Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

o_meis
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 07 februari 2014, 21:24

Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor o_meis » vr 07 februari 2014, 21:34

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar ervaringen met sites waar je mannen kunt ontmoeten voor een intieme date, of een koppel (M/V).

Heeft iemand ervaring?
Wat zijn fijne sites?
Kun je er ook zonder foto op?
Hoe hou je het veilig?

Kroegtijgeren is niet mijn ding, maar heb wel zo mijn behoeftes :wink:

Alle tips en ervaringen welkom!

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor bestwomanlover » vr 07 februari 2014, 23:17

secondlove en ook diverse sex dating sites, zeker voor vrouwen genoeg te vinden. Er staan immers veel meer mannen dan vrouwen op dergelijke sites.

Gebruikersavatar
SlickRick
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 20 januari 2014, 19:30
Locatie: Nijmegen

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor SlickRick » za 08 februari 2014, 23:41

Mijn indruk is juist dat de datingsites vooral "geld aftroggelen is" en dat de meeste dates worden gemaakt via Chat-sites. Het probleem met chatsites daarentegen is dat er veel nepperds erbij zitten, zoals middelbare scholieren die zich voordoen als iemand anders. Dus ik zou zeggen hou het juist veilig door iemands profiel goed te lezen en te kijken of hij in de chat congruent is. Als iemand geen profiel heeft zou ik altijd vragen dat iemand de cam aan zet. Overigens word je als vrouw bedolven onder de reacties, dus ik zou zeker kritisch zijn. Hou er ook rekening mee dat er vaak sprake is van no-shows.

Ik heb zelf weleens op zo'n manier gedatet en de verleiding is heel erg groot om te vergeten dat je niet op zoek bent naar een soul-mate, maar naar intiem contact.

Bekende chat-sites voor datingcontact: KinkyTijd, ChatTijd en ChatGirl.

eva54
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 21 februari 2014, 16:20

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor eva54 » za 22 februari 2014, 14:01

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar ervaringen met sites waar je mannen kunt ontmoeten voor een intieme date, of een koppel (M/V).

Heeft iemand ervaring?
Wat zijn fijne sites?
Kun je er ook zonder foto op?
Hoe hou je het veilig?

Kroegtijgeren is niet mijn ding, maar heb wel zo mijn behoeftes :wink:

Alle tips en ervaringen welkom!
ja hoor eens prive gaan op hotel

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 23 februari 2014, 1:06

Hoi!
Ik heb wel een beetje ervaring. Deze site is voor mij de beste:
http://gobella.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gratis, mooi opgezet en ik kwam er goede profielen tegen.

Ik heb daar ooit enkel een zomer lang geprobeerd een ander meisje of een stel te vinden. Dat kwam tot communicatie en in een enkel geval tot een afspraak. Ik geloof dat er altijd wel om een foto wordt gevraagd, maar ik ben altijd heel voorzichtig geweest en stond er nooit herkenbaar op. Dat wil zeggen: ik zette er dan een foto van mezelf naakt of in lingerie op maar waarop mijn hoofd niet stond. Later kun je altijd een herkenbare foto sturen als je eenmaal contact met iemand hebt, of chatten.
Chatten is fijn in de zin dat je weet dat de ander echt is wie hij zegt. Je moet in het geval van het stel dan natuurlijk wel beiden zien. Smoesjes zijn leugens... Als de man zegt dat zijn vriendin die avond er niet is, dan zou hij niet moeten chatten met je.
Goed letten op hoe iemand schrijft. Dat zegt heel veel over iemand.
Eenmaal een afspraak, altijd op een openbare plek. Goed naar je intuïtie luisteren. Iemand hebben ingelicht waar je bent en met wie.
Ik kan nu even niet aan meer dingen denken, ik hoop dat het je helpt! Veel plezier!

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Romario » ma 10 maart 2014, 21:41

Ik zit sinds 2 dagen op sexdatebuddy.com
Je krijgt een aantal credits om berichten te sturen en daarna moet je extra credits kopen. Ik heb nog niets gedaan en er zijn 3 mensen die m'n profiel hebben bekeken. En alle 3 stuurden ze een bericht. Vind ik al verdacht :).
En als ik op alledrie wil antwoorden kom ik nét niet toe met de gratis credits... Lijkt me dus ook wat doorgestoken kaart.

Of heeft iemand anders andere ervaringen met deze site?

coldfeet
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 juni 2014, 15:16
Locatie: Antwerpen

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor coldfeet » di 24 juni 2014, 15:23

Al die sites zijn allemaal slecht :-)

En nee we hebben geen aandelen op bepaalde sites, maar voor gewoon dating (nu zo braaf is men daar ook niet altijd)

http://www.rendez-vous.be" onclick="window.open(this.href);return false;

En voor echt swingen en sex

http://www.b4dating.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Opgelet op beide moet je na een korte inloopperiode betalen, maar het zijn wel de enige waar we nooit fakers zijn tegengekomen.
Iedereen BIzonder :-)

Dreams 1990
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 23 juni 2014, 12:28
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Dreams 1990 » vr 27 juni 2014, 21:32

Voor mij geldt hetzelfde als topicstarter. Ben ook niet zo'n kroegentijger waardoor je gewoon een hoop kansen misloopt. De meeste internet sexdating sites zijn er enkel om het geld uit mensen hun beurs te halen.

Je zou Relatieplanet (met gratis account) eens kunnen proberen en dan status op Date zetten ipv vaste relatie. Als je een leuk profiel hebt en laat een beetje doorschemeren wat je wil moet het als vrouw zijnde niet al te lastig zijn denk ik. Bovendien kun je met je 5 berichten per dag je 2nd mail adres erin verwerken.

Als man zijnde is het lastig en zal je zelf moeten schrijven heb ik ervaren...

goodlife
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juni 2014, 13:46
Locatie: groningen

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor goodlife » zo 29 juni 2014, 20:50

Via tros radar heb ik gehoord dat je als man eigenlijk altijd moet betalen en dat er heel veel valse profielen zijn om je gek te maken. Ik heb een tijdje op second love gezeten Vond het helemaal niks, Denk je een leuke contact te hebben, wordt je uiteindelijk afgepoeierd omdat je maar 180 cm lang bent.Vrouwen zijn zo ondervertegenwoordigd op die sites dat je als man bijna nergens meer voldoet als je geen Clooney of zo heet. BAH.

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor EstherC » zo 29 juni 2014, 21:05

In het verleden heb ik heel wat dates gehad via internet en dat heeft de heren gelukkig niks gekost. Was namelijk gewoon via chatsites als chatten.nl, lycos en chatplaza. Het kan dus wel, alleen kost dat waarschijnlijk wat meer tijd.
Dream it. Wish it. Do it!

goodlife
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juni 2014, 13:46
Locatie: groningen

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor goodlife » zo 29 juni 2014, 21:08

bedankt voor detip

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor VanDalen » do 03 juli 2014, 11:51

Volgens mij moet je in ieder geval naar sites waar je ook kan chatten,
en waar het ook duidelijk is dat niet alle contact meteen commercieel is..
(al geldt dat 'probleem' meestal meer voor mannen dan vrouwen).
Sites als Ishotmyself kunnen ook nuttig zijn, geloof ik..
Je kan nooit genoeg oefenen.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Dolce Vita » ma 28 juli 2014, 20:11

Sites als Ishotmyself kunnen ook nuttig zijn, geloof ik..
Moet je niet op de gelijknamige sexdating site zijn. Daar wordt gewerkt met credits en is 1 grote oplichters zaak met betaalde professionals om je berichtjes te beantwoorden met vage mails in de hoop dat je weer reageert met een berichtje a 16 credits =1 euro
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Dolce Vita » ma 28 juli 2014, 20:13

Ik zit sinds 2 dagen op sexdatebuddy.com
Je krijgt een aantal credits om berichten te sturen en daarna moet je extra credits kopen. Ik heb nog niets gedaan en er zijn 3 mensen die m'n profiel hebben bekeken. En alle 3 stuurden ze een bericht. Vind ik al verdacht :).
En als ik op alledrie wil antwoorden kom ik nét niet toe met de gratis credits... Lijkt me dus ook wat doorgestoken kaart.

Of heeft iemand anders andere ervaringen met deze site?
Zelfde manier van werken is sexdating.nl

Zie vorige bericht.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Op zoek naar intieme date, maar hoe?

Berichtdoor Vaudeville » zo 17 augustus 2014, 13:13

En secretsexclub.nl. Eerst gratis credits en dan dokken. Per reactie die je geeft ben je zo anderhalve euro kwijt. En veel profielen zijn nep. De dames reageren met goedkope one liners.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten