Erotisch mailcontact

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Laars » ma 14 mei 2012, 14:51

(Het nodigt blijkbaar uit hier, ergens ook wel logisch denk ik? Alles open en bloot en dus best wel aantrekkelijk om mee te praten. Het lijkt een neveneffect van de verhalen die we hier zelf in het openbaar plaatsen?
Ik las zelf de gebruiksaanwijzing niet toen ik hier kwam..
Misschien een tekst ergens boven het kader met de topics waarin je vriendelijk doch dringend verzoekt dat het niet de bedoeling is om een advertentie te plaatsen? Staat niet gastvrij.. of de boodschap in een persoonlijk tekst zodra iemand lid wordt?)


Erotisch mailcontact? Mwah.. ik bak er niets van, bepaalde woorden krijg ik mijn pen niet uit en dan ga ik platonisch om de hete brij heen typen, niks voor mij.. Gewoon mailcontact vind ik wel erg leuk! En dat daar dan af en toe een toespeling wordt gemaakt is een soort spanning die ik veel leuker vind dan afgesproken geil gaan zitten schrijven.
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Djinniyeh » ma 14 mei 2012, 15:41

Oh dus je wéét dat het hier verboden is om oproepjes te plaatsen en doet het tóch? En dan moet ík indimmen??

:roll:
En daarom riep mijn soon-to-be-ex dus: 'Jij zit gewoon op een sexsite!! She is gewoon een sexsite!!' en ik maar proberen uitleggen dat she een vrouwenforum is waar je van elkaar leert en elkaar vragen stelt en soms gewoon rondneust omdat het zo lekker leuk is ... .

Voor dates, al dan niet erotisch zijn er andere kanalen waar de vrouwen mss wel makkelijk bijten!
Life is a gift, live it to the fullest ...

Joan
moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: za 30 juni 2001, 1:01

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Joan » wo 16 mei 2012, 22:53

De berichten van maandag waren helaas aan mijn aandacht ontglipt, excuses daarvoor.

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Robb » do 17 mei 2012, 0:36

Ik heb dat lang geleden een paar maanden gedaan. Zij was Vlaamse waardoor ik heerlijk geschreven mailtjes terugkreeg; zij schreef met prachtige woorden, Vlaamse woorden, maar toch direct en niet te flauw. Mijn erotisch taalgevoel kreeg wel een boost. Ook het maken van spannende toespelingen op alle mogelijke manieren gebeurde op de meest onverwachte momenten. Het stimuleerde mijn creativiteit en de zin in sex (inderdaad, wat dan wel jammer is als het vervolgens niet kan) .
Als je fysiek bij elkaar bent, hoef je niet perse te zeggen wat je wil, omdat je in veel gevallen daarop aan kunt sturen tijdens het vrijen. Wanneer je aangewezen bent op woorden, communiceer je meer over wat je wil en wat je doet. Op een gegeven moment heeft ze mij vrij plotseling een slotbrief geschreven. Ze had het heel fijn gevonden maar schrok eigenlijk van het feit dat ze dit soort dingen met een wildvreemde persoon deelde; zo van, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Ik had haar hoofd op hol gebracht en zij dat van mij. Het brengt ondanks dit onverwachte einde goede herinneringen bij mij naar boven. Ik weet wel dat het belangrijk is om maat weten te houden want het trekt je steeds naar die berichtjes, checken of er weer iets binnen is.
Het is iedereen aan te raden om het eens gedaan te hebben. Nu geldt dat voor meer zaken rondom sex, maar ik vond het dus een leuke periode toen wij met elkaar mailden.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Suzette » do 17 mei 2012, 1:00

Waar is TO nou gebleven?

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Djinniyeh » do 17 mei 2012, 7:21

In slaap gevallen boven haar computer van al dat gemail ... :mrgreen:
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Lovelife1958 » do 17 mei 2012, 7:30

Ja leuk, fun, nu al jaren gedaan en doe het nog steeds, als een extraatje, een afleiding, een verleiding, een virtuele verkenning. Of je dit nu in mail of chatvorm doet, vind het wel wat. :D5 . En fantasie is zo heerlijk, moet maar weer eens een nieuw verhaal schrijven is alweer 2 jaar gelden merkte ik toen ik mijn posting zocht.

Moet wel zeggen, dat het vooral leuk is voor iemand die je niet of net kent, of zoals Do het al zegt al voorspel op datgene dat er misschien nog komen gaat. :DD
Dat eerste is tijdelijk, speels, maar wel fun.
Dat tweede is pas echt leuk als je dat voorspel heeeeeeeeeeel :mrgreen: lang laat duren, elkaar plagen, niet toegeven, uitstellen, verleiden, elkaar gek maken (in positieve zin dan he). :D5 . En als je dan toch het zover hebt laten komen :shock: , maar elkaar niet vaak ziet, is het wel wat, om elkaar lekker te plagen, op te winden, warm te houden, ........ 8)

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor princess » do 17 mei 2012, 10:10

Mooi omschreven Robb, heerlijk om op zo'n ervaring terug te kunnen kijken. En herkenbaar ook, verbaal terreinen ontdekken die ik anders nooit had betreden. Geldt voor zowel mail als chat trouwens, al voelt het wel anders. Wel heftig als het zo abrubt eindigt, helaas heb ik dat ook wel eens ervaren, heeft me veel gedaan toen. Van me volstrekt veilig en bemind voelen bij iemand (ook irl-ontmoetingen) naar ineens hem kwijt zijn. Dat was heel pijnlijk.

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Robb » do 17 mei 2012, 14:05

Nou Lovelife, ik heb je link naar je verhalen gelezen. Poeh, laat mij niet onberoerd en anderen ook zag ik.

Princess; dank je! Het is niet leuk als iemand gewoon zonder dat je nog partij lijkt te zijn een contact kapt. De afscheidsbrief naar mij was wel goed gemotiveerd waardoor ik het begreep, maar liever heb ik ook een gesprek erover. Gewoon in het algemeen geldt dat je na een gesprek(ken) wel verder kunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar je hebt je weerwoord kunnen geven. Een goede vriend (>15jaar!!) heeft dat eens gedaan, daar heb ik veel last van gehad. Gewoon op mij afstappen op een feestje en dan zeggen zonder dat je ergens om vraagt, je hoeft me niet te bellen en afspreken is ook de komende paar maanden niet mogelijk, ik heb het te druk. Dat was natuurlijk een smoes. Ik heb het aangehoord en verbaasd gezegd, "O" en er geen aandacht verder aan besteed. Laat een contact gewoon doodbloeden als het van beide kanten allemaal niet van harte gaat, en als je de ander benadert, heb er een gesprek over. Niet perse om te overtuigen maar om de redenen te vertellen. Da's hard maar eerlijk. Da's misschien slikken maar dat kun je accepteren en je gaat verder. Of zaken die dwarszitten veranderen na zo'n gesprek, kan ook.

Achteraf was het goed dat die vriend en ik geen vrienden meer zijn gebleven want onze levens waren behoorlijk uit elkaar groeid uit elkaar. Voor erotisch mailcontact + echt persoonlijke ontmoetingen geldt volgens mij hetzelfde.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor princess » vr 18 mei 2012, 22:42

In ons geval had ik ook wel heel veel begrip voor zijn situatie en ook voor de keuze die hij maakte. Maar het was ook een situatie die me erg overviel, achteraf vind ik dat ik veel te impulsief heb gezegd: 'Ik begrijp het, het is oké, ik red me wel'. Voor mij was het niet oké, ik had een gebroken hart.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Dominique » vr 18 mei 2012, 23:15

het is sowieso zwaar beroerd als mensen, door wie je je geliefd voelde, en om wie je veel bent gaan geven, afstand gaan nemen om wat voor reden dan ook.
heb het ook een enkele keer meegemaakt. en wil het niet meer.
afstand moeten nemen van mensen die veel voor je zijn gaan betekenen, is intens pijnlijk.
tuurlijk kun je begrip hebben voor de redenen...
maar een periode van afscheid kan je de kans geven het een plaats te geven. zo veel beter dan plotselinge breuk.
ik geloof dan ook niet in het wrede 'cold turkey'.
daarom snap ik je pijn princess.
maar zoals een wijs man ooit tegen me zei...
tijd heelt alle wonden.
het is een cliché, maar die zijn vaak waar. :wink:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor princess » za 19 mei 2012, 13:02

Het was ooit pijnlijk, maar is een situatie van een paar jaar gelden en tijd deed inderdaad zijn ding :D . Hij hoort voor mij nog steeds in de categorie: 'bijzonderste mannen die mijn pad gekruisd hebben'. Vind ik ook wel het mooie, hoe iemands tijdelijke rol in je leven heel veel waard kan zijn.

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor Robb » zo 20 mei 2012, 0:06

Het was ooit pijnlijk, maar is een situatie van een paar jaar gelden en tijd deed inderdaad zijn ding :D . Hij hoort voor mij nog steeds in de categorie: 'bijzonderste mannen die mijn pad gekruisd hebben'. Vind ik ook wel het mooie, hoe iemands tijdelijke rol in je leven heel veel waard kan zijn.
....Dat is dan gelijk een mooie zin wanneer je met een partner bent waar je graag intiem mee wil zijn maar waarin een gezamenlijke toekomst niet waarschijnlijk is, en zij twijfelt, en dat je haar overhaalt door de zin uit te spreken; "Je tijdelijke rol in mijn leven kan voor mij heel veel betekenen!"...
Alle gekheid aan de kant;
Na dit opgeschreven te hebben moest ik een beetje lachen omdat het komisch klinkt wanneer je het zegt. Wanneer je de inhoud herleest, denk ik alleen maar; Princess, respect voor jouw ervaring (!!) en ik ben het 100% met je eens dat bepaalde partners die je tijdelijk hebt gehad, heel belangrijk kunnen zijn.

Gebruikersavatar
lounge2u
Berichten: 41
Lid geworden op: di 05 juni 2012, 11:26
Locatie: Beveren

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor lounge2u » wo 06 juni 2012, 16:37

Heb dit ook regelmatig gedaan met een 'dame die ik ontmoette op een forum'. Het was heel leuk, spannend en opwindend om te doen. We kregen elkaar dikwijls zo opgehitst dat we beiden ons even 'terugtrokken :) ' , om daarna uiteraard verslag uit te brengen :D7

Dit heeft toch wel enige tijd geduurd, en eindigde ook heel plots, maar niet zonder afscheid. Leuk om meegemaakt te hebben...

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: erotisch mailcontact

Berichtdoor janfreak » do 07 juni 2012, 11:40

zo geil dat ik niks meer fatsoenlijks presteerde daarna, tot ik was klaargekomen.
En wat is daar dan mis mee? Mij is dat ook vaak overkomen en was ik alleen maar blij dat iemand mij zo wist op te geilen. :mrgreen:
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten