cuckold geweldig

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jan,ilonka
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 11 januari 2015, 10:55
Locatie: amsterdam

cuckold geweldig

Berichtdoor Jan,ilonka » zo 31 mei 2015, 18:05

Ik ilonka wil toch mijn verhaal kwijt, ben sind 7 jaar met mijn vriend jan wonen in Amsterdam ik opgegroied in t gooi. Was totaal niets gewend met sex tot ik Jan leerde kennen eerst werd ik geconfronteerd met het feit dat hij bisexueel is en best redelijk wat ervaring had met mannen. Het volgende toen kwam trio aan de orde en spookte alleen door mijn hoofd hij wil een man. uiteindelijk wel gedaan en tot mijn verbazing ging het er niet om dat hij aan doe jongen kon zitten maar dat ik geneukt werd. Sinds 4 jaar gaan we spaarnwoude ,twiske en parkeerplaatsen en zetten vaak adv voor jongens erbij . Ik wist niet wat me overkwam ik kon vreemd gaan ( met toestemmng) eerst kon ik niet wennen aan het idee dat ik neukte met anderen en dat hij het weet nu is het volledig onze levenstijl en willen niks anders meer leuk om over te praten met gelijkgestemde stellen/vrouwen

xx ilonka

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: cuckold geweldig

Berichtdoor 230volt » di 02 juni 2015, 11:08

Fijn dat je het op deze manier naar je zin hebt, Ilonka!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: cuckold geweldig

Berichtdoor stoeipoes » vr 05 juni 2015, 9:43

Ik heb jullie 2x n berichtje gestuurd jammer dat jij (jullie) niks hebben laten horen.
of hebben jullie niks ontvangen ?
Gr Gino

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: cuckold geweldig

Berichtdoor Snoozie » vr 05 juni 2015, 9:49

Ik heb jullie 2x n berichtje gestuurd jammer dat jij (jullie) niks hebben laten horen.
of hebben jullie niks ontvangen ?
Gr Gino
Dat kan pas vanaf 10 geplaatste posts


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten