Moeite met fantaseren

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lachinia
Berichten: 12
Lid geworden op: di 02 september 2014, 19:31

Re: Moeite met fantaseren

Berichtdoor Lachinia » vr 12 september 2014, 0:28

Gelukkig kunnen mijn vriend en ik heel goed praten en onze grenzen aangeven, en hij weet dat ik bepaalde grenzen heb die ik niet wil overschrijden en dat respecteert hij ook.
Ik weet niet of alle mannen of veel mannen de knop zo snel om kunnen zetten, maar mijn vriend kan van t ene op het andere moment bloedgeil worden..
Ik weet van mezelf dat ik dat niet heb, en dus wil ik daar meer moeite voor doen.
Voor hem, voor mij, maar vooral voor ons..

Hij probeert aan zijn kant weer om attenter te worden en meer genegenheid te geven zonder dat er iets aan vast hangt. Maar dat is lastig voor hem omdat hij daar ook niet mee opgegroeid is.
Bij ons thuis werd altijd geknuffeld en gaven we een kus als we binnen kwamen of weg gingen.. Zo was dat bij hem niet, geen klef gedoe zoals hij t noemt..
Dus we hebben allebei dingen te leren en dat weten we ook van elkaar..

Maar het blijft moeilijk te combineren met zijn wisselen de diensten en mijn normale dagejkse leven.
Ik denk dat als hij een baan van 9 tot 5 had gehad, het er allemaal heel anders uit zou zien, maar dat is nou eenmaal niet zo, en zal ook nooit zo worden, want bijvoorbeeld een kantoorbaan zou hem gillend gek maken!

Uiteindelijk moeten we allemaal doen wat we kunnen. En zolang je erover kan praten kan alles goed komen! Maar het kost inderdaad tijd


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten