Grote schaamlippen lekker?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Parsifal
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 juni 2007, 21:33
Contacteer:

Re: grote schaamlippen lekker?

Berichtdoor Parsifal » ma 11 juni 2007, 22:43

mannen wat vinden jullie van grote schaamlippen?
1 woord: heerlijk!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 12 juni 2007, 10:18

Allereerst ben ik geen man, maar een vrouw. maar ik heb zelf schaamlippen en ik heb er wel een idee over.
Ik kreeg dan ook even de neiging serieus op dit onderwerp in te gaan.
Maar wat me weerhoudt is 3 postings van kennelijk niet geregistreerde gasten. Ik voel me daar niet prettig bij.... :roll:
Ik weet dat er ook mensen meelezen zonder ingelogd te zijn, dat is altijd al zo.... maar toch...
Als je besluit actief mee te doen in dit forum, waarom dan niet registreren?
Doe ik nou moeilijk.... :?
eL
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

silklover
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 04 juni 2007, 15:03
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor silklover » di 12 juni 2007, 10:36

Dit is een topic van 4 jaar oud die terug opgerakeld is door Parsival, eL. Begrijp ook ni goed de bedoeling, waarom geen nieuwe topic beginnen?????

Heb er ook een 'raar' gevoel bij....
Een leven zonder liefde is geen leven, het is enkel een bestaan

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 12 juni 2007, 11:08

ok.... had ik ff niet gezien :oops: en Parsival is nieuw... dus wordt hem
vergeven...
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » wo 29 augustus 2007, 21:16

Als ik dan toch moet kiezen.... heb ik ze liever kleiner.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » do 06 september 2007, 15:34

Grote schaamlippen zijn heerlijk, om op te nibbelen met je lippen en om tussen te glijden.

Met een beetje geluk laten ze de vrouw nog sneller klaarkomen omdat je bij het stoten de schaamlippen mee naar binnentrekt en bovenaan in het kruispunt van de schaamlippen zit ........ het genotsknopje.


Dus waarom er een punt van maken?
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 14:43

ik heb zelf ook vrij grote schaamlippen en ik heb er af en toe wel last van. ik vind het zelf tijdens de seks...mbt een andere vrouw dan...niet echt fijn...maar dat is mijn mening...
Ik heb altijd aan een verkleining gedacht tot ik de operatie zag op tv....laaaaat maaaaar :lol:
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 15:02

trek der een keer aan vanaaf zou ik zeggen.... :roll:
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 15:05

ik vind het op de fiets af en toe niet lekker zitten heur :roll:
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 15:07

neuh...ben blij....je bent perfect daar beneejen :oops: :lol:
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » vr 07 september 2007, 21:41

ik vind het op de fiets af en toe niet lekker zitten heur :roll:
Moet je eens gaan fietsen met een penis en een balzak tussen je benen. Lijken me een paar schaamlippen bij in het niet te vallen.

En toch zie ik zeker niet minder mannen fietsen

:D :D :D :D :D
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

dholak
Berichten: 809
Lid geworden op: za 07 april 2007, 10:55

Berichtdoor dholak » vr 07 september 2007, 21:46

@Dolce Vita is nog niet erg op de hoogte van de anotomie van een vrouw :wink: Anders had zou deze opmerking nooit zijn gemaakt


liefs dholak
"Het beste wat je kunt bereiken is te worden wie je bent."

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » zo 09 september 2007, 23:53

Fietsen heet gezond te zijn. Dat is het ook, maar met een kleine kanttekening. Al langer is bekend dat bij wielrenners impotentie - tegenwoordig 'erectiele dysfunctie' gedoopt - meer voorkomt. Daar is een logische verklaring voor. Door de druk van het zadel komt de doorbloeding van de penis letterlijk in de knel, vooral als dat zadel te hard is, te smal of slecht afgesteld. Fietsers herkennen dit als een 'dood gevoel' in de edele delen, en dat is ongezond.

Onderzoekers van de Universiteit van Keulen hebben dit onlangs nader onderzocht. Zij lieten 100 gezonde mannen tussen 30 en 42 jaar in verschillende posities en met verschillende zadels fietsen, en maten de bloedstroom in de penis. Deze doorbloeding kan zittend op de fiets flink verslechteren. Een cruciale factor hierbij blijkt de breedte van het zadel: hoe smaller des te slechter de doorbloeding. In het ergste geval kan dit zelfs het zwellichaam aantasten, wat impotentie zou kunnen veroorzaken.

Uroloog dr. Ypma van de Andros Mannenkliniek: "Veel fietsen kan inderdaad leiden tot irritatie van de prostaat, waardoor die gaat zwellen en de doorgang van urine door de plasbuis bemoeilijkt wordt". Ook de relatie met impotentie is hem bekend. Ypma: "Mannen die veel fietsen kunnen problemen voorkomen door een speciaal zadel aan te schaffen. Het best kun je kiezen voor een kort gelzadel met een gleuf op de plaats waar het schaambeen op het zadel rust. Zoals het gezondheidszadel van vroeger, eigenlijk".

Van wielrenners wisten we al, dat ze soms pittige klachten over hun zitvlak krijgen. Vooral het 'perinium', het gevoelige gedeelte tussen balzak en anus waar zich allerlei zenuwen bevinden, is berucht. Het volle lichaamsgewicht rust daar tijdens het rijden op. Een zeer pijnlijk bobbel, ook wel 'derde bal' genoemd, is soms het gevolg.

Ook bij vrouwen kunnen problemen ontstaan, zo bleek al uit eerder Amerikaans onderzoek. Bij meer dan de helft van de 180 vrouwelijke wielrenners kwamen klachten voor. Ze varieerden van pijn en een verdoofd gevoel aan het zitvlak en de genitale organen tot pijn tijdens seks. De klachten konden soms enkele dagen aanhouden. Ook hier was de conclusie, dat bij gebruik van een gespleten zadel veel minder klachten optreden.
bow down before the one you serve.

dholak
Berichten: 809
Lid geworden op: za 07 april 2007, 10:55

Berichtdoor dholak » ma 10 september 2007, 0:11

tja er is een verschil tussen beroepswielrennen of normaal af en toe de fiets pakken, maar zie dat mannen graag overdrijven :wink:
"Het beste wat je kunt bereiken is te worden wie je bent."

Lekkerrrrr
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 10 februari 2012, 22:30

Re: grote schaamlippen lekker?

Berichtdoor Lekkerrrrr » vr 10 februari 2012, 23:33

Heerlijk, om te beffen, om te vingeren, om met mijn eikel door te schuiven en om te neuken.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten