Masturbatie, verklaring multiple orgasmes door emoticon?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Masturbatie, verklaring multiple orgasmes door emoticon?

Berichtdoor janfreak » za 04 oktober 2014, 23:25

Ik plaats dit met de nodige terughoudendheid, maar mijn nieuwsgierigheid wint het zoals gewoonlijk. Als ik masturbeer dan lukt het me vrijwel nooit meteen twee keer achter elkaar klaar te komen. Maar mijn vriendin kan op Skype me door het zenden van een bepaald emootje wel 5 keer achter elkaar spontaan klaar laten komen. Weet iemand daar een verklaring voor? :D8
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: masturberen

Berichtdoor 230volt » za 04 oktober 2014, 23:34

Wat is dat voor emootje Janfreak? Ik wil er ook wel een toegezonden krijgen! :D5

Maar nu serieus: kennelijk maakt dat emootje i.c.m. jouw vriendin veel bij je los. Vijf keer is wel heel veel. Niet normaal voor een man! Ik zou zeggen: Geniet er van!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: masturberen

Berichtdoor janfreak » za 04 oktober 2014, 23:44

Wat is dat voor emootje Janfreak? Ik wil er ook wel een toegezonden krijgen! :D5

Maar nu serieus: kennelijk maakt dat emootje i.c.m. jouw vriendin veel bij je los. Vijf keer is wel heel veel. Niet normaal voor een man! Ik zou zeggen: Geniet er van!
Dat emootje kent shespot niet, staat er niet bij.

Dat doe ik dan ook wel, geloof me maar :D
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: masturberen

Berichtdoor konijn » zo 05 oktober 2014, 10:04

Dan wil ik een link naar het emootje :-)
Ben wel benieuwd.

Geniet er van, zou ik zeggen.
Maar persoonlijk wil ik helemaal niet 5 keer achter elkaar klaar komen

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: masturberen

Berichtdoor 230volt » zo 05 oktober 2014, 11:45

N.a.v. de opmerking van Konijn, dat hij niet 5 keer achter elkaar wil klaarkomen, vraag ik mij af, Janfreak, hoe dat bij jou gaat.
Is dat net als bij een vrouw dat je na een orgasme gewoon door masturbeert waarna na enige tijd het volgende orgasme zich aandient, of neem je na het eerste orgasme even pauze om je opnieuw op te warmen en vervolgens naar het volgende orgasme toe te werken?

@Konijn: waarom zou je niet 5 keer achter elkaar willen klaarkomen? Ik ken het fenomeen niet, maar zou het in ieder geval wel eens willen meemaken. Wanneer ik denk aan de meervoudige orgasmes van mijn vrouw valt me op dat het tweede en derde etc. orgasme vaak intenser zijn dan het eerste.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: masturberen

Berichtdoor janfreak » zo 05 oktober 2014, 12:30

Is dat net als bij een vrouw dat je na een orgasme gewoon door masturbeert waarna na enige tijd het volgende orgasme zich aandient, of neem je na het eerste orgasme even pauze om je opnieuw op te warmen en vervolgens naar het volgende orgasme toe te werken?
Sterker nog, ik masturbeer dan helemaal zelf niet. Terwijl ze mij dat emootje blijft sturen en dat doet ze mag ik wel zeggen heel geraffineerd, begin ik kriebels te voelen die alsmaar sterker worden en dan kom ik ineens klaar. Zodra ze daarna weer zo'n emootje stuurt begint het hele proces van voren af aan. De eerste keer was ik daar dan ook niet op voorbereid, met gevolg dat de hele lading in mijn broek kwam, maar nu is ze zo aardig om eerst te vragen of ik wel een regenjasje bij de hand heb. Hetgeen mij echter het meest verbaasd is dat mijn lichaam blijkbaar in staat is binnen korte tijd steeds weer zo'n lading zaad aan te maken.
En wat Konijn betreft, ik denk wanneer hij op zoiets net als ik zou reageren hij zelfs na de vijfde keer zou roepen, More, give me more. Ook bij mij zijn de volgende ejaculaties veel heftiger, ook zo'n fenomeen want als ik zelf een tweede orgasme weet te bereiken is dat meestal een flauw aftreksel van het eerste.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: masturberen

Berichtdoor 230volt » zo 05 oktober 2014, 12:40

Bijzonder Janfreak! Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat emootje! En als ik me niet vergis, je bent toch al een man op leeftijd? Dat dit bij jou nog zo werkt! Geweldig!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: masturberen

Berichtdoor Noortje » zo 05 oktober 2014, 12:52

Toch niet die pizza(punt) of vallende kokosnoot, toch?

Alles aan je verhaal verbaasd me eigenlijk. Bijzonder dat het zo werkt, geniet er maar van.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: masturberen

Berichtdoor janfreak » zo 05 oktober 2014, 15:44

Bijzonder Janfreak! Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat emootje! En als ik me niet vergis, je bent toch al een man op leeftijd? Dat dit bij jou nog zo werkt! Geweldig!
Klopt, ik ben 81, maar blijkbaar zegt dat niks. Zullen wel oerdriften zijn. :)
Dat emootje hebben ze niet in de verzameling van Shespot, misschien maar goed ook. :)
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: masturberen

Berichtdoor droomvlinder » di 07 oktober 2014, 8:50

Vraagje : wat is een emootje?

Je boft Janfreak!
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: masturberen

Berichtdoor janfreak » di 07 oktober 2014, 11:00

Vraagje : wat is een emootje?

Je boft Janfreak!
Ja, alleen heeft ze tegenwoordig een vriend en ik heb zo het vermoeden dat die er niet blij mee is want ze komt nog maar zelden online.

Dit zijn emootjes, tenminste ik noem ze zo, anderen noemen het wel smiley's
:) :D8 :mrgreen: =):
Glimlach, morgen is het erger!

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Re: Masturbatie, verklaring multiple orgasmes door emoticon?

Berichtdoor pure » ma 26 januari 2015, 20:53

En daar moeten we serieus op ingaan?

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Masturbatie, verklaring multiple orgasmes door emoticon?

Berichtdoor Nelly » di 27 januari 2015, 0:21

Nou - dat wil ik je inderdaad wel graag zien doen Pure ;-) *verheugt zich op de mogelijke resultaten*.

Mijn gedachte is dat een orgasme bij Jan-freak blijkbaar een geconditioneerde (Pavlov) reflex is.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Masturbatie, verklaring multiple orgasmes door emoticon?

Berichtdoor janfreak » di 27 januari 2015, 0:30

Mijn gedachte is dat een orgasme bij Jan-freak blijkbaar een geconditioneerde (Pavlov) reflex is.
Denk ik ook, zal wel een of andere associatie bij me teweeg brengen.
Glimlach, morgen is het erger!

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Re: Masturbatie, verklaring multiple orgasmes door emoticon?

Berichtdoor pure » do 29 januari 2015, 23:13

Nou - dat wil ik je inderdaad wel graag zien doen Pure ;-) *verheugt zich op de mogelijke resultaten*.

Mijn gedachte is dat een orgasme bij Jan-freak blijkbaar een geconditioneerde (Pavlov) reflex is.
Nou Nelly, bij deze:

Een man van 81 die 5 keer achter elkaar klaar kan komen?
Dat kan zelfs een jongen van 20 slechts met heel veel moeite.
En dat alles door het zien van een ....smiley? :shock:

Sorry dat ik dat niet geloof. Ik zal wel een afwijking hebben!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 57 gasten