Onderdanige dame gezocht

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Meester E
Berichten: 1
Lid geworden op: za 01 april 2023, 11:15

Onderdanige dame gezocht

Berichtdoor Meester E » za 01 april 2023, 11:20

Dit ben ik: 32 jaar, Nederlandse afkomst, lang, HBO opgeleid, vrijgezel, volledig dominant.
Dit ben jij: 18 tot 35 jaar, wel of geen ervaring, meerdere van onderstaande voorbeelden spreken jou aan.

Dit zijn voorbeelden wat ik zoek:
- Als ik een knip in mijn vingers geef, dan laat jij op elk moment van de dag alles uit jouw handen vallen, je rent naar mij toe en je zit binnen 5 tellen op jouw knietjes om aan al mijn wensen te voldoen.
- Je geeft mij regelmatig een blowjob terwijl ik een boek lees of lekker ontspannen een film kijk. Je handen zitten op de juiste manier gepositioneerd op jouw rug. Zonder dat je aandacht krijgt zorg je dat het mij aan niets ontbreekt.
- Je houdt van strak vastgebonden worden zodat ik heerlijk met jouw lichaam kan spelen op de manier en hoelang ik dat wil.
- Je knielt zodat mijn voeten kunnen rusten op je rug, je kruipt als een hondje door de kamer en we maken een wandeling door het bos terwijl jij weinig verhullende kleding draagt.
- Je ondergaat elke correctie die nodig is. Je billen zullen gloeien, je zult vernederd worden en je zult soms lijden om vooruit te komen.

Passen wij bij elkaar? Je kunt mij bereiken met een e-mail: [email protected]

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Onderdanige dame gezocht

Berichtdoor Vaudeville » za 01 april 2023, 16:26

1 april!


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten