dochter betrapt met experimenteren?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gast

dochter betrapt met experimenteren?

Berichtdoor Gast » ma 14 april 2003, 10:50

Ik heb een schuldgevoel. Ik ben een vrouw van begin veertig. Ik heb op aandringen van mijn man sinds een paar jaar een vibrator. Nu moet ik zeggen dat zo'n ding me soms best wel opwind, maar nu kwam ik laatst thuis en betrapte mijn dochter van 13 met haar vriendin op mijn bed met hun onderlichaam half ontkleed. Het ergste was dat mijn vibrator in mijn dochter stak ze lagen daarbij hevig te zoenen .Ze zagen me niet en ik ben zachtjes, helemaal ontdaan naar beneden gelopen. Toen ze later naar beneden kwamen deed ik zo goed als ik kon, net alsof ik niets wist. Mijn dochter schrok kennelijk wel dat ik al thuis was en vroeg hoe lang ik al thuis was. Ik heb er nog niets van gezegd en weet eigelijk niet of ik dat wel doe, omdat ik van mening ben dat dit iets is wat tieners zelf aangaat, maar ik schrok ervan dat ze het met een meisje deed en met mijn vibrator. Ik had eerder verwacht dat ze het met een jongen zou doen. Alhoewel ik liever zie dat ze het met een jongen een relatie aangaat omdat het meer geaccepteerd is, zal ik in de toekomst geen problemen maken als ze met een meisje een relatie aangaat. Of is het normaal dat tienermeisjes of jongens met iemand van de eigen sekse experimenteren? Moet ik die vibrator verstoppen of weggooien misschien? Zijn ouders hiervoor strafbaar? Met mijn man durf ik hier niet over te praten, want die is veel te streng, vooral met sex tegenover mijn dochter.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » ma 14 april 2003, 10:55

heel veel meisjes experimenteren met meisjes. misschien wel omdat het minder eng is.

Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent.. het is waarschijnlijk een fase die vanzelf weer overgaat en misschien ook niet. Tjah en ik denk dat op het moment dat men opgewonden raakt, alle logica de deur uit vliegt. Ik persoonlijk zou niets tegen haar zeggen omdat het op zich een onschuldig iets is, maar de schade die je bij haar aan kunt richten door het wel te vertellen, ik bedoel het lijkt me niet lekker om je betrapt te voelen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt

Liefs deFine *die haar vibje nog beter gaat verstoppen nu* Afbeelding

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » ma 14 april 2003, 11:12

Martha,

Als meisje van 12 had ik een vriendin waarmee ik ook wel eens aan het experimenteren ben geweest.
Niet zo ver als jouw dochter maar toch....
We streelden elkaar overal maar lieten daarbij ons slipje aan, mijn eerste tongzoen was ook met haar.
Puur op ontdekkingstocht!

Maar mijn eerste vriendje (lange tijd daarna) heeft toch iets meer indruk gemaakt op mij Afbeelding

Ze verkent haar eigen lichaam en daar gebruikt ze haar vriendin bij.
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.

GiS

zen
Berichten: 401
Lid geworden op: za 17 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor zen » ma 14 april 2003, 11:26

Martha, jouw dochter is een ondernemende en nieuwsgierige dame!

Net als deFine en Gizem zou ik me zeker geen zorgen maken.

Dat ze nu met een vriendin experimenteert lijkt me ook niet vreemd; een jongen is op die leeftijd in de regel niet zo gemakkelijk voorhanden, en misschien hebben jongens haar voorkeur ook niet, maar dat weet je niet.

Het is fijn dat ze een vriendin heeft met wie ze zich kennelijk zo vertrouwd voelt om dit soort dingen mee te onderzoeken.

Eva

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » ma 14 april 2003, 15:32

Laat het zoals het is! Ze doet niemand kwaad en experimenteerd een beetje, is echt niet erg. Het wil ook niets zeggen dat het met een meisje is, veel meisjes leren tongzoenen met hun vriendin. Zelfs klaar komen met een meisje is op die leeftijd niet raar. Ze wil gewoon klaar komen en geef toe met iemand derbij is dat leuker. Ik heb ook van die periodes gehad en heb nu ook een gezond sexleven en heb altijd respect had voor de mensen die ik lief had. Wil het toch zeggen dat ze lesbie is en dan nog. De wereld zal niet vergaan.

Het enige wat je kan doen is haar respect bij brengen voor andere mensen hun gevoelens en alles loopt wel goed. Laat haar genieten van de onschuldige geneugden des levens.

xd

ps: ik vind dat je heel goed hebt gereageerd! Als je zou zijn binnen gevallen zou je veel schade hebben aangericht, nu kan ze nog in alle harmonie ontplooien.
pps:Probeer ook sex bespreekbaar te maken, als er dan iets zou zijn is de drempel om naar jou te komen lager! voor de rest laat haar exploreren.

xd

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

betrapt met experimenteren?

Berichtdoor Elisa » wo 17 oktober 2007, 21:42

Ik sluit me bij de rest aan; dit hoeft niets te betekenen voor de latere sexuele voorkeuren van je dochter. En als die voorkeuren wel richting hetzelfde geslacht gaan, zal jouw reactie daar niks aan veranderen!

Bovendien; experimenteren met een meisje geeft minder kans op dingen die ze niet wil dan met een vriendje...
I'm not your type. I'm not inflatable!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 17 oktober 2007, 23:40

dit is wel een oud topic.....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 17 oktober 2007, 23:56

ze is nu 17 ongeveer dus... ja kan me voorstellen
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 18 oktober 2007, 0:03

De jongste moeder van Nederland is 10 jaar. Dus het begint tegenwoordig vroeg ja.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 18 oktober 2007, 0:10

Nee hoor je bent niet ouderwets. Mijn dochter is 14 en die "doet" het ook al. Dat vind ik ook erg jong.

Zij vind mij ook ouderwets. Ik speelde nog met Barbies rnd die leeftijd. De wereld veranderd met de tijd, misschien veranderen wij niet mee??

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 18 oktober 2007, 0:12

Ik ook niet, laat mij dan maar ouderwets zijn :)

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » do 18 oktober 2007, 0:31

Damn... je ma der vibo. mijn ma heeft niet eens zo'n ding!
Vroeger wel eens wat met een vriendin gedaan, toen ik 9 was ofzo. kijken of het hetzelfde was etc. Verder alleen een keer met een vrouw gezoend toen ik 16 was, tja, drank maakt meer los dan je meestal gewend bent, niet dat ik er spijt van heb, maar ik herinner me er niet zoveel meer van.

kusjess
draak, die toch wel een beetje een heilig boontje is.

dholak
Berichten: 809
Lid geworden op: za 07 april 2007, 10:55

Berichtdoor dholak » do 18 oktober 2007, 8:14

Toen ik dit topic las verbaasde ik me er over dat niemand iets zei over de genomen vrijheid van de dochter en vriendin. Het op zoek gaan in de echtelijke slaapkamer en gebruiken wat je vind (zocht).
In mijn gezin was het vanzelfsprekend dat de slaapkamer priveterrein was, die ze ook op puberleeftijd zelf diende te onderhouden. Natuurlijk hield ik een oogje in het zeil,want wat hun verstonden onder netjes moest ik wel eens bijsturen. Maar het snuffelen in de ander zijn spullen en kasten was ten strengste verboden.
"Het beste wat je kunt bereiken is te worden wie je bent."

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » do 18 oktober 2007, 9:24

Mee eens, Dholak.
Shocking is niet het probereren, maar de plek en de middelen.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 18 oktober 2007, 9:46

@Dholak,

Daar heb ik niet eens bij stil gestaan. Uiteraard is dat shocking :shock: .

Ik moest het vroeger eens wagen in mijn ouders hun slaapkamer te gaan snuffelen. We deden dat wel eens als Pa en Ma niet thuis waren maar hadden altijd het gevoel dat we op verboden gebied waren.

Ook in mijn huishouden is het zo dat niemand gaat snuffelen op een ander zijn/haar slaapkamer. Gelukkig hoef ik niets te verstoppen want mijn kids weten wel wat er in mij nachtkastjes ligt. Maar dan toch.

Had ik mijn dochter betrapt met mijn Vibo, dan had ik er wel wat van gezegd. Terwijl ze bezig was.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 42 gasten