Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

TheDominatorNL
Berichten: 1
Lid geworden op: za 03 september 2022, 17:51

Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

Berichtdoor TheDominatorNL » za 03 september 2022, 17:53

Ken je het gevoel van onderdanige gevoelens hebben en hier niets mee durven doen ondanks dat je er zo naar verlangt? Zonde, want er gaat een wereld voor je open als je aan deze verlangens toe durft te geven.

En ja ik spreek uit eigen ervaring. Ondanks dat ik een Dom ben en alweer heel wat jaren ervaring heb, durfde ik hier in het begin ook niets mee te doen. Mede daarom vind ik het leuk om mensen te begeleiden met hun eerste stappen in de mooie wereld van BDSM te laten zetten.

Dit gebeurt uiteraard rustig en ongedwongen. Jij bepaalt het tempo. We beginnen met online kletsen en kennis met elkaar te maken. Zodra je er aan toe bent en je dit prettiger vindt kunnen we eventueel online je eerste stappen zetten. Als dit bevalt kunnen we af gaan spreken en kun je het in het echt gaan ervaren. Je grenzen zullen ten alle tijden gerespecteerd worden, dus als je iets niet wilt of durft dan gebeurt het ook niet.

Voor mij is het belangrijk dat je 18+, eerlijk en open minded bent. Ervaring is dus absoluut geen vereiste.

Dus ben je een vrouw, 18+ en zou je graag in een ongedwongen sfeer je eerste stappen in de mooie wereld van BDSM zetten? Stuur me dan een bericht. Mijn snapchat is thedominatornl

Kim1986
Berichten: 1
Lid geworden op: di 20 december 2022, 22:04

Re: Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

Berichtdoor Kim1986 » wo 21 december 2022, 19:33

Hoe oud ben jij?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

Berichtdoor Vaudeville » do 29 december 2022, 15:53

Als dit geen hengelen is naar een jonge vrouw?
Pfff…
Ze moet blijkbaar niet te oud zijn ..
Bah..

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

Berichtdoor Snoozie » vr 30 december 2022, 9:48

Een dom die zich hier aanbiedt, lijkt me per definitie niet uit het juiste hout gesneden te zijn.

Lies123
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 17 april 2023, 5:12

Re: Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

Berichtdoor Lies123 » ma 17 april 2023, 5:18

Hi, nog opzoek?


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten