Fantasie over vreemdgaande vriendin

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Fantasie over vreemdgaande vriendin

Berichtdoor Couple » wo 07 januari 2015, 17:36

Ik gaf aan dat "alles mocht", wat maar in haar opkwam. Na wat (on)schuldige fantasietjes zei ze ineens dat ze het best eens met een meisje wilde doen (met mij samen).

Dat kwam nogal als een verrassing.
Ik wil alleen effe zeggen dat vrouwen verstandiger zijn dan mannen. Als ze zegt dat ze niet met een andere man iets zou willen doen wil nog niet zeggen dat het zo is.
Ze kan ook uit "voorzorg" zeggen dat jij de enige bent waarmee ze sex wil hebben. Zodat het nooit tegen haar gebruikt kan worden.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Fantasie over vreemdgaande vriendin

Berichtdoor Benno » do 08 januari 2015, 1:11

Dit laatste zou ik me perfect kunnen voorstellen bij een vrouw die haar (possessieve) levenspartner wil bedriegen. Maar in dit geval gaat het om een breeddenkend iemand die haar volmondig toestemming heeft gegeven; hoe zou ze dan nog bang kunnen zijn dat hij dit tegen haar zou gebruiken?

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Fantasie over vreemdgaande vriendin

Berichtdoor Couple » do 08 januari 2015, 13:25

Dit laatste zou ik me perfect kunnen voorstellen bij een vrouw die haar (possessieve) levenspartner wil bedriegen. Maar in dit geval gaat het om een breeddenkend iemand die haar volmondig toestemming heeft gegeven; hoe zou ze dan nog bang kunnen zijn dat hij dit tegen haar zou gebruiken?
Het is haar vriend/man. Ze zal hem wel beter kennen dan wij.
Misschien is hij zo iemand die omdraait als een blad als ze een argument hebben?!

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Fantasie over vreemdgaande vriendin

Berichtdoor Benno » vr 09 januari 2015, 15:55

Het is haar vriend/man. Ze zal hem wel beter kennen dan wij.
Misschien is hij zo iemand die omdraait als een blad als ze een argument hebben?!
En ik die dacht dat voor het openstellen van een relatie, een diepgeworteld vertrouwen tussen partners de allereerste voorwaarde was…

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Fantasie over vreemdgaande vriendin

Berichtdoor Couple » vr 09 januari 2015, 16:27

Het is haar vriend/man. Ze zal hem wel beter kennen dan wij.
Misschien is hij zo iemand die omdraait als een blad als ze een argument hebben?!
En ik die dacht dat voor het openstellen van een relatie, een diepgeworteld vertrouwen tussen partners de allereerste voorwaarde was…
En hoe vaak heb je in je leven al wel niet gehoord "zooo, dat had ik van hem/haar niet verwacht".

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Fantasie over vreemdgaande vriendin

Berichtdoor Benno » vr 09 januari 2015, 21:30

Een pleidooi voor het ongebonden vrijgezellenbestaan... no risk, no gain.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten