 1:01
Locatie: België / m 42j

Berichtdoor flip » wo 19 november 2003, 22:55

zoekzoekzoek... http://www.shespot.com/praten/viewtopic ... sc&start=0
Grtzzz
Flip die het liever niet probeert


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 61 gasten