gekko's algemene topic rondom sekswerkers

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

gekko's algemene topic rondom sekswerkers

Berichtdoor gekko » zo 05 april 2015, 15:29

Wonderbaarlijke transacties.
Ik had niet eens geld bij me.De volgende dag zou ik terugvliegen, maar ik was gewoon nieuwsgierig naar die hoerenbuurt Pat Pong. Zoiets als de Wallen?Nou, het was een doodnormale straat met grote zakenflats en winkels , restaurants en bars, op dit uur dan. S avonds, hoorde ik, zou zich daar het Leven afspelen, dat meisjes je versieren aan de bar. Niks ranzigs aan leek me. Opeens kwam er een man uit een bar: “Ladies?”Kijken kost niks, dacht ik, en ging mee een eettentje in. Pijpelaadje, achterin een deur, een trap, op de 1e etage was een barretje, en daar kwam een stuk of 7 meisjes zich presenteren. Pret, zag ik bij 2, maar nee, allebei hoeft ook weer niet, dus na het horen van de prijs pinnen aan de overkant en zonder wip kwam ik al klaar.. Aan t eind vroeg ze een fooi, maar dat had ik dus niet. Ik gaf mn adreskaartje, en 2 weken later volgde een mailtje, met haar Nokia verstuurd. Haar engels is zeer matig dus veel uit te wisselen viel er niet, maar na weer 2 weken een Facebookvriendschapsverzoek, en sindsdien zijn we al 2 ½ jaar bevriend. Thais hebben honderden Fbvrienden, hoe meer hoe beter, maar als ik iets plaats, een 'bunch of geckos op Koh Chang of een kameleon op cyprus, krijg ik een likeje, en ik zie ook haar posts graag, veelal aandoenlijke filmpjes van mens of dier, vaak in nood of hilarisch, of (met een klant vertelt ze mij) bij de tempels van Anchor What. Dat zegt wat over haar, 't is een betrokken en lief mens. Afgelopen winter zocht ze me op in mijn Guesthouse, gezellig wat gedronken op t terras met uitzicht op de rivier, zo kende ze haar stad niet. M'n kamer bekeken en toen weer ieder ons weegs. Nee geld wil ze niet van me, heeft ze gemaild.
Of zou er toch een addertje onder t gras zitten, een heimelijke wens dat ik met haar trouw?
De transactionist zou t wel weten.
Laatst gewijzigd door gekko op do 16 april 2015, 8:18, 1 keer totaal gewijzigd.

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

fotosessie

Berichtdoor gekko » zo 05 april 2015, 15:32

Prostituees geven over t algemeen geen interviews, lees ik hier. Zouden ze ook geen fotosessies geven aan een klant?

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Ik voel me hoerig,

Berichtdoor gekko » zo 05 april 2015, 15:56

zei het meisje op het jeugdkamp, nadat ze kennelijk die nacht verliefd geworden was, sex gehad en daarna wist hij (of beide) zich geen houding meer te geven. Waarschijnlijk wel een bekend fenomeen, gevoel misschien wel.
Ik post dit, omdat het woord hoer of hoerig veel betekenissen kan hebben, naast de prostitutie.
Zelf vind ik mensen die hun ziel aan de duivel verkopen hoeren (M/V).

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: Wonderbare transacties 1.

Berichtdoor Louve » zo 05 april 2015, 19:08

gekko,

Je fascinatie voor hoeren, liever sekswerkers genoemd, is ons allen hier wel opgevallen, denk ik zo. Je opent alleen wel heel veel topics over dit onderwerp. Vaak zonder duidelijk doel, en wat mij betreft ook zeker zo vaak zonder reden.

De reden voor het samenvoegen van je laatste topics over sekswerkers is dan ook het begin van de restrictie die je hierbij krijgt in het openen van topics over deze beroepsgroep. Bij overtreding krijg je dan ook een waarschuwing. Wanneer je vindt dat dit 'gekko's algemene topic rondom sekswerkers' niet het goede topic is voor een nieuwe vraag/ opmerking hoor ik dat vooraf graag van je.

En wil je alsjeblieft je pb's lezen? Het is voor ons prettig als we je ook via pb kunnen bereiken.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: gekko's algemene topic rondom sekswerkers

Berichtdoor Paniscus » wo 08 april 2015, 19:22

@louve
Gekko wil alleen betalen voor een brievenbus. ☺☺
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten