Gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Gangbang

Berichtdoor groentje » di 15 januari 2013, 15:16

Hoi,
ik ben nieuw hier en ik las dus het verhaal van sletje die naar een gangbang is geweest. Ik zelf ben een leuke vrouw die die fantasie ook had. Precies, had, ja want inmiddels heb ik zelf ook een gangbang meegemaakt. In een prachtige club. Ik vond het een spectaculaire ervaring. Ik was zo geil en opgewonden en het was zo geil om iedereen naar me te zien kijken terwijl ik genomen werd door de een na de ander. Sorry, misschien knappen een heleboel mensen hierop af. Maar dat is mijn idee van romantiek: dat je vriend je zo lekker vind dat hij niet anders kan dan je delen met zijn vrienden. Ik hoop zo'n man ooit nog te ontmoeten, maar ik denk dat de kans klein is...

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » di 15 januari 2013, 16:07

En stiekum zou ik nog wel een keer een gangbang willen meemaken. Maar dan dat ik echt de enige vrouw ben, en natuurlijk alleen maar lekkere mannen om me heen heb.
Dat is nog best moeilijk want, als vrouw alleen voelt het erg onveilig om zomaar een advertentie ergens te plaatsen. Ook kan ik niet bij elke leuke man die ik ontmoet vragen of hij me zou willen delen met zijn vrienden, haha. Of wel?

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Gangbang

Berichtdoor Venus » di 15 januari 2013, 18:58

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 0:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Gangbang

Berichtdoor Suzette » di 15 januari 2013, 21:49

Ah klopt venus, er stond wel een vraag

Antwoord: ik denk dat je dat gewoon kunt vragen, of je een ja krijgt op die vraag weet ik niet. Maar sec gezien kun je alles vragen, je spreekt toch gewoon NL?

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: Gangbang

Berichtdoor koklikoo » wo 16 januari 2013, 22:02

en je vraag is?
Of ze aan elke leuke man die ze ontmoet, kan vragen of hij haar met zijn vrienden wil delen...

:mrgreen: Tuurlijk kan ze dat.

:roll: of het wel doenbaar is...

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Gangbang

Berichtdoor Levendig Foutje » do 17 januari 2013, 0:12

Of ze ooit nog zo'n man gaat ontmoeten. Ik denk niet dat die kans zo klein is.
Ligt eraan waar, via een datingsite zijn de seksuele voorkeuren juist iets wat duidelijk eerder wordt besproken. In real life niet, inderdaad, daar ga je het ook niet bij de eerste gelegenheid over hebben, denk ik zo.
Ik denk zelf dat je altijd op zoek gaat naar het evenwicht, een man die op alle vlakken minimaal met jou door de bocht kan. Het seksuele aspect is vaak één van de belangrijke kanten, het overeenkomen in seksuele fantasieën en wensen, net als dat andere aspecten ook belangrijk zijn.
En dan denk ik toch dat er best wel veel mannen zijn die dit soort seksuele experimenten wel zien zitten.
En ik begrijp zeker wel dat dat het toppunt van romantiek voor de TS is.

Ikzelf heb het nooit meegemaakt, weet ook niet of de huid van mijn vagina zoveel aaneengeregen geneukt worden wel zou aankunnen. Maar het heeft wel wat opwindends, ja.
Ik zit bij mezelf te kijken of het echt een fantasie van me is... Denk het niet. Wel het idee van bekeken te worden door meerdere mannen, en gebruikt kunnen worden (altijd met X die de controle in handen zou hebben), maar niet zo vagina-gecentreerd, denk ik.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Gangbang

Berichtdoor Suzette » do 17 januari 2013, 0:26

en je vraag is?
Of ze aan elke leuke man die ze ontmoet, kan vragen of hij haar met zijn vrienden wil delen...

:mrgreen: Tuurlijk kan ze dat.

:roll: of het wel doenbaar is...

Doenbaar? Wat is doenbaar? Haalbaar?

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » vr 18 januari 2013, 20:03

En Levendig Foutje... ik hoop het, ik vind het gewoon erg lastig om iemand via het internet te leren kennen. Ik kan niet uitgebreid gaan zitten praten over wat ik in bed lekker vind voordat ik iemand echt gezien heb... Trouwens ik zou het liefst ook willen dat mijn vriend erbij zou zijn als ik me laat nemen, maar ja ik ben nog vrijgezel dus het blijft vooralsnog een verre fantasie. Ik wil gewoon heel dat sexuele pad afgaan met een leuke man. Als ik die gevonden heb, dan kan ik eindelijk weer experimenteren, begrijp je?

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: Gangbang

Berichtdoor koklikoo » za 19 januari 2013, 0:56

Joh... het zal wel. Ik vind de opmerking: je spreekt toch gewoon Nederlands totaal niet vriendelijk. En het nodigt ook niet uit tot een leuk gesprek. Dat blijkt maar weer.

Als je elkaars berichten niet goed leest (begrijpen dus) dan gebeuren er verkeerde acties en verziekt de sfeer.
Maar wat ik in het vet heb gezet....deed bij me vragen rijzen.

Wat blijkt dan weer? Je bent hier ingeschreven op 15/01 en dit is je eerste topic die je opent....
Of heb je al andere topics vroeger geopend onder een andere nick?
Nu ben ik compleet niet aanvallend maar eerder nieuwsgierig.

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor Xenia » za 19 januari 2013, 1:05

Hoi,
ik ben nieuw hier en ik las dus het verhaal van sletje die naar een gangbang is geweest. Ik zelf ben een leuke vrouw die die fantasie ook had. Precies, had, ja want inmiddels heb ik zelf ook een gangbang meegemaakt. In een prachtige club. Ik vond het een spectaculaire ervaring. Ik was zo geil en opgewonden en het was zo geil om iedereen naar me te zien kijken terwijl ik genomen werd door de een na de ander. Sorry, misschien knappen een heleboel mensen hierop af. Maar dat is mijn idee van romantiek: dat je vriend je zo lekker vind dat hij niet anders kan dan je delen met zijn vrienden. Ik hoop zo'n man ooit nog te ontmoeten, maar ik denk dat de kans klein is...
Allereerst,welkom hier op shespot groentje! Omdat je nieuw bent wil ik je er op wijzen dat het misschien handig is, als je een nieuw topic opent, je vooraf goed bedenkt wat je precies wil met het topic. Nu nodigt het niet uit om inhoudelijk te reageren. Misschien was het beter geweest om in het bewuste topic van Sletje te reageren en je eigen ervaringen te vertellen. Ik kan het voor je verplaatsen als je wilt?
en je vraag is?
Suzette, jammer dat je op deze manier reageerde. Het komt kort, bot en belerend over. Zou je, als je reageert en vóórdat je op Bevestig klikt, even kunnen nagaan hóe je woorden over kunnen komen?
Als het topic je niet aanspreekt of je voelt er negativiteit bij zou je het topic ook gewoon kunnen negeren.

Koklikoo, je vragen zijn niet relevant voor het topic. Graag on topic!

Dus als mensen willen reageren op het onderwerp Gangbang, ga je gang. Andere zijwegen zullen worden verwijderd.
Groet Xenia; moderator shespotforum.

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » za 19 januari 2013, 15:52

Thanks Xenia :)

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: Gangbang

Berichtdoor buoytoy » zo 20 januari 2013, 16:15

Gangbang de (heimelijke) fantasie van veel vrouwen. Percentage weet ik niet. Misschien eens een polletje aan wijden. Je zou zeggen dat het een man thing is... Een ex vertelde het een keer aan haar nieuwe vriendje. Dat was meteen een afknapper van jewelste voor de guy.
"It's been swell... but the swelling's gone now"

he43
Berichten: 1464
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 12:12
Locatie: VL

Re: Gangbang

Berichtdoor he43 » ma 25 februari 2013, 15:15

;-)
Laatst gewijzigd door he43 op di 26 maart 2013, 1:18, 1 keer totaal gewijzigd.
--

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Gangbang

Berichtdoor boku » za 02 maart 2013, 2:17

Ik heb het zelf in een vroegere relatie wel meegemaakt: mijn toenmalige vriendin liet zich op de salontafel 'nemen' door 5 achtereenvolgende mannen. Ik vond het vreselijk opwindend om haar zo te zien genieten. Nou zal 5 mannen niet het aantal zijn dat men 'standaard' bij een gangbang voor de geest haalt, maar toch een hele reeks, kan ik je garanderen :)

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » za 30 maart 2013, 15:59

Boku: wow!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 32 gasten