Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Peter50 » zo 21 september 2014, 12:06

Zomaar een vraag waar ik, als naturist, nieuwsgierig naar ben. Deel je ervaringen met ons.
Wanneer? Hoe oud was je? Wat had je met haar? Wat dacht je toen? Hoe voelde je je?
(Als je de tweede (of derde) keer belangrijker vindt dan de eerste, mag dat natuurlijk ook.)
  Echte liefde is niet blind.

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor de_onbekende » zo 21 september 2014, 13:15

Bedoel je dan als naturist 'tieten' op een erotische of niet-erotische manier?

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Spelfje » zo 21 september 2014, 13:21

Ik begrijp 'm ook niet helemaal.
Is dit voor mannen bedoeld? Ik gok van wel want als wij vrouwen die vraag zouden krijgen stond er vást Borsten ipv Tieten. :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Peter50 » zo 21 september 2014, 15:56

Jezus! Is dat nou zo moeilijk? “Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?” Welk woord begrijp je niet!?

Ik ben daar nieuwsgierig naar omdat ik als naturist die ervaring niet heb!
Is dat onduidelijk? Hoe zou je mijn vragen anders kunnen opvatten, dan?

@de_onbekende,
Je vraagt hoe ik het bedoel. Ik vraag naar hoe JIJ het bedoelt. Ik vraag toch naar jouw ervaringen? Ik vraag niet naar mijn eigen ervaringen.

@spelfje,
Ik zat nog te aarzelen of ik er bij zou schrijven dat het een mannenonderwerp is, maar dat leek me vanzelfsprekend. Toch, als je als vrouw hierover interessante ervaringen hebt gehad, dan lees ik dat ook graag.
  Echte liefde is niet blind.

Lariks
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 02 maart 2012, 1:49

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Lariks » zo 21 september 2014, 17:05

Zussen en moeder, vanaf dat ik me kan herinneren (moeder) of vanaf dat ze tieten hadden (zussen). Deed me niet zoveel.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Peter50 » zo 21 september 2014, 20:28

@Lariks,
Dank je voor je reactie.

Wie volgt?
  Echte liefde is niet blind.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Laars » zo 21 september 2014, 20:37

Ik niet :D1
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Noortje » zo 21 september 2014, 21:13

Mijn eerste borsten die ik zag waren die van mijn moeder. Ik kan het me niet meer herinneren, maar ze gaf borstvoeding en zal vast eens gespiekt hebben. Weet wel zeker dat ik blij was dat ik die heerlijke voeding tot me mocht nemen, dus mijn gevoel was vast positief.

Ik vraag me eigenlijk af waarom je daar een tamelijk grof woord voor gebruikt. Zeker op een vrouwvriendelijke site.

En: waarom vertel je zelf niet even wanneer je voor het eerst borsten zag en wat je ervan vond.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor deco » ma 22 september 2014, 6:51

Geen idee hoe oud ik was want we gingen altijd op reis naar de Cote d' Azur en daar liepen/lopen de vrouwen in mono-kini.......dus zag ik borsten....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
elhv
Berichten: 59
Lid geworden op: za 12 april 2014, 12:26

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor elhv » ma 22 september 2014, 22:22

Peter,

Ik zag je vraag gisteren al staan en toen riep je manier van vragen bij mij al grote weerstand op. Ik heb het toen genegeerd. Nu toch even een reactie.

Ik voel plaatsvervangende schaamte, als man, als naturist.

Voor mij komt je vraag volledig uit de lucht vallen. Ik mis voldoende achtergrond informatie en je woordkeus op een openbaar forum zou niet de mijne zijn.

Ik ga dus ook geen antwoord op de vraag geven.


Toch evengoed met vriendelijke groeten,

elHV

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor runningslim » di 23 september 2014, 9:19

Peter,

Ik zag je vraag gisteren al staan en toen riep je manier van vragen bij mij al grote weerstand op. Ik heb het toen genegeerd. Nu toch even een reactie.

Ik voel plaatsvervangende schaamte, als man, als naturist.

Voor mij komt je vraag volledig uit de lucht vallen. Ik mis voldoende achtergrond informatie en je woordkeus op een openbaar forum zou niet de mijne zijn.

Ik ga dus ook geen antwoord op de vraag geven.


Toch evengoed met vriendelijke groeten,

elHV

Als ik even mag aansluiten...

Vroeger speelde ik een keer op de man.
Blijkbaar deed ik dat hier opnieuw.
Dit bericht is aangepast.
Damned, op de man spelen...
Op de vrouw, daar zou ik mee kunnen leven.

RS, last bezinningsperiode in...
edit op vraag mod.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Peter50 » di 23 september 2014, 13:56

runningslim maakte op een grappige manier een opmerking over mijn manier van vragen. Ik ben het niet met de moderator eens dat dit kwetsend of op de man spelen is.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Peter50 » di 23 september 2014, 14:00

Ik begrijp de consternatie totaal niet. Jullie zouden eens bij jezelf te rade moeten gaan, waarom je alles zo in het negatieve trekt. Ik heb een leuk onderwerp bedacht en dan krijg je dit! Er is veel negativiteit op dit forum en deze reacties vind ik niet leuk. Als ik het vanwege de heersende cultuur op shespot voor gezien zou houden, dan zou ik daarin niet de eerste zijn. Denk daar eens aan. Als het onderwerp je niet aanstaat, houd je er dan liever buiten.

Ik heb zitten aarzelen tussen de woorden borsten en tieten. Ik heb gekozen voor tieten vanwege de seksuele lading die dat woord heeft. Als je tieten “een tamelijk grof woord” vindt, dan ben je wel heel erg fijngevoelig; zelfs Kinderen voor Kinderen zingen over tieten.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoe het leven als niet-naturist is. elHV, welke achtergrondinformatie zou je daar nog bij willen hebben? Jouw schaamte als naturist vind ik totaal misplaatst. Jouw schaamte als man begrijp ik niet.
Er zijn pas twee reacties binnen (Lariks en deco, bedankt), van de rest is het meeste hopeloos off-topic. Die twee reacties duiden er op dat het verschil tussen een leven als naturist en als niet-naturist minder groot is dan je zou denken. Ik ben benieuwd naar volgende reacties.
  Echte liefde is niet blind.

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Janus » di 23 september 2014, 14:43

Ik neem maar aan dat je 'borsten' bedoelde, en ongeveer een reactie wenst zoals ik nu geef:
Ik geloof dat ik in mijn kindertijd mijn moeders borsten wel eens zag, zussen heb ik niet, het deed me weinig, ik herinner me er ook weinig tot niets van. Het zal zijn rond mijn 19e in een kamp van een studentenvereniging dat meisjes en jongens door elkaar sliepen, zonder dat er verder veel gebeurde, maar ik zag daar een meisje haar t-shirt uittrekken en haar pyjama aan. Aan de ene kant 'wauw', aan de andere kant 'en dat is alles ?'. Daarna nog eens toen ik bij iemand op een kamer sliep en zij zich 's ochtends aankleedde, soortgelijke reactie. Bij mijn eerste vriendinnetje, pas jaren later, bleef het de eerste keer niet bij zien en volgde meteen een heerlijke nacht; dat was geweldig. Vind het nog steeds het mooiste van een vrouwenlichaam, zowel om te zien als te voelen.
Op plaatjes intrigeren ze me al van vrij jongs af aan, en vanaf dat ik 14 15 was konden ze me erg opwinden. Zag ze op die manier voor het eerst in de sextant en in wat voorlichtingsboekjes.
Zoiets ?
Laatst gewijzigd door Janus op di 23 september 2014, 15:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Vaudeville » di 23 september 2014, 14:47

In De Lach.., een quasi sex boekje uit de jaren 70. Hoe het voelde? Nieuw.., prikkelend.. en dat gevoel is nog steeds gebleven! :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten