XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

cyclus30
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 december 2014, 20:50

XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor cyclus30 » ma 08 december 2014, 21:53

Hallo iedereen!

Na 10 jaar relatie is het tijd om het lont terug aan vuur te steken!
(Cyclus30 is gemotiveerd)

Ik geef toe in een relatie ben je met twee dus ik heb evenveel schuld als haar aan het verloren gaan van de passionele liefdesrelatie.
Kinderen, werk, verplichtingen, altijd maar druk druk druk...
Voor je het weet ben zakenpartner, collega's teamgenoten maar minder een koppel/geliefden. Begrijp mij niet vergeet we zijn een goed koppel

Daarom wil ik daar verandering in brengen in 2015.

Ik ben op zoek naar opdrachten, activiteiten, spelletjes, leuke, grappige ideeën, romantische dates om terug die sprankel in onze relatie te brengen.

Ja, inderdaad dit ook om romantiek, aantrekking, lust, seks in al zijn aspecten terug te vinden bij elkaar en te houden.

Seks is het niet ultieme einddoel eerder de emotionele verbondenheid/de sprankel die ons ooit tot een hecht koppel maakte terug te vinden.
Seks is de kers op de taart, iets dat voornamelijk voortkomt vanuit die emotionele verbondenheid,vanuit die sprankel, vanuit liefde.

Zoeken jullie mee?
Kunnen we hier ervaringen uitwisselen en zien wat al dan niet werkt?
Kan een leuk project worden voor iedereen, niet?

Kan dit werken?
Ik zou het heel, heel langzaam willen opbouwen.
om niet geforceerd te willen overkomen.

Van grappige spelletjes
leuke actieve dates
spannende opdrachten die leiden
naar zeemzoete romantiek
om door te reizen passionele verleiding...
om in vurige,intense seks te stranden.

bv:heel eenvoudig...
-een TV loze avond organiseren met hapjes,wijn en rustgevende muziek.
- ideaal om bij te praten.

iets spannender kan zijn...
Een satijnen blinddoek kopen/geven om te blinddoeken of om geblinddoekt te worden op een gepast moment


Laat jullie horen!
Groetjs

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor Lolly1968 » di 09 december 2014, 0:54

Nobel streven ,maar als ik oplees hoe jullie 'leven' lijkt me dat waar je naar verlangt niet gaat veranderen met de suggesties die je doet en die je vraagt. Wil je niet ontmoedigen,maar zou eerst maar eens naar dat 'druk,druk,druk' e.d kijken en het huwelijk/relatie in balans brengen met waar het omgaat in het leven.....de liefde voor elkaar en de kinderen.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

cyclus30
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 december 2014, 20:50

Re: XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor cyclus30 » di 09 december 2014, 20:35

Dank voor de reactie Lolly1968

Druk verminderen en meer persoonlijke tijd maken en opvullen met leuke dingen voor onszelf, voor elkaar... dat is de bedoeling.

ben mijn ideeen aan het uitwerken, plan in werking getreden :D4

Zoals deze morgen, wekker wat vroeger gezet (klein kwartiertje) en al knuffelend in elkaars armen gelegen zonder verwachting naar meer = aanrader!

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor Lolly1968 » do 11 december 2014, 13:37

Hoi Cyclus,

Ja lijkt me al een goed begin,maar -zonder belerend te willen zijn- verder terug naar de basis gaan is nog beter!
Wat wil jij?,wat wil zij?,wat willen jullie met je leven?,hoe willen jullie leven?....dat is toch waar het omgaat!
Lekker relaxed leven,vol liefde en geluk,gezondheid....willen we toch allemaal....fuck al die drukte en materialisme....haha,maar wel waar! oeps ga weer helemaal los! :st:
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor de_onbekende » do 11 december 2014, 13:49

Tja, uiteindelijk zal er wel brood op de plank moeten komen en ook de kinderen hebben hun zorg nodig. Net dat beetje meer tijd voor elkaar vrijmaken lijkt me dus al een prima idee hoor, maar om nu meteen het hele bestaan te gaan overdenken grijpt misschien wat te ver ;)

Maar ik ben het met Lolly wel eens dat het begint met wat meer aandacht voor elkaar. Spannende dingen die je noemt die komen dan hopelijk vanzelf wel. Anders loop je de kans dat het vooral daar om gaat op zo'n moment, terwijl het toch uit de intimiteit geboren moet worden denk ik.

Maar ik kan dat niet voor de gelukkige vrouw invullen, dat kan alleen zij zelf doen ;) Uitspreken dat je graag weer eens wat meer leuke en wie weet zelfs spannende dingen met haar wil doen zal hopelijk al een bepaalde uitwerking op haar hebben. Want laten we wel zijn, als zij dat niet meer wil dan heb je ook niks aan de tips.

Dus dat kun je in elk geval alvast met haar bespreken toch? Laat het idee ook bij haar wat groeien, daar heb je denk ik meer aan dan 10 erotische tips (slagroom op haar buik en likken maar?) van onbekenden :D

cyclus30
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 december 2014, 20:50

Re: XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor cyclus30 » do 11 december 2014, 23:04

Communicatie is hier zeker een sleutelwoord.
en dat loopt gelukkig heel aardig!

We denken veel te vaak dat een relatie vanzelf goed blijft lopen.
Alles loopt z'n gewone gangetje... het zal wel goed gaan dan zeker.
Nou niets van aan, want op zo'n moment loopt het vaak verkeerd.

Natuurlijk gaat het ook omdat extra'tje, dat kleine detail dat je deelt met je partner, wat je onderscheid van gewone vrienden.
Dat erotische leven samen!
Het 10% deeltje van een relatie waar in veel gevallen die andere 90% op steunt maar tegelijk ook omgekeerd.
Die 10% waarop uiteindelijk toch heel wat relaties stuklopen.
Die geheime wereld waarin oprechte liefde en pure lust elkaar ontmoeten.
Net daarom ben ik naar hier gekomen. Om die geheime wereld verder te gaan verdiepen en ontplooien!

Daarom wil ik bewust werken aan mijn relatie! :love:
Ik wil best de leiding hierin nemen en ben op zoek naar originele invalshoeken.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: XXX Project 2015 - creatieve ideeen nodig

Berichtdoor Lolly1968 » za 13 december 2014, 20:09

Cyclus....die 10% en die 90% brengen me een beetje in verwarring.....alles nog eens goed doorgelezen hebbend kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het je wel en hoofdzakelijk om de seks gaat...wat overigens helemaal niet verkeerd is!
Je mag dan ook rustig eerlijk zijn...want het percentage wat seks betreft behoort vele malen hoger te zijn.....kijk,je kunt hier uit den treure over redeneren....maar..'Sex makes the world going around'. En dus ook het huwelijk/relatie tussen mensen....seks is dus onwijs belangrijk en als dat ingedut is door omstandigheden die we elkaar en onszelf....zelf aandoen!.......dan grijpen we vaak naar de verkeerde methode,door instant die seks weer goed te willen hebben.

Daarom zul je weer naar de basis moeten gaan,beiden ouder,geëvolueerd in het leven en de relatie,kindertjes erbij,veranderde meningen gedachten,verlangens,verwachtingen.........dus de 'creatieve ideeën'....waar jij om vraagt liggen aan de voorkant van het probleem........Vraag jezelf af.....waarom ben ik ook al weer met haar in zee gegaan?.....en nu jaren verder,allebei verandert,ouder geworden,gezin.......zou je nu weer met haar in zee gaan?...best een intrigerende gedachte toch?

Waarom stond je toen in vuur en vlam voor elkaar,dat je elkaar wel kon opvreten.....ja..verliefdheid.....dat is voorbij(?) en word vervangen door de tijd die je met elkaar doorbrengt,de liefde die je investeert in de relatie,de dingen die je dus samen bind,doet,verwacht......en daar drijft de seks op in een relatie die langer duurt....de waardering,respect en vertrouwdheid met elkaar. En dat is de balans die je eerst weer terug moet vinden.....als je 'druk,druk,druk' blijft in je leven,werk en relatie kun je dit niet compenseren door anders te communiceren of ideetjes om romantiek op te vijzelen.....terug naar de basis van je liefde voor je vrouw.....ook zegt men wel..'De juiste Prioriteiten stellen is Seks'
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten