'Dirty Talking' tijdens de seks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Lolly1968 » vr 26 december 2014, 18:20

Had vandaag een post in het Topic,'Hoe noemde hij jouw vandaag', en daar moest ik toch even over nadenken en leek het mij leuk interessant om de mening van de Dames hier eens te vragen. Hoe staan jullie hierin? Mijn lief zei vanmorgen vroeg in bed tegen mij toen hij zijn handjes liet rond dwalen over mijn naakte lichaam en even zijn geliefde plekje streelde,'Sopkut,jemig jij bent ook altijd nat hè'!?

Misschien omdat het gisteren laat was geworden,maar ik had toch zoiets van,'Nou,nou,kan het ff minder!',maar goed wees niet bang het heeft de pret niet gedrukt,want hij bedoelt het lief en als compliment.

Dus vandaar deze vraag op 2e Kerstdag,stoort het jullie Dames als je/een man dergelijke dingen zegt in bed?
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Lolly1968 » di 30 december 2014, 10:29

Hmmm,moeilijke vraag of schaamte?
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Laars » di 30 december 2014, 11:58

Beide niet.
Ik reageer altijd vanuit een primair gevoel. Ik merk dat ik geen zin heb.
Het is misschien wel een teer onderwerp, voor mij in ieder geval wel. Ik begrijp dat het woord 'sopkut' voor jou herinneringen zijn op bepaalde momenten. Voor mij is het op dit moment ordinair en kaal.
Ik kan inderdaad de volgende dag het schaamrood op mijn kaken krijgen als ik bij de koffieautomaat terugdenk aan de avond daarvoor. Dus schrijven op een forum wordt al helemaal niks :D1


Laars, krijgt een beetje een oppervlakkig gevoel bij de posten van Lolly1968
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Mrs_Hera
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:19
Locatie: België

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Mrs_Hera » di 30 december 2014, 13:01

Meestal stoort het mij niet, inderdaad omdat het lief bedoeld is. Kan zelfs buiten bed wat mij betreft ;-)
Al speelt mijn humeur wel mij. Soms kan min of meer alles, en op bepaalde momenten zijn sommige termen er over voor mij. Moeilijk voor mijn man dus om goed in te schatten wat wanneer kan. Gelukkig is hij daar intussen al erg goed in geworden.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Lolly1968 » di 30 december 2014, 13:36

Alles is licht,alles is mooi.
De werkelijkheid ontvlucht.
Jagend,rennend achtervolgd door je angsten.
Geslagen en verslagen
Laatst gewijzigd door Lolly1968 op wo 21 januari 2015, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor zwartepiet » di 30 december 2014, 14:19

Zwarte Piet krijgt altijd een dominant, bepalend en aanmatigend gevoel bij de posts van Lolly
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor runningslim » di 30 december 2014, 14:27

Soms krijgt een mens goesting om ipv 'hete kroket' in partners lieftallige oortjes te fluisteren, er daadwerkelijk één in te stoppen...

Zullen we maar back on topic gaan?

Mijn teerbeminde echtgenote kan dirty talk maar matig appreciëren. Zelf vind ik het wel fijn.

Edit: wat toegevoegd als blijk van goede wil

RS, soms met de bovenstebeste bedoelingen

Gebruikersavatar
Mermur
Berichten: 92
Lid geworden op: za 03 oktober 2009, 10:34

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Mermur » di 30 december 2014, 18:09

Wij hebben dit jaar - het jaar waarin we 20 jaar samen zijn - de geneugten van dirty talk tijdens de seks ontdekt. De woorden die we gebruiken zijn niet heel grof, maar we noemen de dingen wel bij de naam. Mijn vrouw is op seksgebied vrij conservatief opgevoed en het was dan ook een aangename verrassing om te merken hoezeer dirty talk haar opwinding verhoogt.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Suzette » di 30 december 2014, 18:23

Misschien heb je hier nog iets aan, een wat ouder topic

dirty talk in de slaapkamer

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor de_onbekende » wo 31 december 2014, 10:36

Ik wilde wel eerder al op je topic reageren maar ik vind dat ik als man in deze rubriek wat terughoudend moet zijn. Maar dan alsnog mijn reactie: mijn lief vindt het in the heat of the moment zalig om lekker ordinaire dingen van mij te horen. Zelf ben ik niet zo verbaal, niet in het gewone leven en ook niet in bed. Dus af en toe vraagt ze het zelfs. Bijna niks is dan te ordinair en ik geniet ervan hoe het haar steeds verder richting orgasme duwt. Wat er dan precies wordt gezegd, dat laat ik in het midden ;)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: 'Dirty Talking' tijdens de seks

Berichtdoor Mannekijn » wo 31 december 2014, 10:59

Mijn vrouw is op seksgebied vrij conservatief opgevoed en het was dan ook een aangename verrassing om te merken hoezeer dirty talk haar opwinding verhoogt.
Dat herken ik wel. Juist bij de dames waarbij je het niet verwacht, is het extra leuk als ze er van houden.

Bij ons is het heel duidelijk, zij houdt ervan.
Klein probleempje bij mij: zodra ik tijdens het liefdesspel enkele dirty talk in haar rode oortje wil fluisteren, kom ik zelf vrijwel meteen klaar. Voor mij is dirty talk net als hete peper. Bijzonder lekker, maar voorzichtig gebruiken.

Voordeel: met mate blijft het speciaal en niet snel banaal.
(sorry, feestdagen rijmen altijd nog een beetje na)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 17 gasten