Erotisch mailcontact

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Joan
moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: za 30 juni 2001, 1:01

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Joan » wo 16 januari 2013, 1:22

Het is binnen dit topic al eerder aangegeven: verkapte advertenties zijn niet toegestaan op Shespot.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Noortje » wo 16 januari 2013, 10:19

Je bent een echte bofkont. Ik hoop dat geluk ook nog eens te hebben, maar ik heb mijn leeftijd niet mee helaas. :cry:

Voor mailcontact doet leeftijd er toch niet toe?

Toch denk ik wel dat JF een punt heeft hoor. Vrouwen hebben denk ik meer behoefte aan erotisch mailcontact met iemand uit de leeftijdcatagorie waar ze normaal gesproken interesse in zouden hebben. En er zijn, denk ik ook, maar weinig vrouwen die op 79-jarige man vallen én behoefte hebben aan zulk contact.

JF, ik hoop toch voor je dat je vindt wat je zoekt, maar denk ook niet dat je dat hier op She vindt.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor janfreak » wo 16 januari 2013, 12:13

JF, ik hoop toch voor je dat je vindt wat je zoekt, maar denk ook niet dat je dat hier op She vindt.
Bedankt voor je medeleven Noortje. Op deze site zal ik ook weinig kans maken want mij is duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling van deze site is mailcontacten te leggen. Waarvoor ik dan ook alle begrip heb. Maar ..... Hoop doet leven. :P
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Noortje » wo 16 januari 2013, 12:24

Zit je nou toch weer te vissen?

Want eerlijk, ook al mocht het wel op deze site, en geloof me íedereen weet hier al dat je iemand zoekt, denk ik nog niet dat hier dames komen die iemand zoeken uit jouw 'leeftijdscategorie'. :? Ik denk dat je veel gerichter op zoek moet gaan, bv met een contactadvertentie. Succes!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor janfreak » wo 16 januari 2013, 14:34

Zit je nou toch weer te vissen?

Want eerlijk, ook al mocht het wel op deze site, en geloof me íedereen weet hier al dat je iemand zoekt, denk ik nog niet dat hier dames komen die iemand zoeken uit jouw 'leeftijdscategorie'. :? Ik denk dat je veel gerichter op zoek moet gaan, bv met een contactadvertentie. Succes!
Nee, ik kijk wel uit, anders krijg ik problemen met de moderator. En leuk dat je mijn leeftijd nog even benadrukt. Overigens, voor alle duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een date. Ben al meer dan 50 jaar getrouwd. :D11
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Noortje » wo 16 januari 2013, 14:50

Je begon toch zelf over je leeftijd? Ik was het met je eens, en ging daar op door. Is dat dan benadrukken?

Duidelijk hoor dat je op zoek ben naar enkel erotisch mailcontact, een contactadvertentie valt daar ook onder hoor. Fijn dat je zo gelukkig bent met je vrouw. :)

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor janfreak » wo 16 januari 2013, 15:08

Je begon toch zelf over je leeftijd? Ik was het met je eens, en ging daar op door. Is dat dan benadrukken?

Duidelijk hoor dat je op zoek ben naar enkel erotisch mailcontact, een contactadvertentie valt daar ook onder hoor. Fijn dat je zo gelukkig bent met je vrouw. :)
Niet geheel juist, het mogen wel meer mailcontacten zijn. En ik heb ook niet vermeld dacht ik dat ik gelukkig ben met mijn vrouw. Alleen dat we al meer dan 50 jaar bij elkaar zijn. :mrgreen:
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Noortje » wo 16 januari 2013, 15:10

Meestal houdt de emoticon :D11 in dat je érg, érg blij bent. Nogmaals veel succes!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor janfreak » wo 16 januari 2013, 15:14

Meestal houdt de emoticon :D11 in dat je érg, érg blij bent. Nogmaals veel succes!
Ik ben gewoon een vrolijk iemand die plezier in het leven heeft :lol: Voel me nog lang geen Zombie.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Suzette » wo 16 januari 2013, 23:43

OK, JF ik probeer het nog maar eens

Jij wilt erotisch mailcontact. Daarvoor moet je aktief op zoek, het komt je niet aanwaaien, ze kloppen niet aan de deur zeg maar

Openbaar hengelen mag niet op dit forum, maar ik geloof ook niet dat je dat deed nu hoor. Je kunt vrouwen hier wel via een PM benaderen.Maar ik denk idd dat je gelijk hebt over je leeftijd op dit forum. Maar misschien maakt het voor sommigen niet uit als het puur om mailen gaat.

Op datingsites en ik geloof op chatten.nl kun je ook je geluk beproeven.
Zo weet ik dat bijv op Relatieplanet je 'mailcontact' kunt aanvinken als gewenste vorm. Weet niet hoe het zit op andere sites
Via chatten.nl hoef je ook niet af te spreken en kun je het bij chatten of mailen houden. Weet niet of je leeftijd er toe doet om contacten te vinden.
Maar in dat opzicht nog wel wat tips:

Als het puur om erotisch mailen gaat zou ik geen foto toevoegen, tenzij de dame erom vraagt. En ook doet dan je leeftijd er niet toe, in eerste instantie. Het gaat om geil en opwindend mailen toch?
Je hoeft je niet voor te doen als 18, dat ook dan weer niet.
(ik heb niets met erotisch mailen maar stel dat.. dan zou je leeftijd mij idd afschrikken, zou ik het niet weten en je mailt geil, och...)
OP internet kun je je soms iest anders voordoen he?

Wat is er mis met een contactadvertentie in het plaatselijke suffertje, een landelijke krant?

Maak wel je intenties duidelijk.
Als jij alleen mailcontact wilt, moet dat echt 100% duidelijk zijn en zorg dan ook dat er geen prive zaken worden gedeeld.
Als je merkt dat de ander meer wilt, afkappen.
Zorg voor een emailadres die niet is gekoppeld aan je naam. Neem liefst een gmailadres met een leuke naam

Als jij meer wilt dan erotisch mailen, wees daar ook eerlijk in. Ook als dat pas later in het contact naar voren komt voor jezelf.

Als jij idd 79 bent dan kan ik mee voorstellen dat je niet zo thuis bent in dit gebeuren, vandaar dat ik het maar uitgebreid post.
Puur om je te helpen

Want ik begrijp het denk ik wel.
En ik denk ook dat je in de zoektocht te eerlijk kunt zijn waardoor je kansen op puur een geil contact nihil zijn.
Keihard liegen is ook niet mijn ding maar je hoeft ewoon niet alles te vertellen. Dat is oa je naam, je leeftijd etc...
Als het idd om mailcontact gaat

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor zwartepiet » ma 21 januari 2013, 19:11

7 jaar lang chat-contact gehad met een lieve vriendin waar recentelijk een einde aan gekomen is. Praatjes
gingen over het leven in het algemeen en af en toe over sex in het bijzonder. 7 jaar lang lief en leed met
elkaar gedeeld wat best een bijzondere relatie creeert. Desondanks is er van beide zijden nooit de behoefte
geweest om dit uit te breiden met bezoekjes, cammen, foto's e.d. Het was puur cyber, zonder gezichten,
zonder visuele details.

En toch leer je dan iemand kennen, toch leer je iemand waarderen, toch ga je om iemand geven.

Het contact was leuk, leerzaam, ondeugend, intiem....... en ten einde.

Jammer, maar helaas......life sucks.
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor amaretto » ma 21 januari 2013, 19:16

7 jaar?
moet idd moeilijk zijn als daar dan een einde aan komt. Ik vond het al moeilijk als ik een paar maanden intensief met iemand mailde om dan ineens niets meer te weten van die persoon.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Suzette » ma 21 januari 2013, 19:41

7 jaar lang chat-contact gehad met een lieve vriendin waar recentelijk een einde aan gekomen is. Praatjes
gingen over het leven in het algemeen en af en toe over sex in het bijzonder. 7 jaar lang lief en leed met
elkaar gedeeld wat best een bijzondere relatie creeert. Desondanks is er van beide zijden nooit de behoefte
geweest om dit uit te breiden met bezoekjes, cammen, foto's e.d. Het was puur cyber, zonder gezichten,
zonder visuele details.

En toch leer je dan iemand kennen, toch leer je iemand waarderen, toch ga je om iemand geven.

Het contact was leuk, leerzaam, ondeugend, intiem....... en ten einde.

Jammer, maar helaas......life sucks.

Tja dat kan ik me voorstellen

Wil je vertellen waarom het eindigde?

En heeeeeeeee JF heeft zijn foto hier niet meer staan, top man! Beter zo toch? Mooi vervangend plaatje

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor zwartepiet » di 22 januari 2013, 10:25

Ik vind het nu niet het moment om dit verder uit te leggen en bovendien het forum
niet de plaats hiervoor.

Mocht iemand serieus willen weten over hoe en/of wat stuur dan maar een PB of zo.....

En inderdaad: na 7 jaar is zoiets best ingrijpend, ondanks dat het niet méér is dan wat
het is: een cyber-contact, zonder physieke en visuele interactie. Wat je krijgt zijn
aaneengeschakelde letters op je scherm, daardoor woorden vormend, waardoor gedachten
creerend met als resultaat: emoties, gevoelens en verbondenheid. En als je dat verliest,
als je dat ontglipt, dan laat dat een leegte achter, een gemis. En zo ervaar ik het ook.

Life sucks.....
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Djinniyeh » di 22 januari 2013, 12:32

Ik heb ook lange tijd een erotisch mailcontact gehad met een hele lieve en intelligente man. Het begon heel vriendelijk en gezellig, kende passionele golven en kabbelende stroompjes en gaandeweg ging het al eens over wat anders, ons private leven, de dagelijkse beslommeringen ... we hebben elkaar nooit in het echt gezien maar hebben toch ergens echt wel een band gesmeed. Hij is en zal altijd blijven wat hij is: a special someone! :)
Life is a gift, live it to the fullest ...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten