[Pijpen]

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[Pijpen]

Berichtdoor Archivaris » zo 06 juli 2014, 19:18

-------------------------------------------------------
- Vraag:
Ik zou graag tips willen om zijn penis helemaal in mijn mond te krijgen, ‘deap throat’ als het ware.


Dat je mond en hals een beetje op een lijn moeten liggen is duidelijk. Z'n pik moet goed nat zijn van het speeksel. Dan achterop je tong leggen, je tong een beetje uitsteken en zachtjes dieper inbrengen. Niet tegen je gehemelte maar tegen je tong aan houden. Kokhalzen is lastig, slikken of zuchten helpt. Maar vooral niet te ambitieus willen zijn. Regelmatig en relaxt spelen en dan opeens: hoepla.


-------------------------------------------------------
- Vraag:
Ik durf mijn vriend niet pijpen


“Nog niet zo lang geleden was pijpen voor mij ook nog een duister gegeven maar langzaam gaat het best... Neem vooral je tijd, voel hem eerst, ga eerst op ontdekking. Weet je... hij zal je niet bijten.
Probeer een moment af te wachten dat je er opgewonden genoeg voor bent en doe het zeker niet met tegenzin, het moet leuk blijven... voor beiden.”

“Als je echt nog faalangst hebt om het meteen goed te doen, dan kun je heel eenvoudig beginnen. Hou het bij de eerste keer alleen bij likken. Over de lengte, en rond zijn eikel. Echter VOORAL rond zijn "toompje". Dat is het meest gevoelige plekje van zijn penis, met de meeste zenuwen, en bevindt zich, vanuit de vrouw gezien, aan de voorkant, precies in het midden, op het punt waar de voorhuid aan de eikel vastzit.
Ga hiervoor met je tong van de top van zijn eikel, via "eikelspleet" naar beneden. Precies daar draai je rondjes met je tong.
Het is het hetzelfde principe als bij je klitje, waarbij je van onderen af, via het midden naar boven gaat. Eigenlijk is dit toompje een zeer versimpelde versie van jullie klitje....helaas met niet zoveel zenuwen als jullie *snif* en ook niet groter/harder wordend.
Daarnaast kun je bij je eerst pijp-sessie nog je mond om zijn eikel doen, en tegelijkertijd met je hand aan zijn penis trekken. Hierbij mag je gerust af en toe wat zuigen.
Pas in latere sessies, als hij het echt geil gaat vinden, kun je volledig je gang gaan met (niet al te hard) zuigen. Maar als je al zover bent, dan is het ook makkelijker om het precies te vragen wat hij het lekkerst vindt.”

“… geen dingen doen die jij niet wil alleen omdat hij dat wel graag wil.
ten tweede een erg simpel antwoord om je vraag 'hoe moet ik pijpen' is 'met plezier en passie'. Doe wat je zelf wil doen en aan zijn reactie zul je vanzelf merken wat hij wel en niet lekker vindt.
ten derde dat plekje aan de onderkant van de eikel waar de voorhuid vast zit, wordt het toompje genoemd (don't ask me why) en dat is inderdaad, bij de meeste mannen, het gevoeligste plekje van de eikel.”

“Als je hem niet helemaal in je mond kunt/wilt nemen, kun je het volgende doen:
- lik aan de eikel met je tong, lange halen, korte likjes, brede natte tong of juist hard en puntig, wissel dit af
- knabbel aan de eikel, de staaf en de ballen met je lippen (de meeste mannen hebben liever geen tanden geknabbel aan hun penis)
- speel met je tong met het gevoelige plekje bij de voorhuid
- zuig zacht en nat op dat gevoelige plekje (erg lekker overdwars - dwarsfluit hihi)
- lik, knabbel en zuig over het hele gebied (ook de ballen)
Luister goed naar je vriend, naar zijn ademhaling of geluidjes, dan hoor je aan hem wat hij lekker vindt.
Als je bovenstaand enige tijd hebt gedaan kun je je handen insmeren met glijmiddel en die om zijn penis leggen terwijl je je lippen op de eikel legt.
- beweeg nu je handen tegelijkertijd op en neer en zuig je lippen om zijn eikel
(je kunt je tanden gesloten houden of een klein beetje open, zover dat je geen kokhals neiging krijgt)
- blijf je handen bewegen en je lippen ook
Als je niet wilt dat hij in je mond klaar komt kun je aan hem vragen je te waarschuwen.
Met je handen om zijn penis voel je (vaak) bij het klaarkomen de penis kloppen/krampen en kun je dan je lippen weghalen.
Als je dit zo doet zul je merken dat het heel leuk is om de opwinding van je vriend te kunnen sturen en misschien krijg je al spelende op den duur vanzelf de behoefte om zijn eikel en penis verder in je mond te nemen, maar zo niet dan is bovenstaande voor een man ook erg opwindend.”


-------------------------------------------------------
- Vraag:
Ik kom niet klaar bij het pijpen


“Het moraal van het verhaal is,dat je "te" graag wilt het waarschijnlijk dubbel zo moeilijk wordt om er echt van te genieten en werp je dus blokkades op.Wees dus gewoon duidelijk over wat en hoe je het lekker vind en dat pijpsgewijs klaarkomen niet het belangrijkste is. Het gevoel van hete lippen om je mannelijkheid op zich is al behoorlijk lekker. Je zult merken dat jullie er beiden meer van gaan genieten en ontspannender worden.”


-------------------------------------------------------
- Vraag:
Nu vind mijn schatje het o.a. heerlijk wanneer ik hem pijp. Ik wil hem dan ook graag verwennen tot het einde, echter ik krijg hier al snel kaakpijn van. Hoe kan ik dit voorkomen?


“Wanneer ik mijn vriend pijp dan heb ik ook wel vaak voor dat mijn kaakspieren wat pijn beginnen te doen, mijn oplossing is dat ik even stop en hem gewoon aftrek met mijn hand terwijl mijn kaakspieren tot rust kunnen komen en ondertussen onderbreek je het spel niet echt.”

“Ik had er ook altijd last van, maar inderdaad, zo ontspannen mogelijk zijn, afwisselen met diep pijpen en bijvoorbeeld alleen z'n eikel in je mond nemen, likken, z'n ballen verwennen, er is zoveel meer wat je kunt doen dan alleen 'op en neer'.”

.

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten