Is Seks nu écht zó belangrijk?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

funhopper2015
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 maart 2015, 22:02

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor funhopper2015 » zo 29 maart 2015, 18:56

Ik kan me zoveel voorstellen bij de reactie van vir40. Mij overkomt hetzelfde. Door reuma en de bijbehorende medicatie heeft mijn lief geen zin noch behoefte mee aan seks, terwijl ik nog lang niet uitgeblust ben. Zo frustrerend. Ja seks wordt dan vanzelf steeds belangrijker.....
Gijs

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor volverlangen » zo 29 maart 2015, 19:57

Ik treed je hierin bij !
Door diabetes en overgewicht staat het seksgebeuren meer dan op een laag pitje !
Zie het nog niet zitten om nu al seksloos (of zogoed als) door het leven te gaan :o

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1801
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor Inya » zo 29 maart 2015, 23:20

Is het dan niet een idee om dat aan te geven bij je partner? Ik weet dat het veel makkelijker gezegd is dan gedaan, maar als seks je zoveel waard is kun je er misschien samen afspraken over maken...
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor volverlangen » ma 30 maart 2015, 9:02

Ik weet niet hoe het met de anderen hier zit, maar wij hebben er hier al veel over gepraat !
Eerst en vooral, mijn partner is van mening dat we het op dat gebied al zo een beetje gehad hebben, wij zijn geen 25 meer. (is zijn redenering). Als ik toenadering zoek is hij ofwel moe of het is al laat en moet vroeg opstaan morgen, of toch niet weer !!!! Dus voor mijn eigendunk is dat nu ook niet precies een boost. Is een paar weken geleden met zijn probleem bij de dokter geweest, die heeft hem pillen meegegeven die hij 1 à 2uur voor "de daad" moet nemen, dat moet een beetje helpen.
De eerste keer dat we het probeerden was het zalig, lang geleden dat hij het zolang uithield.
Maar ja, als ik niet uitdrukkelijk aangeef zouden we het vanavond eens proberen, dan neemt hij ze niet !
Zelfs al stuur ik een lief smsje vanuit mijn bed, ik wacht wel op je tot de voetbal klaar is, dan komt hij naar bed zonder iets te nemen en ja, dan is hij ...moe ! Ik weet ook wel dat je niet elke dag zo een pil moet nemen, maar doe in godsnaam toch een inspanning...

funhopper2015
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 maart 2015, 22:02

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor funhopper2015 » ma 30 maart 2015, 15:57

Ik begrijp Volverlangen helemaal. Bij mij is het echter zo dat ik me best kan voorstellen dat de voortdurende pijn van mijn partner en de medicatie, die kennelijk de hormonen op non actief stelt, haar niet direct stimuleert om seks te hebben. Geen zin en geen behoefte. Ze heeft zelfs voorgesteld, dat ik dan maar een nieuwe partner moest zoeken. Maar zo steek ik niet in elkaar. For better for worse, in health and in sickness. Zij heeft mij nodig en dan maar geen duo seks...... Ik heb tenslotte nog een alternatief, zij niet....... Bovendien speelt onze leeftijd (60+) net als bij Volverlangen ook een rol.
Maar terugkomend op het topic: ja, pas dan blijkt hoe belangrijk seks voor iemand kan zijn.......
Gijs

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor 230volt » ma 30 maart 2015, 16:04

Funhopper: 'respect'.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor volverlangen » ma 30 maart 2015, 16:19

Echt mooi funhopper hoe je ermee omgaat !
Pijn kan inderdaad een grote libidokiller zijn !
Nog veel sterkte !

funhopper2015
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 maart 2015, 22:02

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor funhopper2015 » ma 30 maart 2015, 16:36

Volverlangen: Wat zit de wereld er dan toch oneerlijk uit: jij wilt graag maar het gebeurt niet, ik wil ook graag en het gebeurt ook niet..... Soms wilde je dat er een andere match was....

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Is Seks nu écht zó belangrijk?

Berichtdoor volverlangen » ma 30 maart 2015, 17:30

Was het maar zo eenvoudig...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten