vraag aan prostituee.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor LittleMonkey » do 19 maart 2015, 18:35

Eeeuh, waar staat dan dat ze er aan onder doorgaat? :roll:
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 18:43

Eeeuh, waar staat dan dat ze er aan onder doorgaat? :roll:
Ik zei ALS!! Misschien had je dat niet gelezen.

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Louve » do 19 maart 2015, 19:03

Ook hier weer ben je wel erg stellig in je uitspraken zeg! :shock:
En dan is net gevraagd door een mod om dat niet meer te doen :roll:
Trouwens helemaal niet eens met die aannames allemaal.
Inderdaad, Couple. Je stelligheden doen nekharen rechtop staan. Je zegt dat je reactie bot was, maar gaat door ondanks vraag van mijn collega-moderator. Wanneer je hiermee doorgaat volgt een waarschuwing. De sfeer op dit forum houden we namelijk graag goed.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 19:12

Ook hier weer ben je wel erg stellig in je uitspraken zeg! :shock:
En dan is net gevraagd door een mod om dat niet meer te doen :roll:
Trouwens helemaal niet eens met die aannames allemaal.
Inderdaad, Couple. Je stelligheden doen nekharen rechtop staan. Je zegt dat je reactie bot was, maar gaat door ondanks vraag van mijn collega-moderator. Wanneer je hiermee doorgaat volgt een waarschuwing. De sfeer op dit forum houden we namelijk graag goed.
En wat was er dan zo bot NADAT je collega mij waarschuwden?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Savanne » do 19 maart 2015, 19:18

"Als het je zoveel doet, ben je niet geschikt voor dit werk" en "als het je niets zou doen ben je niet geschikt voor dit werk" Ik heb ze beiden al eens gehoord...

Zullen we er dan maar vanuit gaan dat de waarheid in het midden ligt?

Couples , als je meningen kwijt wil ( klinkt heel belerend nu waarschijnlijk, maar no offence) kan het helpen om te beginnen met : Ik denk... of ik vind .. of mijn (bescheiden) mening...

Is makkelijk leesbaar voor anderen, dat het dus geen feiten zijn, en laat ruimte voor een tegengestelde mening waardoor de discussie niet dood valt of verzand het niet zo snel in moddergooien.

Hoewel je het nu bout brengt vond ik je nog niet eens zo beroerd klinken en denk ik dat je best een bijzondere bijdrage zou kunnen leveren, nieuw perspectief kan nooit kwaad..

Sav, vreselijk off topic
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Louve » do 19 maart 2015, 19:26


En wat was er dan zo bot NADAT je collega mij waarschuwden?
In hetzelfde bericht waarin je zegt misschien wat bot geweest te zijn. En ik wees je op je stelligheden. Graag aan houden.

Verder legt Savanne het goed uit. Dank je.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Paniscus » di 24 maart 2015, 18:39

ZooZoo die TW eh.. Couple wordt aardig de oren gewassen door de harde kern. Er wordt zelfs taalgebruik onderwezen.
Ik heb echt wel ergere dingen gelezen die hier getolereerd werden.
Ik waardeer de stellingnames van Couple wel, hij zegt iets wat anderen denken maar niet durven te zeggen een soort Wilders zeg maar.
Ik ben het niet eens met al zijn stellingen hoor...
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Peter50 » di 24 maart 2015, 23:11

En laten we eerlijk zijn, de meeste hoertjes zijn hoertjes omdat ze te lui zijn om te werken. Of omdat het kantoorbaantje van 1500euro per maand te weinig is voor hun.
Lui? Waarom meteen weer zo negatief over hoeren? Het is toch juist hartstikke slim om veel geld te verdienen?
Je kunt de uitspraak van Couple ook omkeren, dan krijg je: "Iedere vrouw kan gemakkelijk zesduizend euro per maand verdienen, maar de meeste vrouwen zijn er gewoon te stom of te preuts voor."
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Noortje » wo 25 maart 2015, 8:01

...of hebben gewoon niet in de situatie gezeten waarin het noodzakelijk is? En zo zijn er nog wel meer redenen te bedenken waarom een vrouw of man dat niet zou willen.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Jippie » wo 25 maart 2015, 9:57

Ik weet het, ik zei het een beetje bot dat ze te lui om te werken zijn.
Maar als de verdienste niet zo goed waren bleven er niet veel over hoor!
Onderschat het niet, die komen gewoon thuis met 5000-15000 per maand.

Het zwaarste beroep? Alles went!
Dacht je dat een dierenarts stond te lachen toen ie voor het eerst een puppie liet inslapen?
Doe het maar honderd keer. Dan draai je je hand daar niet meer voor om.
Zelfde geldt voor een soldaat. Eerste keer dat ie iemand dood schiet huilt ie misschien wel savonds in bed. Maar na 25 keer iemand dood schieten voel je niks(of veel minder).
Nogmaals, alles went. En anders ben je gewoon niet geschikt voor dat bepaalde beroep.
En ja, er zullen zeker velen geweest zijn die dachten dat ze het beroep aan konden maar uiteindelijk toch niet konden wennen aan het idee en gestopt zijn.
Zal ik dan ook met de botte bijl iets stelligs zeggen?
"Ik heb nog nooit zoveel domme onzin in 1 posting gelezen!"
Je weet hoe hoeren zich voelen, dat ze lui zijn, dat ze kapitalen verdienen door gewoon op hun rug te liggen, je weet waar ze mee thuiskomen. En alles went.. Als een dierenarts een puppie heeft laten inslapen heeft hij met de volgende veel minder moeite, mensen doodschieten went ook..na 25 keer voel je er weinig meer van....Even tussendoor...Er is overigens al weer een vliegtuig naar beneden gepletterd...*gaap*..bedenk eens wat nieuws.
Eelt op je ziel en je gevoel uitgummen is een vanzelfsprekendheid. Mensen met trauma' s zijn aanstellers en zeurpieten.

Ik zal je iets nieuws vertellen; er zijn mensen die wel gevoel hebben en dat ook altijd zullen behouden. Ook hoeren, soldaten, veeartsen, chirurgen, brandweerlieden, psychiaters.. ach zoveel mensen.. het zal je nu wel duizelen voor de ogen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor fuutje » wo 25 maart 2015, 10:29

"hear, hear" Jippie !!!
(ik weet even niet hoe ik het anders kan schrijven)
Idd wat een onzin.
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor runningslim » wo 25 maart 2015, 10:34

...
Ik zal je iets nieuws vertellen; er zijn mensen die wel gevoel hebben en dat ook altijd zullen behouden. Ook hoeren, soldaten, veeartsen, chirurgen, brandweerlieden, psychiaters.. ach zoveel mensen.. het zal je nu wel duizelen voor de ogen.
En net dàt maakt hun fucking (jaja!) goed in wat ze doen!

Voorbeeldje: slager Vandierendonck in West-Vlaanderen verkondigt luid dat mensen véél minder vlees moeten eten. Het geld dat ze uitsparen kunnen ze beter besteden aan één goed stuk vlees.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor 230volt » wo 25 maart 2015, 10:39

Slager Vandierendonck :!: :lol: :lol:
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor runningslim » wo 25 maart 2015, 10:48

Tja Volt, i know, beestig goeie naam...

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Paniscus » wo 25 maart 2015, 15:25

Ik heb nergens gelezen dat Couple geen gevoel heeft of dat anderen geen gevoel hebben. Hij stelt dat het went om met je gevoel om te gaan en ik denk dat dat ook wel zo zal zijn.

En over prostitutie! Waarom worden prostituees altijd in een slachtoffer rol worden geduwd, ze worden hier bijna altijd als zielig afgeschilderd, we moeten er medelijden mee hebben en er is altijd een diepe achterliggende vervelende reden. In bepaalde gevallen zal dat zo zijn, echter er zijn ook prostituees genoeg (ik stel de meerderheid :-)) die er gewoon hun brood mee verdienen. Ik vind dat geen schande.

(p.s. bedoel zowel mannelijke als vrouwelijke prostituees).
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 10 gasten