Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen over ..

Moderators: Oceann, JanWbr

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor akelei » wo 16 april 2014, 0:39

hoe een koe een haas vangt en nooit meer laat gaan :x dat is nu vaak aan de orde.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Nelly » wo 16 april 2014, 7:57

@Jippie - is de vraag of vrouwen op de vraag in zullen gaan als ze hun zelfrespect hebben en op een andere manier hun geld kunnen verdienen.
& "mannen willen neuken" - niet elke man hoeft daarvoor te betalen. "Je kunt neuken als je geld hebt" is binnen een maatschappij een heel andere energie als "Je kunt neuken als je goed bent in bed".

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » do 17 april 2014, 0:37

Ook zelfrespect is met geld te koop.
Maar als we de gedwongen prostitutie en de vrouwen die wel "moeten" vanwege geld- of verslavingsproblemen even buiten beschouwing laten, dan zijn er nog een aantal vrouwen die het als werk zien. Het heeft niets met erotiek of liefde te maken. Er gaat een knop om en het levert snel geld op als je goed bent.

Hoe raak je als vrouw verzeild in die wereld? Dat zullen verschillende verhalen zijn. Meiden die zich voor een Breezer laten pakken hebben net zo min zelfrespect. Ergens begint het spannend en onschuldig.
En ergens eindigt het koud en berekenend.
Wanneer heeft een vrouw geen zelfrespect? Ben je geen "sloerie" (om maar even een statement te gebruiken) als je het gratis doet?

Waarom een man naar de hoeren gaat weet ik niet. Ik ben geen hoerenloper. Maar als een man niet hoefde te betalen zal hij dat veel prettiger vindt. Dus "Je kunt neuken als je goed bent in bed"."
Dat is een beetje grootspraak wat slechts voor een geselecteerde groep mannen geldt.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Anwen » vr 18 april 2014, 19:32

Maar als we de gedwongen prostitutie en de vrouwen die wel "moeten" vanwege geld- of verslavingsproblemen even buiten beschouwing laten, dan zijn er nog een aantal vrouwen die het als werk zien. Het heeft niets met erotiek of liefde te maken.
Waarop baseer je dit?
Je kan toch werk hebben waar je van houdt? Je kan toch oprecht erotische gevoelens, opwinding ervaren als je met iemand naar bed gaat, ook al wordt je ervoor betaald en zie je het als werk? Waarom zou je niet oprechte verbinding en genegenheid voor je klanten kunnen voelen?

Het een sluit het ander niet uit, lijkt me.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor gekko » ma 21 april 2014, 12:52

Niet zozeer de langte van de stukken, als wel de oppervlakkigheid, kan een reden zijn hier niet te reageren, vooral door vrouwen. wat moet je immers met mannen die zo denken?. Nu er dan toch een vrouw reageert, volg ik ook maar. Schrijvers doen alsof ze ergens verstand van hebben, ooit met zo'n vrouw gepraat, onderzoek gedaan naar misbruik?. en dan het stempel conservatief. Precies waarom dit nu gebeurt: alles moest kunnen, kinderen aan de dope, wat interesseert ons de slachtoffers, vrijheid blijheid, o wat zijn we toch progressief,de perverse moraal van de jaren 70. Ik zou hier graag wat ervaringen droppen, maar het super-theoretische (macho-)gehalte van dit deel vanj het forum weerhoudt me, ook omdat ik betwijfel of vrouwen het wel willen lezen.Eerlijk gezegd zoek ik nog naar een forum, waar wat meer mensen aan deelnemen.Want dit is wel wat beperkt.

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Twijg » ma 21 april 2014, 12:57

Ook een manier . . fulmineren over anderen om jezelf op te waarderen tot deskundige . . .
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor gekko » ma 21 april 2014, 12:58

Maar als we de gedwongen prostitutie en de vrouwen die wel "moeten" vanwege geld- of verslavingsproblemen even buiten beschouwing laten, dan zijn er nog een aantal vrouwen die het als werk zien. Het heeft niets met erotiek of liefde te maken.
Waarop baseer je dit?
Je kan toch werk hebben waar je van houdt? Je kan toch oprecht erotische gevoelens, opwinding ervaren als je met iemand naar bed gaat, ook al wordt je ervoor betaald en zie je het als werk? Waarom zou je niet oprechte verbinding en genegenheid voor je klanten kunnen voelen?

Het een sluit het ander niet uit, lijkt me.
Een verfrissend geluid, dat had ik niet verwacht hier. Probleem 1 is: hoe vraag je het haar, en 2: geloof je haar? waarom is daar zo weinig over bekend, je zou ze een boek moeten laten schrijven, maar t probleem lijkt te zijn, dat ze het meeste zo snel mogelijki willen vergeten. anders wordt het moeilijk werken, kan ik me voorstellen. Overigens is het ook zo'n cliché, te denken dat deze vrouwen privé geen contact willen met een (ex)klant. Nou, ik heb een heel leuk facebook-contact met een thaise.Niet dat dat diep gaat, het meeste moet je raden.

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor gekko » ma 21 april 2014, 13:00

Ook een manier . . fulmineren over anderen om jezelf op te waarderen tot deskundige . . .
Kijk, jij zit duidelijk niet te wachten op mijn verhalen. De reden zul je hier nooit geven. Dat stmuleert niet echt. Maar daar heb je misschien ook geen boodschap aan.

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Twijg » ma 21 april 2014, 13:10

Ik wacht juist op een waarmaken van de pretentie die je neerlegt.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor gekko » ma 21 april 2014, 13:12

Ook een manier . . fulmineren over anderen om jezelf op te waarderen tot deskundige . . .
Kijk, jij zit duidelijk niet te wachten op mijn verhalen. De reden zul je hier nooit geven. Dat stmuleert niet echt. Maar daar heb je misschien ook geen boodschap aan.
en, ergens deskundig in, waar dan in vraag ik me af? Welke pretentie lees jij hier?

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor gekko » ma 21 april 2014, 13:12

Ook een manier . . fulmineren over anderen om jezelf op te waarderen tot deskundige . . .
Kijk, jij zit duidelijk niet te wachten op mijn verhalen. De reden zul je hier nooit geven. Dat stmuleert niet echt. Maar daar heb je misschien ook geen boodschap aan.
en, ergens deskundig in, waar dan in vraag ik me af? Welke pretentie lees jij hier?
en waar precies?

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Twijg » ma 21 april 2014, 13:20

Ik zou hier graag wat ervaringen droppen, maar het super-theoretische (macho-)gehalte van dit deel vanj het forum weerhoudt me.


Dat pretendeert dat je veel te vertellen hebt om het vermeende super-theoretische (macho-)gehalte te overrulen met je eigen inbreng.
Ik noem dat het pretenderen van betere kennis en betere weergave van kennis en ervaringen dan anderen dat doen hier en daarmee een willen tonen van meer deskundigheid/kennis van zaken op een manier die de rest doet verschrompelen.

Vooralsnog praat je veel, maar zeg je weinig en verschuil je je vooral achter de vermeende ondermaatse of te theoretische bijdragen van anderen.

Zulke bijdragen zijn van nul en generlei waarde voor mij persoonlijk.
Plus dat een eigen bijdrage altijd en overal gevormd wordt door en met bijdragen van anderen en in die zin heeft elke 'deskundigheid' zijn waarde voor een deel te danken aan anderen, waarvan akte.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor gekko » ma 21 april 2014, 13:27

Ik zou hier graag wat ervaringen droppen, maar het super-theoretische (macho-)gehalte van dit deel vanj het forum weerhoudt me.


Dat pretendeert dat je veel te vertellen hebt om het vermeende super-theoretische (macho-)gehalte te overrulen met je eigen inbreng.
Ik noem dat het pretenderen van betere kennis en betere weergave van kennis en ervaringen dan anderen dat doen hier en daarmee een willen tonen van meer deskundigheid/kennis van zaken op een manier die de rest doet verschrompelen.

Vooralsnog praat je veel, maar zeg je weinig en verschuil je je vooral achter de vermeende ondermaatse of te theoretische bijdragen van anderen.

Zulke bijdragen zijn van nul en generlei waarde voor mij persoonlijk.
Plus dat een eigen bijdrage altijd en overal gevormd wordt door en met bijdragen van anderen en in die zin heeft elke 'deskundigheid' zijn waarde voor een deel te danken aan anderen, waarvan akte.
Ervaringen maken nog geen deskundige, dus dat is geheel voor jouw rekening.en verder was mijn reaktie wat algemeen gesteld, terwijl ik eigenlijk vooral reageer op die laatste 3 reakties, met tal van gemeenplaatsen met als moraal: het was vroeger even erg, dus niks aan de hand. Typisch dat je die pretentie niet aanvecht.Ik heb , lees ik nu, al een verhaaltje geplaatst, 2x zelfs, wat weer verwijderd is, daar zal je stemming wel door bepaald zijn. Ik was t vergeten, maar de toon is weer gezet, ik proef hier weinig uitnodiging, duis tabé verder.

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Twijg » ma 21 april 2014, 13:43

Nee hoor, ik wacht gewoon nog steeds op een constructieve bijdrage van jou, maar je weigert zelf die te geven wegens een (alweer) vermeende desinteresse. Die aanname dat niemand het wil horen en lezen is een perfect, maar zwak excuus om toch maar niets te posten. Anderen daarvan als oorzaak aanwijzen is goedkoop. Wie echt wat te melden heeft doet dat gewoon en staat voor zijn zaak. Maar dat vind ik. Laat je vooral niet weerhouden de overigen te verrassen met een bijdrage, want ik spreek alleen voor mijzelf. Mij als pion inzetten om niet meer te willen is dan ook niet echt overtuigend als reden van je tabé, als je het grotere geheel bekijkt en het onderwerp.

Ik reageer dus niet inhoudelijk in deze draad, qua onderwerp, of op anderen, maar specifiek op jouw bericht, dat is alles.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » ma 21 april 2014, 14:27

Je kan toch werk hebben waar je van houdt? Je kan toch oprecht erotische gevoelens, opwinding ervaren als je met iemand naar bed gaat, ook al wordt je ervoor betaald en zie je het als werk? Waarom zou je niet oprechte verbinding en genegenheid voor je klanten kunnen voelen?
Ik baseer dat op de vele verhalen van iemand die meer als tien jaar midden in deze wereld heeft vertoeft.


Terug naar “Maatschappelijke kwesties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten