Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Lolly1968 » ma 22 december 2014, 23:43

Wil de pret niet drukken,maar is dit niet iets wat jij graag zou willen....en dus een fantasie. Zeg niet dat er geen vrouwen zijn die iets dergelijks zouden voorstellen maar het is erg vergezocht,vandaar.
Niet dat ik ook niet een klein tikkie twijfel aan het hele verhaal, maar waarom zou de wens dat je partner een CD draagt vergezocht zijn?


Nou lijkt me nu niet iets alledaags voor de meeste stellen Anwen...integendeel...wees eerlijk en zoals eerder opgemerkt....het zijn wel heel opmerkelijke stappen voor 1972Bert.....om idd van net een kaal zakie naar een kaal zakie in een kooitje te gaan...toch? Denk niet dat ik er heel ver naast zit als ik zeg dat dit wel allemaal ongeloofwaardig overkomt. Niet dat het niet zou kunnen,maar gezien zijn laatste reactie zit ik er niet ver naast denk ik.

Kijk,ieder is vrij om te posten,maar ook vrij om de geloofwaardigheid in twijfel te trekken van een post. Maar goed,ieder het zijne.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Noortje » di 23 december 2014, 0:02

Ben het met je eens, Lolly.

1972bert
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 1:27

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor 1972bert » di 23 december 2014, 10:09

Het feit dat Lolly1968 en Noortje mijn reactie zien als bevestiging dat ik niet de waarheid verteld, voel ik mij toch genoodzaakt hierop te reageren.

De speculatie dat ik mijn verhaal uit mijn duim gezogen zou hebben is bij mij nogal hard aangekomen. Juist omdat ik mij door dit te posten kwetsbaar opgesteld heb. Lolly en Noortje vinden het nodig om aan dit verhaal te twijfelen. Dit mis hun goed recht. Echter om dit te posten is ronduit kwetsend voor mij en toont geen respect. Als er mensen zijn te twijfelen aan geposte verhalen, vragen of opmerkingen omdat deze afwijken van hun zelf zegt meer over deze personen dan over de poster.

m.a.w. denk na voordat je een reactie achterlaat. Er zijn op dit moment voorbeelden genoeg in de wereld waar respect voor anderen uitmond in geweld en onbegrip.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor deco » di 23 december 2014, 10:21

Het feit dat Lolly1968 en Noortje mijn reactie zien als bevestiging dat ik niet de waarheid verteld, voel ik mij toch genoodzaakt hierop te reageren.

De speculatie dat ik mijn verhaal uit mijn duim gezogen zou hebben is bij mij nogal hard aangekomen. Juist omdat ik mij door dit te posten kwetsbaar opgesteld heb. Lolly en Noortje vinden het nodig om aan dit verhaal te twijfelen. Dit mis hun goed recht. Echter om dit te posten is ronduit kwetsend voor mij en toont geen respect. Als er mensen zijn te twijfelen aan geposte verhalen, vragen of opmerkingen omdat deze afwijken van hun zelf zegt meer over deze personen dan over de poster.

m.a.w. denk na voordat je een reactie achterlaat. Er zijn op dit moment voorbeelden genoeg in de wereld waar respect voor anderen uitmond in geweld en onbegrip.
Is het niet nogal naïef om respect te willen op een forum waar niemand je kent en jijzelf ook niemand kent? Waar je je zelf uberhaupt nog niet voorgesteld hebt (dus meer over jezelf vertelt) en waardoor men je dus alleen kent als een man die een vriendin heeft waarmee hij al lang mee samenwoont en nu beslist heeft om zich intiem te scheren en naar de sauna te gaan.
Nu beslist zijn vriendin om een MCD bij hem te gebruiken om hun sexleven meer spanning in te blazen.

Wat verwacht je eigenlijk hier?
Dat men je activiteiten leest en enkel positief reageert met aaah's en oooh's en hoe fantastisch of mogen de forumleden ook reageren met goed advies en hun vragen?
Geloof jij dus alles wat iedereen schrijft op fora zonder dat je ze kent?
Geloof me vrij dat in de jaren dat ik hier vertoef......er veel mooie verhalen zijn gepasseerd en ook luchtbellen die doorgeprikt zijn geweest.

Blijf liever hier en reageer op de twijfels (die respectvol zijn) en aanvaard advies van mensen die ervaring hebben in dit soort dingen.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor runningslim » di 23 december 2014, 10:26

Rustig ademhalen, Bert. Ontspan je even.

Je kwetsbaar opstellen, is in mijn ogen net heel erg sterk. Als jij je kwetsbaar kan opstellen en dat effectief doet, feliciteer ik je oprecht.

Lolly en Noortje hebben wél het recht om aan je verhaal te twijfelen. Ze hebben ook het recht om dit te posten. De manier waarop ze dat beiden gedaan hebben, is in mijn ogen erg respectvol, zeker niet kwetsend. Ze schrijven over jouw post, Bert, over wat je brengt en hoe je het brengt. Ze schrijven niet over jouw persoon. Misschien komt het even aan bij jou, dat kan. Misschien kan je het in je voordeel keren? Denk er eens over na?

Persoonlijk zou ik Noortje en Lolly heel erg graag halfnaakt (heel mag ook, doe nooit moeilijk) en amazonegewijs op een paard ten strijde zien trekken. Van Lolly weet ik het niet maar Noortje ken ik een beetje. Zij is alvast geweldig en zeer begripvol.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Anwen » di 23 december 2014, 11:43

Mensen die op een heel nette manier zeggen dat ze een beetje twijfelen meteen afserveren, beledigd gaan doen, jouw eigen gevoel relateren aan macro-problematiek (really?) en de mensen die meedachten of hun mening gaven nergens bedanken.

Nee, dat is respectvol.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

1972bert
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 1:27

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor 1972bert » di 23 december 2014, 12:50

Soms is sorry te zeggen tegen iemand die je gekwetst hebt best moeilijk dat begrijpt ik. Maar soms wel het beste. Een zinloze discussie voeren met als ondertoon stel je niet aan lijkt me niet de juiste weg. Ik twijfel aan de mensen die reageren op: zijn verhaal is verzonnen. Als mensen twijfelen aan mijn verhaal.. Sorry dat is niet de bedoeling geweest om de indruk te wekken. Als iemand denkt dat ik ze heb beledigd, sorry daarvoor. Als mensen vinden dat ik geen respect toon...Sorry.
Maar nogmaals het feit dat mensen twijfelen aan mij raakt me diep.
Ik hoop dat het nu klaar hiermee is. Als je hierop wil reageren met een positief bericht en anders niet....

Heb je toch nog de behoefte om deze negatieve spiraal te blijven volgen. Laat mij er buiten.

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor de_onbekende » di 23 december 2014, 12:55

Oke is goed bij deze alvast mijn excuses. Maar blader eens door je eigen berichten heen. Je spreekt jezelf alleen al bij het wel of niet scheren van je schaamhaar enorm tegen. Het ene moment vertel je dat je het trimt en in de zomer alles scheert, het volgende moment zeg je dat je erover nadenkt om alles er voor de verandering maar eens af te scheren. Het een past niet echt bij het ander en het maakt dat mensen sneller aan je zullen twijfelen.

Maar goed, ik heb hier wel vaker het idee dat er maar wat gekletst wordt :) Ik begin langzamerhand namelijk ook te twijfelen aan het waarheidsgehalte van het verslag over het Shespot feest Ik bedoel... dat KAN toch niet? :D6

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor runningslim » di 23 december 2014, 13:11

...
Maar goed, ik heb hier wel vaker het idee dat er maar wat gekletst wordt :) Ik begin langzamerhand namelijk ook te twijfelen aan het waarheidsgehalte van het verslag over het Shespot feest Ik bedoel... dat KAN toch niet? :D6

Hùh???

Ik was er zelf bij!


Edit: wat geknipt voor de duidelijkheid


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten