Badpak en gayseks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

toonyappel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 16 april 2015, 18:52

Badpak en gayseks

Berichtdoor toonyappel » vr 17 april 2015, 2:06

Hey,

Ik ben onlangs een jongen tegengekomen op internet die graag badpakken draagt zoals ik doe en hij is homo maar ik ben hetero, ik voel me niet aangetrokken tot jongens.
Maar hij vroeg eens een foto van mij in badpak en ik vroeg 1 van hem zonder gezicht natuurlijk maar toen kwam hij plots met de vraag willen we elkaar eens ontmoeten in de kleedhokjes van het zwembad om elkaar eens te zien in badpak.

Toen zei ik om elkaar alleen maar te zien is wel beetje raar , omdat we tamelijk ver van elkaar wonen en hij zou in brugge afspreken dan zou het even ver zijn voor ons beide. Toen zei hij, maar ja we kunnen het ook eens proberen dat jij mij anaal neemt terwijl we in badpak gelkeed zijn, en eigenlijk gewoon elkaar eens nemen en elkaar pijpen in de kleedhokjes of ergens in het bos. Hij is 16 en ik ben 19. Ik was een moment aan het twijfelen en ik heb nog niet geantwoord , zou ik het eens proberen, maakt mij dat homo? Wat is jullie mening?

alvast bedankt.

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Badpak en gayseks

Berichtdoor zwartepiet » vr 17 april 2015, 9:06

Is meer iets voor 'www.hespot.be'
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Badpak en gayseks

Berichtdoor Snoozie » vr 17 april 2015, 9:30

@ZP : .be???

Sorry topicstarter, kon het effe niet laten.
Dus on topic: ik heb nog nooit iets gedaan dat tegen mijn natuur indruist. Als het jou echt niets zegt zoals je beweert waarom zou je het dan doen?

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Badpak en gayseks

Berichtdoor tes » vr 17 april 2015, 9:36

Iets proberen maakt je niet gelijk homo.. ik ken wel meer mannen die hetero zijn maar ook wel is wat met een andere man uit geprobeerd hebben.
live your life to the fullest!

Rocco
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 april 2015, 17:11

Re: Badpak en gayseks

Berichtdoor Rocco » za 18 april 2015, 11:40

Nee iets proberen maakt je helemaal niets maar je hebt dan wel bisexuele gevoelens. Of je daar iets mee moet doen dat is helemaal aan jezelf natuurlijk.

Sommige mensen proberen deze gevoelens te onderdrukken en er vooral niet aan toe te geven maar dat zal niet altijd even makkelijk zijn.

Persoonlijk denk ik dat als je er nieuwsgierig naar bent je het moet proberen. Misschien wil je wel nooit meer anders? het kan ook tegenvallen dat het helemaal niet zo spannend is als je denkt of fantaseert....

maarja, niet geschoten is altijd mis :)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Badpak en gayseks

Berichtdoor Savanne » zo 19 april 2015, 13:54

Nee iets proberen maakt je helemaal niets maar je hebt dan wel bisexuele gevoelens

Hmm hoewel ik blij ben dat je bi noemt, vind ik deze ook nog kort door de bocht. Iets proberen maakt je wijzer.. dat je het overweegt is gezond toch? Als je het lekker vindt dan kan het zijn dat je zowel opties hebt met mannen en vrouwen..dat maakt je niets... hoogstens open minded...en je zou het wellicht bi kunnen noemen... ach hokjes, zijn ze belangrijk?

Het schoot nog wel even door me heen dat je afspreekt met een minderjarige, kijk je daar wel voor uit? Onbekend en minderjarig zou natuurlijk een wettelijk risico kunnen zijn....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten