>> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor de_onbekende » vr 28 november 2014, 18:17

Ik ben het helemaal eens met Snoozie. Ik vind dit voornemen van haar al een hele goede eerste stap. Zolang het geen zoethoudertje is tenminste, om niet meer naar therapie te hoeven.

Is het anders misschien een idee om twee keer per week in te plannen? Als jullie dan op hetzelfde percentage gemist weten te komen als nu heb je alsnog je doel bereikt :)

Gebruikersavatar
Mrs_Hera
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:19
Locatie: België

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor Mrs_Hera » vr 28 november 2014, 23:17

Zij heeft dan voorgesteld om agendaseks in te plannen: elke week zelfs, toe maar. Omdat ikzelf erg goed besef dat wekelijks voor haar niet vol te houden is, ...
Ik snap dit wel. We hebben het zelf ook geprobeerd, hadden geen vaste dag maar bedoeling was om het 1 keer per week te doen. Hij trok het ook niet meer, en ik stemde toe om hem te plezieren (dus niet omdat ik het echt wou). 1 keer per week was echt veel te hoog gegrepen. Hij moest altijd het initiatief nemen en ik moest echt mijn best doen om geen uitvluchten te zoeken... Hoewel ik zelf ook wel aangaf dat 1 keer per week wenselijk was, was dat gewoon niet realistisch voor iemand die de noodzaak van seks niet in zag.

Het is pas wanneer ik de klik gemaakt heb dat ook ik mee verantwoordelijk was dat ik zelf initiatief begon te nemen en zelf ook naar seks begon te verlangen dat het gekeerd is.

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor runningslim » ma 01 december 2014, 10:29

Zij heeft dan voorgesteld om agendaseks in te plannen: elke week zelfs, toe maar. Omdat ikzelf erg goed besef dat wekelijks voor haar niet vol te houden is, ...
Ik snap dit wel. We hebben het zelf ook geprobeerd, hadden geen vaste dag maar bedoeling was om het 1 keer per week te doen. Hij trok het ook niet meer, en ik stemde toe om hem te plezieren (dus niet omdat ik het echt wou). 1 keer per week was echt veel te hoog gegrepen. Hij moest altijd het initiatief nemen en ik moest echt mijn best doen om geen uitvluchten te zoeken... Hoewel ik zelf ook wel aangaf dat 1 keer per week wenselijk was, was dat gewoon niet realistisch voor iemand die de noodzaak van seks niet in zag.

Het is pas wanneer ik de klik gemaakt heb dat ook ik mee verantwoordelijk was dat ik zelf initiatief begon te nemen en zelf ook naar seks begon te verlangen dat het gekeerd is.
Dit is wat ik bedoel.

@Snoozie en De_Onbekende:

Mijn echtgenote zegt onomwonden dat seks voor haar helemaal niet hoeft. Daarmee bedoelt ze: niet jaarlijks, niet maandelijks, niet wekelijks... Ze begrijpt dat zoiets voor mij heel erg moeilijk ligt, dat ik me er ook niet langer bij zomaar bij neerleg. Ik wil een duurzame(re) oplossing, samen met haar. Als we er nu wekelijks aan zouden beginnen, denk ik gewoon dat het plan na vijf of zes weken ophoudt te bestaan. Daarom hebben we op mijn voorstel mààr samen beslist om voor tweewekelijks te gaan.

Hoewel jullie er geen zak (hèhè) mee te maken hebben, meld ik jullie toch met blijdschap dat we afgelopen vrijdag fijn gesekst hebben. Het blijf hier immers een erotisch forum en heel af en toe ben ik opener dan mijn eigen schaduw. Dat laatste is niet erg moeilijk want mijn schaduw, da's pas een gesloten heerschap!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor runningslim » ma 01 december 2014, 10:32


...

Is het anders misschien een idee om twee keer per week in te plannen? Als jullie dan op hetzelfde percentage gemist weten te komen als nu heb je alsnog je doel bereikt :)

Ik overleg met mijn vrouw.

Ik stel voor om zes keren per week in te plannen om in de onderhandelingen te kunnen landen op vier. Volgens jouw berekeningen overschrijd ik mijn doel dan met 100%?

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor de_onbekende » ma 01 december 2014, 11:42

Haha geef eerlijk toe, dat zou je niet eens meer aan kunnen! :p

Deze situatie lijkt me enorm moeilijk om mee om te gaan en ik vind het heel interessant om te lezen hoe jullie dat doen. En ja, ik vind het ook gewoon leuk om te horen dat het er vrijdag toch nog van is gekomen :)

Ik lees her en der wel dat je vrouw verder wel helemaal je maatje is. Uit zich dat ook op andere lichamelijke manieren dan seks? Knuffelt en zoent ze je wel graag? Of moet ik jullie relatie meer als een verstandshuwelijk zien? Inclusief gedeelde wereldbeeld? :)

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor runningslim » ma 01 december 2014, 12:54

Haha geef eerlijk toe, dat zou je niet eens meer aan kunnen! :p

...

Héla!

Voor jezelf spreken, makker. Ik geef niks toe. De proof of the pudding is in the eating! Dan zal ik je achteraf wel vertellen wat er al dan niet lukte.

Wij knuffelen en zoenen. Ik sla op haar achterste en knijp erin, begin er al 's morgensvroeg mee (aan het eind van de dag heeft ze het altijd verdiend, hoor).

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor de_onbekende » ma 08 december 2014, 11:10

En runningslim, heb je een lekker weekend gehad? :)

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor runningslim » di 09 december 2014, 15:23

Over het algemeen vind ik de weekends altijd lekker, hoor.

Maar ik neem aan dat je refereert aan 'het seksweekendje'? Dat was ook zeer lekker en zeer aangenaam gezien het fijne neukpartijtje.

Yes, she can!



RS, blij verrast met de interesse

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor de_onbekende » wo 10 december 2014, 15:39

Bijzonder leuk om te horen dat het tot nu toe zo succesvol verloopt. Ik zal er geen running joke van maken runningslim, maar ik wens je de komende weken/maanden/jaren nog veel lekkere weekendjes :)

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor runningslim » wo 10 december 2014, 16:02

Dank je wel!
... Ik zal er geen running joke van maken runningslim, ...

Ach, als het maar 'runt' allemaal...
Als je er een goede grap over kunt maken, al dan niet runnend, moet je het zeker niet laten liggen.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor Peter50 » vr 19 december 2014, 22:28

@Mrs_Hera, @Lolly1968,
Wat een fantastische bijdragen! Mrs_Hera, heel liefdevol zoals je je eigen ervaringen beschrijft. Lolly1968, je schrijft met kennis van zaken. Jullie zijn heel begripvol en vooral informatief. En voegen daarmee echt iets toe aan de discussie.
… en zoals we allemaal weten ligt dit bij vrouwen weer anders als bij mannen.
Nou, dat weten de meesten hier niet hoor.
Wel goed van je vrouw om 'verplicht' seks af te spreken, …
… word seks/intimiteit juist geestelijk steeds belangrijker naarmate we ouder worden …
… vooral bij mannen.
Geweldig dat je deze dingen schrijft. Tegelijkertijd ben ik boos en gefrustreerd dat je hier zowat gelyncht wordt, als je als man deze opmerkingen maakt.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor Lolly1968 » zo 21 december 2014, 21:36

@Peter50

Nou peter,waar het mij vooral omgaat is dat ik het vaak zo triest vind ook hier te lezen dat er zoveel relaties onder druk staan doordat die belangrijke seks niet meer goed loopt. En daarom heb ik in dit Topic idd een paar keer behoorlijk uitgebreid gereageerd. Het is vaak zo onnodig en er ligt veel aan het niet open communiceren en het niet in elkaars situatie kunnen verplaatsen van de 'kemphanen' en dat is zo jammer.

Het zou niet moeten/mogen uitmaken of ik het zeg of een man,maar ik begrijp je laatste opmerking wel. Vergeet echter niet dat ook de Dames hier gefrustreerd kunnen raken van hun niet lekker functionerend seksleven,da's heus niet alleen bij de mannen hoor. In wezen verlangen we allemaal naar die 'arm' om ons heen,en die arm is ook seks maar soms ook alleen geborgenheid.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Mrs_Hera
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:19
Locatie: België

Re: >> Tijd voor verandering! - Ik ben het probleem

Berichtdoor Mrs_Hera » di 23 december 2014, 15:41

@Runningslim: Super voor jou dat het goed loopt! En ook een dikke chapeau voor je vrouw, is niet altijd even makkelijk...

@Peter50: Bedankt voor het complimentje, dat is leuk te horen. Soms vraag ik mij af wat ik hier zit te doen en of ik al dan niet zou bedragen of niet. Dan is het fijn te horen dat iemand die bijdrage apprecieert


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten