Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Berichtdoor Just a Princess » vr 02 mei 2003, 15:29

In een ander topic lanceerde Buzz de gedachte dat "de gemiddelde 30jarige vrouw met 35 a 40 man naar bed geweest is".
Dat stond ergens op penisizedebate.com.
Er volgde meteen een luid protest, en terecht, want het lijkt me ook wel vrij veel.
Nu was ik eigenlijk toch wel een beetje nieuwsgierig geworden naar "hoeveel dan wel?"...
Dus:
Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest? Hoe oud ben je nu? En op welke leeftijd ben je ontmaagd geworden?

Voor mij is dat:
-Ben nu 19
-Ontmaagd op mijn 17de
-Met 5 mensen geneukt, waaronder 1 one night stand.

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » vr 02 mei 2003, 15:40

Nou Princess, als je zo doorgaat haal je dat gemiddelde wel Afbeelding

Ik vond het ook schokkend veel, moet ik zeggen. Zeker aangezien het een gemiddelde betreft, als ik dan even denk aan de omgeving waarin ik ben opgegroeid, waarin het not done was om voor je huwelijk met iemand naar bed te gaan, dan moeten er vrouwen zijn met een nog veel groter aantal...

Voor mezelf moet ik even tellen hoor...

Ben nu 24, ontmaagd op mijn 16de.
Tot nu toe (ehm, denkdenkdenk) met 9 mannen naar bed geweest, waarbij ik overigens wel wil vermelden (niet dat ik het zo weinig vind overigens, 't zijn er meer dan ik dacht) dat ik neuken niet zaligmakend vind, zeker niet bij one-night-stands, dus ik ben nog wel met een paar mannen meer in bed terecht gekomen.

Voor het gemiddelde zou ik dus nog 16 a 20 mannen moeten strikken in de komende 5 jaar, volgens mij red ik het dus niet.

Ben ik nu abnormaal? Afbeelding

annelore
Berichten: 630
Lid geworden op: di 20 november 2001, 2:01
Locatie: West-Vlaanderen verovert de Kempen!

Berichtdoor annelore » vr 02 mei 2003, 15:47

@ Moose, vraag maar tegelijk een volledige checkup als je dan toch in het hospitaal bent dinsdag Afbeelding Afbeelding

Annelore

(ook ver onder het gemiddelde en geen enkele ambitie om aan dat gemiddelde te komen)

Jasmine25
Berichten: 51
Lid geworden op: di 01 april 2003, 1:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Jasmine25 » vr 02 mei 2003, 15:50

Ik ben nu 25, op mijn 15e ontmaagd en met 3 mannen naar bed geweest. Ik haal het gemiddelde dus aardig naar beneden... te meer omdat het naar alle waarschijnlijkheid bij die 3 zal blijven (alhoewel ik tot 3 maanden gelden dacht dat het er 2 zouden blijven Afbeelding )

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » vr 02 mei 2003, 15:51

*grijns*

Die check-up heb ik een tijdje geleden al gedaan Annelore, en het blijkt maar weer dat ik een verstandig meisje ben Afbeelding

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » vr 02 mei 2003, 15:59

lol nee... Ook geen enkele ambitie om dat gemiddelde te halen!
Als dat al "waar" is, dan denk ik toch dat het over de gemiddelde Amerikaanse vrouw gaat... (Daar wordt echt wel erg los met sex omgegaan door veel jongeren...)
Het schijnt dat vrouwen sexueel het actiefst zijn op hun 21ste, maar uiteindelijk zijn er zoveel factoren om rekening mee te houden dat ik niet denk dat er een geloofwaardig gemiddelde te maken valt...

Sex om de sex ligt me niet. Na die ene one night stand hield ik het dan ook voor gezien...
I guess dat ik gewoon het gemiddelde Vlaamse meisje ben: serieel monogaam.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » vr 02 mei 2003, 16:27

Oh jee? Afbeelding

Zit ik dus als 42 jarige ver onder het gemiddelde.

En gelukkig dat ik daar mee ben! Afbeelding

'k Ben ontmaagd op mijn negentiende en tot aan vandaag toe kan ik ze precies op twee handen tellen!

En dan heb ik het puur over penetratiepartners Afbeelding

Hm.....vind het eigenlijk best veel!

Ge-edit ivm met telling Afbeelding

[This message has been edited by Gizem (edited 03-05-2003).]

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » vr 02 mei 2003, 16:27

Ik doe mee aan de kelderpoging van de statistieken Afbeelding

* ik ben nu 28
* ontmaagd op mijn zestiende
* mijn huidige vriend is de tweede man die met mij het bed deelt (wat lakens betreft is hij nogal hebberig LOL).

Geeft mij dit nu nog twee jaar tijd om zo'n 38 mannen op gelijke welke plaats te nemen? Afbeelding

Heb ik daarom minder "ervaring"? Ik denk het niet... Ik heb een gezonde visie op erotiek vind ik zelf, hou steeds mijn ogen en oren open, verken veel en sta altijd open voor een (s)experimentje. Dus toch geen saaie, monogame hetero Afbeelding.

greetz

orchidee

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » vr 02 mei 2003, 16:35

doe mee aan het keldere van de statestieken,

* was net 19 toen ik ontmaagd werd
(best al oud als je af en toe nog eens de Joepie onder ogen krijgt en de 'interessante' rubrieken leest)
* ben volgende maand twintig
en ja hoor ik hou het nog altijd met dezelfde jongen uit!
* 1-tje dus maar tot nu toe (en theeft wel wat kans dat het nog lang 1-tje zal blijven, maar saai vind ik het heus niet)

Satine

nele
Berichten: 101
Lid geworden op: di 25 juni 2002, 1:01
Locatie: België

Berichtdoor nele » vr 02 mei 2003, 16:42

38 jaar
ontmaagd op 17
3 mannen tot op heden en ik sta niet te springen om hoger te scoren Afbeelding

BirDee
Berichten: 19
Lid geworden op: do 20 maart 2003, 2:01
Locatie: Holland

Berichtdoor BirDee » vr 02 mei 2003, 16:53

Ben nu 21
ontmaagd op mijn 16de
en mijn huidige vriend is de enige met wie ik naar bed ben geweest. We waren allebij maagd toen we elkaar leerden kennen, en voorzover ik weet... ben ik ook zijn enige, anders is er een probleem.....

He!...het leek zo romantisch!
gr. BirDee

Emilie
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 09 april 2003, 1:01
Locatie: Leuven, België, studente

Berichtdoor Emilie » vr 02 mei 2003, 17:14

-Ik ben nu 23
-ontmaagd op 22e Afbeelding
-twee partners al gehad...

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » vr 02 mei 2003, 17:18

Volgens mij klopt er redelijk weinig van dat gepubliceerde gemiddelde. Is het niet mogelijk dat de vrouwelijke ondervraagden lichtelijk overdrijven in hun antwoorden?

Ik ben 41 jaar, ontmaagd op mijn zeventiende en kan het aantal minnaars nog net tellen op mijn beide handen.

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor panter » vr 02 mei 2003, 17:25

leuk voor een officiele shespot poll ?

mannetje
38 jaar
"ontmaagd" op m'n 20e (eh ben nog steeds maagd, maar da's wat anders geloof ik)
met 1 vrouw en 0 man sex gehad

volgens mij hebben echte panters een andere score

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » vr 02 mei 2003, 17:33

Marian heeft besloten een tijdje niet meer te reageren, dus nu doe ik het maar...

Man van 44, voor het eerst officieel naar bed op mijn negentiende. Maar ja, wat is officieel? Vroeger telde het pas als er sprake was van penetratie. Alle echt leuke dingen (samen masturberen, likken, pijpen) had ik toch echt al gedaan. Die tel ik dus nu mee, want ik ben niet alleen ouder, maar ook veel wijzer geworden.

Als m'n geheugen me niet bedriegt kom ik op 28 vrouwen en ongeveer een halve man (meer rommelen dan vrijen). Bij navraag: Marian komt op ongeveer vijftien mannen een 1 vrouw.

Frank


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 53 gasten