Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 15 augustus 2010, 13:00

Nou Xenake, waarom die verdrietige smiley als laatste?

Kwaliteit, niet kwantiteit geldt hoor.

Ik heb heel veel mannen in bed gehad, of was in hun bed. 3 vaste relaties, 2 losvaste scharrels.
en van al die bygoners 'leer' je niks.
Mijn mening en ervaring is dat je in een vaste relatie veel meer sexkwaliteit ontwikkelt. Pas na een paar keer sex leer je langzaam je het andere lijf kennen, ontdekt je de chemie van samen etc..

Nu na 3 jaar ontdek ik een nwe kant (wens) van mijn partner en die zou ik best met een bygoner kunnen doen, maar dat is toch anders.

Ik heb geen spijt van mijn hoeveelheid bedpartners maar ben ik ook niet wijzer van geworden.

X80
Berichten: 29
Lid geworden op: di 17 augustus 2010, 10:40

Berichtdoor X80 » wo 18 augustus 2010, 9:57

ben 30 jaar
ontmaagd op mijn 17de, achteraf te vroeg aangezien kort daarna de "relatie"eindigde.
eind 17 tot heden met mijn man
ennuh 29 tot heden met mijn lief :oops:
dus 3 bedpartners totaal....

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Berichtdoor walraven » do 19 augustus 2010, 16:34

Op mijn 15e met een buurmeisje, viel best tegen en dat was wederzijds. Maar de volgende keer ging het al beter. We hebben het nog heel lang, onregelmatig met elkaar gedaan, zeker een jaar of 10, en zelfs toen we beiden al andere relaties onderhielden. Ik had mijn eerste 'vaste' vriendin toen ik 25 was. Daar 2 jaar mee samengewoond. Vlak daarna een stuk of 3 losse vriendinnen, heeft een jaar of 3 geduurd. Toen ik opnieuw met een nieuwe vriendin ging samenwonen werd ik heel monogaam want we hadden echt fantastische sex. Dat heeft 5 jaar geduurd waarop wederom een periode met 4 'losse' vriendinnen aanbrak. Op mijn 35e ontmoette ik de vriendin waarmee ik nog steeds samen ben. We zijn allebei eenmaal vreemd gegaan maar we doen dat niet meer hwebben we elkaar beloofd. Als ik nu goed tel heb ik 11 bedpartners gehad. Ik ben nu 64 en heb nog steeds goede sex met mijn huidige partner. We hopen dat nog heel lang zo te houden en voelen ons er prima bij.
Groetjes
Walraven

lemontree
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 18 augustus 2010, 13:57

Berichtdoor lemontree » za 21 augustus 2010, 19:08

even tellen...
op mijn 16e ontmaagd. Daarna 1, 2, 3, ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.

jeetje. ben nu veertig.

dat ene experiment met een vrouw, waar ik echt helemaal niets aan vond en waarvan zij halverwege zei dat ik echt geen moment moest denken dat ik ook maar enig biseksueel gevoel in me had, tel ik niet mee :)
lemontree on mercury

zigeunerin
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 19 september 2010, 11:35
Locatie: wormerveer
Contacteer:

Berichtdoor zigeunerin » zo 19 september 2010, 13:42

11 man 1 vrouw netjes ben 50 jaar
het leven houd van mij en ik van het leven

he43
Berichten: 1464
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 12:12
Locatie: VL

Berichtdoor he43 » ma 20 september 2010, 0:11

:wink:
--

borkee
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 10:00
Contacteer:

Re: Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Berichtdoor borkee » vr 19 oktober 2012, 6:19

Benieuwd hoe de aantallen ondertussen geëvolueerd zijn..

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Berichtdoor Venus » za 20 oktober 2012, 10:21

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Elfri

Re:

Berichtdoor Elfri » za 20 oktober 2012, 14:21

.
Laatst gewijzigd door Elfri op wo 21 november 2012, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Re:

Berichtdoor Venus » za 20 oktober 2012, 18:47

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Re:

Berichtdoor Suzette » za 20 oktober 2012, 19:05

Hoewel ik het dolgraag met je eens zou willen zijn Venus (ben in een kritische bui deze week :D) en snap ik jouw reactie, was ik er zelf ook rete-nieuwsgierig naar!!
Nieuwsgierig naar hoe de aantallen van anderen geëvolueerd zijn, of naar de aantallen van jezelf?
Kan me nl. niet voorstellen dat het jou ook maar iets interesseert met hoeveel mensen ik het bed gedeeld heb...Maar dat je het voor jezelf op een rijtje wilt zetten, vind ik wel logisch...

Ik denk dat Venus haar 'waarom' schreef nav
Benieuwd hoe de aantallen ondertussen geëvolueerd zijn..
Waarom?
omdat er 2 jaar na dato werd gereageerd. Niets mis mee natuurlijk, vind het vaak wel grappig dat oude topics weer omhoog komen.
Nu gaat evolutie sneller dan menigeen denkt maar 2 jaar is wel erg snel voor zoogdieren :P
(lagere dieren kunnen dat wel)

Ik heb met best een hoop mannen seks gehad, maar als je dat afzet in de tijd van seksueel aktief zijn valt dat wel weer mee (houd ik mezelf voor)
En ik weet van een aantal geen naam meer , geen herinnering aan gezicht.
Vaak wel de situatie.

(hilarische scene in SATC: Samantha op de SOA poli waarin wordt gevraagdmet hoeveel mensen ze selks heeft gehad en ze stil valt, na een herhaling van de vraag zegt ze ' I'm still counting)

Ik ben redelijk serieel monogaam (met af en toe een uitglijder), tussendoor snolde ik behoorlijk.

Swingertjes
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 05 december 2012, 18:48

Re: Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Berichtdoor Swingertjes » wo 05 december 2012, 19:56

Vrees dat ik het aantal wat omhoog ga brengen. Ik weet het exacte aantal niet maar heb eventjes een berekening gemaakt waar ik zelf ook van verwonderd ben...
Ontmaagd op mijn 17de en (na een paar woelige wateren toen we een 12-13 jaar samen waren) nog steeds bij dezelfde partner!

De berekening nu, sex met mijn partner was (in het begin) niet echt super, ze was vrij preuts. Na een 5tal jaar samen zijn, heb ik een paar bezoekjes gebracht aan een prostitué (ong 5x) maar dat was mijn ding niet. Dan naar een parenclub geweest. Dat ben ik de afgelopen 20jaar blijven doen, ik denk zo'n 6tal keer per jaar (het is vaker maar minstens 6x), dus zeker 120 bezoekjes tot op heden. Op een paar uitzonderingen die ik op 1 hand kan tellen heb ik toch bij elk van die bezoekjes met 2 of meer vrouwen het bed gedeeld (soms 4-5 of nog meer). Na een tiental jaar was mijn vrouw ook gewonnen voor het 'partnerruil idee' en naast mijn bezoekjes alleen (waar ze nu van weet) gaan we samen ook een 6 keer per jaar naar een club, en ontmoeten we regelmatig ook intussen bekende koppels bij ons of hen thuis.

Een zeer voorzichtige schatting is dus:
5 dames van lichte zeden: 5
20 jaar x 6 bezoekjes x 2 contacten: 240
10 jaar x 6 bezoekjes (samen met mijn vrouw) x 1 contact: 60 (meestal blijft het bij 1 of 2 koppels)
30 tal koppels die we regelmatig zien: 30 x ???
Ik kom dus op 335, al vermoed ik dat het eerder rond de 500-600 (of meer?) zal draaien. Ik ben er niet trots op, maar heb er ook geen schuldgevoel of schaamte over en buiten mijn vrouw (en onze swingersvrienden) weet niemand dit eigenlijk. Het is mijn leven en ik heb mij al verdomd goed geamuseerd. En ik zal zeker niet de enige zijn in het swingerswereldje. We kennen koppels die al 25-30 jaar swingen en veel vaker dan wij..

Sex is voor mij dus eigenlijk wat voor veel mensen op restaurant gaan is. Toch durf ik zeggen dat de beste sex is met de koppels die we regelmatig zien (veel beter dan de losse contacten) en de allerbeste sex tegenwoordig met mijn eigen partner is.

PS ALLE contacten waren veilig.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten