Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

oscar
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 1:02
Locatie: Utrechtse regio

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor oscar » di 19 augustus 2014, 17:46

Kijk eens op http://www.datingwebsites.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier kun je zien dat veruit de meeste datingwebsites gerund wordt door oplichters en flessentrekkers.

Je maakt een profiel, en direct krijg je een aantal geile mails. Nep natuurlijk. Dan kun je credits kopen en terugmailen. Ja, en je krijgt bij nacht en ontij steeds antwoord. Gek is wel dat de meerdere dames (daar ging het mij om) dezelfde taalfouten maken, dezelfde woorde gebruiken, en dat ze altijd wakker zijn. En dat ze ophouden als de credits op zijn. Klopt dus niet. Dat was snel duidelijk. Je kunt ook de foto's googelen: je ziet dan dat die foto's op heel veel sites terug te vinden zijn. De "dames" worden boos als je hun bestaan betwijfelt, ze gaan op zwart of ze doen verongelijkt. Veel van deze websites zijn eigendom van een en hetzelfde bedrijf. Het is heel vaak pure oplichting. Ik heb er zelf wat tientjes tegenaan gegooid om te onderzoeken wat er aan de hand is. Conclusie: het is bar en boos.Wegblijven dus.

Zijn er dan helemaal geen betrouwbare datingsites waar seks ook een rol mag spelen? Ik denk het wel, maar ik geloof niet dat je als man terecht kunt op sites die dames verkopen voor alleen seks, afgezien van toevalstreffers. Als het te mooi lijkt, dan is het waarschijnlijk ook niet waar. Sites met een iets serieuzere ondergrond zijn er wel, kijk op http://www.datingwebsites,nl" onclick="window.open(this.href);return false; en oordeel zelf.

Seks is overigens te mooi om als 'commodity' op internet te kopen!

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 20 augustus 2014, 5:27

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Phoenix » wo 20 augustus 2014, 6:46

Net nieuw hier en meteen even een reactie met mijn ervaring!
Ik heb begin dit jaar een paar maanden op http://www.ondeugend-daten.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gestaan en mijn ervaringen zijn alleen maar positief! Oké, het is een beetje een platte site met expliciete profielen en foto's (wat ik vooral erg vermakelijk vond) maar ik ben geen fakers tegen gekomen. Als je goed zoekt staan er zelfs genoeg interessante mensen tussen. Ik heb met behoorlijk wat mannen en een paar stellen gemaild en drie dates gehad, die erg leuk waren! Bij mannen heb ik ook naar hun ervaringen met de datingsite gevraagd en die gaven wel aan veel oppervlakkige reacties te ontvangen (en één had een vermoeden dat er een paar van fakers afkomstig waren) maar dat er wel degelijk oprechte vrouwen tussen zaten. Goed tussen de regels doorlezen, verkennend mailen, behoeftes afstemmen en op een neutrale plaats afspreken waren voor mij wel voorwaarden voor een date!
Set your life on fire. Seek those who fan your flames.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Vaudeville » do 21 augustus 2014, 11:58

Mjah, maar ook daar moet je betalen als je een reactie wilt geven. Eigenlijk overal dus..
Tijd voor she om toch dat gat te vullen mss? (hoeft niet kosteloos natuurlijk..)

Spinnetje
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 12 april 2006, 16:05

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Spinnetje » vr 22 augustus 2014, 12:11

http://www.shespot.nl" onclick="window.open(this.href);return false; werkt altijd prima....
Het is wel een beetje moeilijker sinds de chatbox weg ik (snik) maar met een beetje creativiteit moet het lukken.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Vaudeville » vr 22 augustus 2014, 15:54

Pb'tje is snel geschreven..
Toch jammer dat de chat weg is. Op Eropodium ook al..

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor 230volt » vr 22 augustus 2014, 15:58

Onderstaande bericht zojuist gekopieerd van Eropodium:

Eropodium nieuws
Chat functie geheel vernieuwd

dinsdag 19 augustus 2014
Nadat we eerst de website in een geheel nieuw jasje hebben gestoken, wordt er intussen hard gewerkt om de verschillende onderdelen steeds beter te maken. Vandaag is de ‘chat’ functie helemaal vernieuwd.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor jenda65 » za 23 augustus 2014, 16:24

Heb wel goede ervaring met Adult Match... ben daar geen fakers tegen gekomen en fijn contact aan over gehouden.
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Bear
Berichten: 11
Lid geworden op: do 21 augustus 2014, 18:58
Locatie: Drenthe

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Bear » zo 24 augustus 2014, 20:09

Volgens mij kun je aardig goed terecht op de hoger aangeschreven/populairste datingwebsites. Ondeugend daten en Adultmatch bijvoorbeeld.

Als vrouw heb je het daar wel makkelijk, genoeg keuze. (of juist moeilijk vanwege te veel keuze ;) )

Voor mannen is het een stuk lastiger: Te weinig vrouwen, en veelal stelletjes.

Purryann
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 19:20

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Purryann » zo 19 oktober 2014, 19:45

Mijn ervaringen met datingsites zijn zo uiteenlopend geweest dat ik het eigenlijk wilde opgeven daar. Je chat zolang met een vreemde, het klikt en dan plotseling laat hij :twisted: van zich zien. Wat op zicht niet slecht hoeft te zijn, maar dan binnen bepaalde grenzen.

Ik zie hier wat leuke suggesties, en ook sites waar ik nog niet bekend mee ben.
Ik zoek geen stelletjes, maar gewoon een gezellige heer om mee te stoeien. Discretie is natuurlijk van belang.

Krijg ik ook wat suggesties?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Vaudeville » wo 22 oktober 2014, 16:49

Veel nepprofielen van vrouwen die je aan de lijn houden om om maar credits te blijven kopen.
She kan dat gat mss wel vullen? :) (wat natuurlijk niet gratis hoeft..)

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Noortje » wo 22 oktober 2014, 17:06

Veel nepprofielen van vrouwen die je aan de lijn houden om om maar credits te blijven kopen.
She kan dat gat mss wel vullen? :) (wat natuurlijk niet gratis hoeft..)
She is geen datingsite en op het forum horen oproepjes dan ook niet thuis. Hoogst irritant zijn dan ook de pb's van mannen die denken dat ze hier wel even kunnen scoren. En nee, ik ben niet naïef, weet dat er achter de schermen vanalles gaande is. En daar mag het lekker blijven wat mij betreft. :mrgreen:

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor deco » wo 22 oktober 2014, 19:18

Veel nepprofielen van vrouwen die je aan de lijn houden om om maar credits te blijven kopen.
She kan dat gat mss wel vullen? :) (wat natuurlijk niet gratis hoeft..)
She is geen datingsite en op het forum horen oproepjes dan ook niet thuis. Hoogst irritant zijn dan ook de pb's van mannen die denken dat ze hier wel even kunnen scoren. En nee, ik ben niet naïef, weet dat er achter de schermen vanalles gaande is. En daar mag het lekker blijven wat mij betreft. :mrgreen:

achter de schermen en zonder pb's wordt wel heel moeilijk hoor lieverd :mrgreen:
maar snap je punt :D8
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Vaudeville » wo 22 oktober 2014, 20:12

Stel dat she de mogelijkheid wèl zot bieden, zou dat kunnen leiden tot minder ongewenste mails naar andere forumleden? Is wel een andere discussie maar ok..

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Venus » wo 22 oktober 2014, 22:13

Die ongewenste PB's reageer je toch gewoon niet op?

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Paniscus » wo 22 oktober 2014, 22:32

Ja dat gebeurd best veel geen reaktie op pb
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 14 gasten