55+ en zinin

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Niko
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 01 november 2013, 15:43
Locatie: Zaandam

55+ en zinin

Berichtdoor Niko » za 16 november 2013, 17:33

Ook boven de 55 heb je er nog wel zin in. je hebt alleen geen relatie meer, maar je wilt ook geen relatie meer beginnen. Hoe vind je als man met zin een vrouw met zin ( hebben die nog wel zin trouwens?) zonder een vaste relatie te willen . Ervaringen en tips zijn van harte welkom.
Voor alles is een tijd

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Thomas_K » za 16 november 2013, 21:29

Ook boven de 55 heb je er nog wel zin in. je hebt alleen geen relatie meer, maar je wilt ook geen relatie meer beginnen. Hoe vind je als man met zin een vrouw met zin ( hebben die nog wel zin trouwens?) zonder een vaste relatie te willen . Ervaringen en tips zijn van harte welkom.
Ik zie ruwweg twee mogelijkheden.

1) Seks zonder een relatie te ambiëren is heel goed te doen als je naar de hoeren gaat.

2) Voor het alternatief moet je denk ik toch even een cd-tje van Masterflirt o.i.d. kopen. In je post staan uitsluitend jouw wensen beschreven. Dat is enorm eerlijk, maar probeer het om te keren. Wat kan je bieden? Waar is deze vrouw naar op zoek? Vast naar iets meer dan iemand die slechts zin heeft in seks.

Waarom geen relatie beginnen met die fantastische vrouw die je tegenkomt?

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Suzette » zo 17 november 2013, 17:00

Als je denkt dat 55+ vrouwen geen zin hebben in seks wordt het IMHO al lastig.

Heb je datingsites al geprobeerd?

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Venus » zo 17 november 2013, 19:50

Ook boven de 55 heb je er nog wel zin in. je hebt alleen geen relatie meer, maar je wilt ook geen relatie meer beginnen. Hoe vind je als man met zin een vrouw met zin ( hebben die nog wel zin trouwens?) zonder een vaste relatie te willen . Ervaringen en tips zijn van harte welkom.
Mijn zin is acuut over bij het lezen van deze omschrijving...Maar ach ja...ik ben ook nog geen 55... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Peter50 » di 19 november 2013, 15:34

Mijn zin is acuut over bij het lezen van deze omschrijving...Maar ach ja...ik ben ook nog geen 55... :mrgreen:
Het was dan ook geen tekst die als doel had te verleiden volgens mij, het was een hulpvraag.

Ik zou, wat Suzette ook al zegt, datingsites proberen. Kun je lekker experimenteren met je wervingsteksten, met je profiel, wensen, etc.
Succes
  Echte liefde is niet blind.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Thomas_K » di 19 november 2013, 21:21

Mijn zin is acuut over bij het lezen van deze omschrijving...Maar ach ja...ik ben ook nog geen 55... :mrgreen:
Het was dan ook geen tekst die als doel had te verleiden volgens mij, het was een hulpvraag.

Ik zou, wat Suzette ook al zegt, datingsites proberen. Kun je lekker experimenteren met je wervingsteksten, met je profiel, wensen, etc.
Succes
Tips zijn van harte welkom, zo las ik. Venus slaat de spijker op de kop met haar tip. Niko is er denk ik mee geholpen. Even een profieletje:

Hey, ik ben een man, 55+. Ik ben op zoek naar lekkere seks met een vrouw, verder geen verplichtingen of relatie. Liefst geen ziektes, etc. Ben zelf schoon (denk ik). Mag een paar keer per week. Bel me even, dan gaan we ervoor.

Als dit zou werken, was het topic niet geopend. Niko, heb je de Masterflirt CD al? Dat is best een leuke CD (die ik van mijn vrouw heb gekregen!), waar wat uitleg wordt gegeven over het afstemmen van de eigen wensen op die van de vrouw die je wilt verleiden. Want ja, het begint dus met verleiding.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Venus » di 19 november 2013, 21:56

Mijn zin is acuut over bij het lezen van deze omschrijving...Maar ach ja...ik ben ook nog geen 55... :mrgreen:
Het was dan ook geen tekst die als doel had te verleiden volgens mij, het was een hulpvraag.

Ik zou, wat Suzette ook al zegt, datingsites proberen. Kun je lekker experimenteren met je wervingsteksten, met je profiel, wensen, etc.
Succes
Tips zijn van harte welkom, zo las ik. Venus slaat de spijker op de kop met haar tip. Niko is er denk ik mee geholpen. Even een profieletje:

Hey, ik ben een man, 55+. Ik ben op zoek naar lekkere seks met een vrouw, verder geen verplichtingen of relatie. Liefst geen ziektes, etc. Ben zelf schoon (denk ik). Mag een paar keer per week. Bel me even, dan gaan we ervoor.

Als dit zou werken, was het topic niet geopend. Niko, heb je de Masterflirt CD al? Dat is best een leuke CD (die ik van mijn vrouw heb gekregen!), waar wat uitleg wordt gegeven over het afstemmen van de eigen wensen op die van de vrouw die je wilt verleiden. Want ja, het begint dus met verleiding.
Precies, dat bedoelde ik dus. Een manier van jezelf presenteren, die mij in elk geval niet aanspreekt... :wink:

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Peter50 » wo 20 november 2013, 12:24

Venus slaat de spijker op de kop met haar tip. Niko is er denk ik mee geholpen.
Precies, dat bedoelde ik dus. Een manier van jezelf presenteren, die mij in elk geval niet aanspreekt... :wink:
@Venus,
Ik vond het nogal offensief, ondanks de :mrgreen: die erachter stond.
Als Niko zich in andere situaties ook zo presenteert, dan heb je inderdaad een punt, maar ik denk dat je iemand niet helpt door zo offensief te doen.
  Echte liefde is niet blind.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Mar » wo 20 november 2013, 16:17

Ook boven de 55 heb je er nog wel zin in. je hebt alleen geen relatie meer, maar je wilt ook geen relatie meer beginnen. Hoe vind je als man met zin een vrouw met zin ( hebben die nog wel zin trouwens?) zonder een vaste relatie te willen . Ervaringen en tips zijn van harte welkom.
Tip 1: spreek over jezelf als je jezelf bedoelt.
Als in:
Ook boven de 55 heb ik er nog wel zin in. ik heb alleen geen relatie meer, maar ik wil ook geen relatie meer beginnen. Hoe vind ik als man met zin een vrouw met zin?
'We' zijn namelijk niet de voetbalscene waar het verschil tussen ik en jij wat waterig zijn.

Tip 2: wees dusdanig attent dat kandidates zonder relatie-zin jou zien staan. Ofwel: loop niet weg nadat je je vraag hebt gesteld. Anders lijkt je op een trol(l) en dat is niet superleuk of zo.
Samen lopen door omstandigheden

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor runningslim » do 21 november 2013, 11:06

@Niko:

Is het enkel effe wippen en wegwezen? Dan kan de betaalde liefde een uitkomst zijn?

Misschien ben je ook geholpen met een bepaald soort relatie: secondlove bvb, daar zijn heel erg veel vrouwen die een tweede liefde zoeken. Een aanvulling ipv invulling, zoals dat zo mooi heet.

De toon die je hanteert is niet erg fijnzinnig en gelukkig.

Die van Venus trouwens ook niet (maar wel een beetje grappig, hihi).

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Venus » vr 22 november 2013, 13:25


@Venus,
Ik vond het nogal offensief, ondanks de :mrgreen: die erachter stond.
Als Niko zich in andere situaties ook zo presenteert, dan heb je inderdaad een punt, maar ik denk dat je iemand niet helpt door zo offensief te doen.
Sorry, mijn soort humor....blijkbaar snapt niet iedereen dat. Ben alweer weg :twisted:

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor runningslim » vr 22 november 2013, 13:40

oei, speciaal voor venus (sorry voor reclame erbij maar even doorbijten, 't is de moeite):

http://www.youtube.com/watch?v=auTtE87URuY" onclick="window.open(this.href);return false;

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Mar » vr 22 november 2013, 13:42

Ben alweer weg :twisted:
Helemaal niet! Hier blijven jij! :D3 =):

Ik bedoel...hoe moeten die horken het anders leren? :wink:


Maar volgens mij is TS al ergens anders gaan zoeken 8)
Samen lopen door omstandigheden

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor runningslim » vr 22 november 2013, 13:44

Hork hork hork???

over wie hebben we het?


RS, hork-tijdens-en-na-de-uren

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: 55+ en zinin

Berichtdoor Mar » vr 22 november 2013, 14:08

Nou, niet over jou hoor ! :kiss:
Samen lopen door omstandigheden


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast