Re: Describe your childhood home

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Describe your childhood home

Berichtdoor Vaudeville » do 29 december 2022, 15:46

..
Laatst gewijzigd door Vaudeville op do 15 februari 2024, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Angel17
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 december 2023, 10:45

Re: Describe your childhood home

Berichtdoor Angel17 » vr 01 december 2023, 11:15

My home was the most wonderful place for me in the world and I still have very fond memories of the place.

Morna
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Re: Describe your childhood home

Berichtdoor Morna » zo 18 februari 2024, 22:18

Mijn thuis, was helaas niet zo geweldig, mijn moeder werd al vroeg weduwe met 5 kinderen. We kregen wel alles wat betreft eten en dergelijke maar weinig echte moeder liefde.
We kregen een stiefvader die alcolist was, was hij nuchter dan was het een goede vent.
Dan ben je als hooggevoelig kind niet echt daar waar je zou willen zijn.
Het is wel goed gekomen met mij dankzij mijn man waar ik veel van heb mogen leren en die mij altijd steunde. Dit alles heeft me gemaakt tot wie ik nu ben en ik ben er super trots op, sterk en met zelfvertrouwen.
Gr, Morna
Go with the flow :wink:

Morna
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Re: Describe your childhood home

Berichtdoor Morna » di 20 februari 2024, 2:43

Het is misschien een beetje een zwart wit beeld, tuurlijk waren er wel leuke dingen , zoals mijn jongste zusje de tafel van 10 leren terwijl ze nog op de kleuterschool zat of spelen in de speeltuin met mijn 1e vriendje. Leuk dat wel maar thuis komen was wel vaak van hoe tref je het aan, niet bewust maar onbewust wel. Ik had gelukkig in die tijd al heel veel fantasie, dat was mijn wereldje en ook mijn redding.

Wordt toch een beetje zwaar verhaal terwijl ik eigenlijk iets positiefs wilde zeggen maar ja het is wat het is.
Toen Bert in mijn leven stapte werd het voor mij een stuk vrijheid en blijheid waar ik steeds alle dagen dankbaar voor ben.

Mmm nou ja ik kan het niet veranderen en dat zal ook niet de bedoeling zijn. Blijkbaar had en heb ik deze levenslessen nodig om te zijn wie ik nu ben.

Dikke knuffellsss Morna
Go with the flow :wink:

Morna
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Re: Describe your childhood home

Berichtdoor Morna » di 20 februari 2024, 22:43

Jullie mogen best reageren hoor of als je vragen hebt stel ze gerust, van elkaar leren of inzichten geven is alleen maar fijn.
Groetjes Morna
Go with the flow :wink:


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten