Input voor nieuwe Shespot website + forum

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Input voor nieuwe Shespot website + forum

Berichtdoor Inya » vr 11 november 2022, 18:09

Voor iedereen die een mening heeft over hoe Shespot anders, beter, mooier, intiemer of fijner kan zijn: je kunt nu je input posten bij onderstaande link. Het is een korte enquête met ruimte voor jouw input tekst, dus niet alleen maar keuzevragen.

We zeggen hier regelmatig dat het anders moet, laten we dan bij deze ook een steentje bijdragen om dat voor elkaar te krijgen :D11

De link:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform

P. S. De enquête is niet van mij, maar van de dame die Shespot.nl gaat herontwerpen :idea:
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Fledermaus
Berichten: 159
Lid geworden op: di 24 oktober 2017, 21:36

Re: Input voor nieuwe Shespot website + forum

Berichtdoor Fledermaus » do 09 februari 2023, 23:53

Ben benieuwd of er al schot in de roos komt... 😏
Wat niemand zoekt wordt zelden gevonden.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Input voor nieuwe Shespot website + forum

Berichtdoor Vaudeville » vr 10 februari 2023, 23:25

En of de bestaande, actieve, accounts worden overgezet. Als ik me opnieuw moet registreren weet ik niet of ik dat wel ga doen eigenlijk.
Nogmaals, een nieuw forum lijkt leuk maar als je dat net zo slecht modereert zoals nu? Dan sterft ook dat forum een bloedeloze dood.

Angel17
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 december 2023, 10:45

Re: Input voor nieuwe Shespot website + forum

Berichtdoor Angel17 » vr 01 december 2023, 11:10

Interesting. Keep posting more forum that has interesting content.

Morna
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Input voor nieuwe Shespot website + forum

Berichtdoor Morna » wo 24 januari 2024, 23:46

Modereren van een forum vraag veel werk, ik ben moderator geweest, steeds het opschonen, oude leden die al lang niets gepost hebben eruit halen, zelf nieuwe topics openen met de andere moderators. Veel posten die ik zie zijn al meer dan een jaar oud. Je kan allerlei topics openen maar te veel aanbod is naar mijn idee ook niet goed. Kijken naar mensen die werken met hun eigen ervaringen maar ook eens een expert op een bepaalde gebied uitnodigen om iets meer de diepte in te gaan met uitleg.
Dat zijn zo'n beetje mijn eigen ideeën, of jullie er iets mee kunnen weet ik niet maar ach , ik wil toch mijn kleine steentje bijdragen. veel liefs Morna
Go with the flow :wink:


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 43 gasten