klaarkomen in de mond, mijn vriendin wil niet...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

motortje

klaarkomen in de mond, mijn vriendin wil niet...

Berichtdoor motortje » ma 16 juni 2003, 11:55

Lijkt me geil klaar te komen in de mond of op het gezicht van mijn vriendin. Helaas draait zij telkens haar hoofd weg en verwijst ze me door naar haar borsten?

Heeft iemand anders ervaring met deze fantasie? :wink:

*Angel*
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 21:48

Berichtdoor *Angel* » ma 16 juni 2003, 14:20

vind ik eigenlijk ook yuckie :?
Overal,maar niet op mijn gezicht!
Zal wel van persoon tot persoon afhangen zeker?

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » ma 16 juni 2003, 14:20

Het is een fantasie die veel mannen hebben en maar weinig vrouwen zitten daar echt op te wachten is mijn ervaring. Ook al heb ik in dit forum wel eens het tegendeel gelezen. Dat je vriendin d'r hoofd wegdraait geeft al aan dat ook zij daar niet echt op zit te wachten. Haar eens direct vragen wat zij er van vindt zou een goede start kunnen zijn. Misschien vindt ze het vies of is ze er bang voor. Jullie zouden kunnen afspreken om het een keer te doen en als het haar niet bevalt het daarbij te laten. Maar als ze ook dat niet wilt, laat het dan gewoon bij een fantasie anders maak je daar je relatie alleen maar kapot mee.

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » ma 16 juni 2003, 14:39

Enerzijds ben ik het met Handsome eens: nee is nee, punt. Anderzijds zou ik ervoor willen pleiten dingen eerst een te proberen, voordat je zegt dat je het niet wilt. Misschien heeft Motortjes vriendin het al een of twee keer geprobeerd en is haar conclusie 'gatver!'. Dan houdt het volgens mij op. Maar het zou zomaar kunnen dat ze het nog nooit heeft gedaan en dat de gedáchte dat het weleens 'gatverdamme' zou kúnnen zijn voor haar al voldoende om 'nee' te zeggen. En dat is ontzettend jammer. Misschien blijkt ze het wel erg leuk te vinden als ze het één of twee keer heeft ervaren.

Mijn idee is dus: nee is nee, maar probeer eerst eens te ontdekken of het wel echt nee is...

Groet,
René.

*Angel*
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 21:48

Berichtdoor *Angel* » ma 16 juni 2003, 15:04

mja dan kun je ook zeggen:
je wil wel geen plasseks,maar laat ons het eens proberen,misschien vind je het wel leuk.
Nou,dat zou iemand toch al minder vlug denken?
Ik vind: als ze het niet wil,wil ze het niet. punt uit gedaan,of ze het nu ooit gedaan heeft of niet. Je weet trouwens nooit dat ze er nieuwsgierig naar wordt naar gelang jullie langer samen zijn. Misschien wil ze zelf wel eens iets nieuws en besluit ze uit zichzelf het eens te proberen.
En wil ze het gewoon niet: tja,is dat zo belangrijk dan?

Ik begrijp niet hoe mannen seks zoveel belangrijker lijken te vinden dan een emotionele relatie (euh,no offence dit laatste zinnetje,waarschijnlijk gewoon een persoonlijke frustratie die er even uitmoet :wink: )

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » ma 16 juni 2003, 15:10

Er zijn natuurlijk grenzen, Angel, dat begrijp ik ook wel. Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen is dat er misschien een verschil is tussen 'NEE' en 'nee'. Het is grappig dat je nou net plasseks noemt. Ooit leek me dat vreselijk. Inmiddels vind ik het heerlijk (en ja: ik ben de ontrvangende partij).

Groet,
René
die de emotionele relatie met zijn lief uitermate belangrijk vindt er daar dan ook, samen met haar, hard aan werkt. Maar dat maakt de seks niet minder belangrijk :).

Ferdi

Berichtdoor Ferdi » ma 16 juni 2003, 16:47

He grappig dat je het over plasseks hebt. Doen wij ook aan, heerlijk, inderdaad en ja, ook ik ben als man de ontvangende partij.

Het omgekeerde zie ik nog niet zo gauw gebeuren... Ik vermoed hier een verschil tussen vrouw en man, dat ondermeer in deze thread tot uiting komt.
In een andere thread blijkt dat sommige vrouwen niet willen gezoend worden als hun partner ze pas gebeft heeft... Raar maar waar (?).
Daar heeft mijn partner gelukkig geen probleem mee, al heeft ze pas seconden eerder in mijn mond geplast. :)

motortje

Berichtdoor motortje » di 17 juni 2003, 15:09

Thanx voor de reacties. Om op Angel te antwoorden: nee, zooo belangrijk is het ook niet. Een emotionele relatie is belangrijker, maar wel een met spannende sex als het kan. Ik wil af en toe gewoon iets nieuws proberen. Zo hou je het spannend en dat werkt door in je relatie. Maar natuurlijk; Nee is Nee en daar doe je het dan mee............... :wink:

vampiertje
Berichten: 134
Lid geworden op: do 03 januari 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor vampiertje » di 17 juni 2003, 16:31

Ik begrijp niet hoe mannen seks zoveel belangrijker lijken te vinden dan een emotionele relatie (euh,no offence dit laatste zinnetje,waarschijnlijk gewoon een persoonlijke frustratie die er even uitmoet :wink: )[/quote]


Waarom denk je dat mannen seks belangrijker vinden? Waarom kunnen dat ook niet eens vrouwen zijn? Dit is ook eerder uit persoonlijke frustratie, maar waarom van mannen de seksperverten maken (verkeerd woord, maar ja) en denken dat vrouwen dat niet doen? Ik voel me dan zo gekrenkt als vrouw als ik zoiets lees ...

En... seks IS emotionele relatie ... toch???

*Angel*
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 21:48

Berichtdoor *Angel* » di 17 juni 2003, 16:35

nja,nu achteraf gezien weet ik wel dat ik dat niet had moeten posten. Maar flapte eruit. Is niet algemeen gezien maar persoonlijk gezien. ik zie heus niet alle mannen als seksmaniaken ;-)
Let's just say dat het een beetje anders bij mij ligt (oa minder goeie ervaringen met mannen die heel erg egoistisch zijn op dat gebied) dus dat zat ff te veel in mijn hoofd
Dus laat dat zinnetje maar vallen.

karin

Berichtdoor karin » di 17 juni 2003, 21:45

Het tegengestelde kan ook: Wat mij betreft mag hij klaarkomen in mijn mond maar hij beweert niet klaar te kunnen komen van pijpen. (reken maar dat ik al diverse keren kaakkramp heb gekregen van het proberen) Exvrienden hadden er geen moeite mee. Sowieso kan hij het spuiten niet de vrije loop laten gaan maar stopt gauw zijn voorhuid ervoor. Ik vind dat heel jammer. (in mij klaarkomen is geen probleem)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten