Fetisjisme

Moderators: Xenia, JanWbr

elke084
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 oktober 2022, 17:59

Fetisjisme

Berichtdoor elke084 » za 15 oktober 2022, 18:02

Ik ben te weten gekomen dat mijn man een fetisj heeft voor vrouwenlingerie die hij zelf draagt. Iedereen heeft wel een soort fetisj, maar ik vind het moeilijk om hier opgewonden van te raken. Maar ik hem dit ook niet ontzeggen.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Fetisjisme

Berichtdoor Mannekijn » ma 17 oktober 2022, 12:01

Op je vraag of ik er ervaring mee heb.
Zelf heb ik er geen ervaring mee. Overigens vind ik het enorm opwindend om een vrouw in stijlvolle lingerie te zien, maar ik heb geen behoefte om het zelf te dragen. Je man is een stapje verder gegaan en heeft een fetisj ontwikkeld. Het gevaar bestaat dat dit zo ver gaat, dat hij alleen nog maar opgewonden kan raken van zijn fetisj (wat het dan ook is). En dat jullie seksleven daaronder gaat lijden.
Dat jij in een spagaat zit begrijp ik dus wel.
Je zou je kunnen uitspreken dat je je zorgen maakt over zijn seksuele aantrekkingskracht voor jou. Hij zal wel de wil moeten hebben om dit te veranderen.
Ik vermoed dat zoals hij in een fetisj terechtgekomen is, hij er ook weer uit kan komen. Dus stoppen met het “voeden” van de fetisj en weer teruggaan naar de seksuele aantrekking op jou. Zorg dat hij weer orgasmes krijgt bij jou. Besef dat een brein best flexibel is. Misschien niet gemakkelijk, maar niet onmogelijk om van een te ver doorgeschoten fetisj af te komen.
Een andere optie is om mee te gaan in zijn fetisj, maar je gaf al aan dat het jou niet aantrekt.


Terug naar “Vrouw en Relatie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten